Wat je even kwijt wil #45

Misschien dat de koninklijke Lidl in Wassenaar een luxer assortiment heeft.

9 likes

:pleading_face: :pleading_face:

7 likes

Mag je hier alles delen?

Ik heb vannacht hele tijd over mijn ex en zijn nieuwe vriendin gedroomd (is al twee jaar uit en ij lag naast mijn huidige vriend te slapen) . Kan het toch niet helemaal loslaten nu ik wakker ben, echt idioot!

1 like

Ik wil al deze knuffels adopteren als ze hun baasje niet meer kunnen vinden :cry:

7 likes

Ik heb een heel mooi pak, maar wanneer doe je nou een pak aan in deze tijd. Het zit ook niet superlekker, meer een pak voor - bijvoorbeeld - borrels. Maar wie heeft er nu nog borrels?

1 like

Gewoon heerlijk overdresssed je boodschappen er mee doen! Kekke schoenen er onder, haar netjes en gaan.

3 likes

huh, maar werd je ook niet even gebeld of geappt van yo waar ben je?

Jawel, maar m’n batterij van m’n telefoon was op :sweat_smile: Ik moet echt aan m’n oplader discipline gaan werken.

Overal naar toe. Boodschappen, en thuis alleen de broek. Veel meer kun je hem niet dragen in een lockdown ahah

4 likes

Owja. Boodschappen is een goed plan!

Ik heb mijn bonus binnen dus ik wil eigenlijk mijn droom jas kopen (Ted Baker wollen mantel #nospon) maar de gier in mij wilt wachten totdat er ooit korting op komt :cry:

3 likes

@ZusjevanJoost ik krijg 50 euro terug van Made! Dankjewel voor de tip :smiley:

Je zal maar per ongeluk een bevestiging van een sollicitatie naar de verkeerde sturen… De namen waren ook echt bijna identiek… echt zoiets als : Emma Pieters - Pieter Emma :flushed::flushed::flushed: Voel me nu heel lullig iig :sob:

Ik bleef achter een draad hangen en klapte met laptop en al op de grond. Ik heb drie nagels gebroken!! :cry: :cry: :cry: Ze waren net zo mooi :cry: (laptop is van werk en is wel ok denk ik)

2 likes

Heb gisteravond voordat ik ging slapen mijn wachtwoord gewijzigd, maar nog steeds blijven de mailtjes binnen komen.

Krijg net de mededeling dat we door de drukte zondag open zijn/moeten. Waar gaat dit naar toe???

Vorig jaar had ik vandaag kerstcross bij club, hoe je dingen kan missen he :sob:

Ik moet echt leren dat ik deze dagen voor kerst niet moet werken en gewoon vrij moet vragen. Zit echt naar m’n scherm te staren en heb letterlijk 2 kleine dingen gedaan terwijl er genoeg te doen is. Kan mezelf nooit motiveren en wil eigenlijk gewoon kerstfilms kijken.

3 likes

@Acculader Pff, ik word ook helemaal doodgespamd, zo irritant. Krijg die afzender ook niet geblokkeerd :mad:

Ik heb gisteren niet alleen kerstkaarten naar vrienden en familie gestuurd, maar ook ƩƩn naar mezelf. Aanrader hoor, hartstikke leuk zo’n kaartje.

25 likes

Er komen hier altijd glazenwassers om ramen van de bovenwoningen te wassen, maar daarvoor moeten ze in onze tuin staan. Wij hadden vanochtend gewoon onze poort opengedaan, loopt mijn vriend naar buiten zegt een van die mannen dat onze poort stuk is. Dus ik loop erheen en zie dat de poort met buurt geweld geforceerd is en helemaal uit het frame is, ze hadden de poort ipv te trekken geduwd. Dus ik spraak ze daar op aan en leg uit dat zij die poort kapot hebben gemaakt, zij beweerden dat het echt niet zo was en toen zei een van die eikels ā€˜HAAL JE MAN MAAR EVEN’. Ohhh ik werd zo boos, dat zij zo idioot zijn en niet snappen hoe een poort werkt en dat je enkel het aankan dat een andere MAN je op je idiote fouten wijst maakt je niet meer man maar een enorme sukkel. Dus ik heb zojuist een klacht ingediend en gezegd dat ik deze seksistische mannen nooit meer in mijn tuin wil zien.

76 likes