Wat je even kwijt wil #45

Heb het boek al gelezen en nog op m’n ereader staan, maar thanks voor het aanbod!

Wij vrouwen moeten allerlei troep in ons lichaam stoppen om niet zwanger te raken, maar volgend jaar komt er een anticonceptiemiddel voor mannen op de markt; een gel wat je 1x per dag moet smeren op je rug en schouders. Okeeeeee :slight_smile:
En dan ziijn er nog mannen die reageren met: ‘Dat gaan we niet doen he!! Da’s voor de vrouwtjessss’ Oh en ‘eerst ff kijken wat voor bijwerkingen het geeft’, lol man.

30 likes

Super rot, kun je in je pauze langs een Etos Kruidvat of Holland&barret voor D-mannose pillen? Werkt echt super snel en goed.

1 like

Pfff ja een pil konden ze door de bijwerkingen niet aan. Dudes… alsof wij geen bijwerkingen van de pil hebben

5 likes

Soms heb ik irrationele haat tegenover het mannelijke geslacht haha (bijvoorbeeld als ik ongesteld ben), dit soort dingen helpen niet

24 likes

Dit draagt bij aan Rationele haat vind ik eigenlijk :joy:

21 likes

Hahaha ja dacht ik ook daarna

Wat een naar nieuws, logisch dat je moe bent en geen concentratie hebt. Wees niet te hard voor jezelf, het is echt niet erg als je nu wat minder presteert. Is je leidinggevende op de hoogte? Ik weet niet wat voor band jullie hebben maar misschien is het wel fijn om je situatie met haar/hem te bespreken (mocht je dat nog niet gedaan hebben), dan voelt het misschien minder surrealistisch.

En wees niet bang om collega’s te bellen, ook al werk je er nog niet zo lang. Volgensmij vindt iedereen het alleen maar fijn om collega’s te spreken nu. Desnoods bel je onder het mom van een korte vraag en knoop je er een gesprek aan vast. Wij hebben op werk nu 2x per week een koffiemoment van een half uur waarop iedereen die zin en tijd heeft kan inbellen, misschien is zoiets geschikt voor jullie? Het werkt wel goed om je meer verbonden te voelen met elkaar.

En misschien kun je een vriendin of vriend bellen voor een digitale lunch? Of samen wandelen op afstand?

2 likes

Ik zit hier mobiel loos weg te kwijnen. Ik moet mn vrienden contacteren via mn laptop waar ik uren doe om een bericht te typen. Mn date heb ik niet via insta dus die is me wss allang vergeten.( Oke heb hem met een milde stalk actie gevonden maar ik denk niet dat hij op zn insta kijkt… ik hoop ook van niet eigk hahaha)ik zit te wachten op een pakket waarvan het onduidelijk is of het wel komt. En het is donker…

Lief dagboek was het leven altijd al zo zwaar…

8 likes

God heb zo’n nare dromen gehad. Dan werd ik wakker, viel ik weer in slaap en ging het gewoon verder of begon er een nieuwe. Ben d’r nog helemaal van van m’n apropos

Ja iedereen weet het gelukkig, dus dat helpt. Heb ook juist het gevoel dat mensen denken laten haar even met rust. Wat ook wel fijn is, maar de taken die ik nu heb zijn echt van die zelf start dingen, zonder specifieke deadline. Heb nog niet echt zo’n band met mijn leidinggevende, dus daar voel ik me nu niet helemaal op mijn gemak bij.

Ik plan inderdaad ook vaker van die lunch dingen in of gewoon bijpraten met collega’s (gisteren bijvoorbeeld), maar merk dan nu dat het even lastig is.

Dank in ieder geval voor je tips, misschien moet ik nog even iemand opbellen oid. Ben ook blij als het weekend is, dan kan ik gewoon zonder schuldgevoel voor me uit staren.

1 like

Jaa goede tip, ik ga het zo maar even halen inderdaad! Haha heb al 2,5 liter water op vandaag, het houdt niet op niet vanzelf :sob: moet straks nog oppassen dat ik geen watervergiftiging krijg

Straks voor de eerste keer naar de Hogeschool sinds begin maart. :upside_down_face:
Misschien voelt het dan ook weer wat concreter dat ik nog studeer. :’)

6 likes

Lief dat je zo begaan ben met dat beestje. Als hij inderdaad al sinds de zomer het oogje kwijt is zal hij er niet zo veel last van hebben. Je gaf ook aan dat hij bij het raam aan het spelen was, lijkt me ook niet dat hij dat zou doen in geval van pijn :blush:

1 like

Het is bijna 12 uur en nog steeds donker buiten

Het is een grijze dag :slightly_frowning_face:

1 like

Ah dat is zo lief! Hou echt van dat soort spontane verassingen. Ook lief van jou dat je iets voor haar wilt meenemen.

1 like

Aaahh heb al twee dagen knallende koppijn. Kan me echt totaal niet concentreren op mijn werk

Ik heb het contact verbroken met mijn date omdat hij door zijn ambivalente gedrag hele beladen onzekerheden uit mijn jeugd en dataverleden oproept. Hij is ambivalent in gedrag omdat hij zelf niet goed in zijn vel zit. En ondanks dat ik hierin echt voor mezelf heb gekozen, mijn eigen behoeften voorop heb gezet, en hij ook wel begripvol reageerde, vind ik het ergens ook wel jammer. Ik denk niet dat ik een relatie met deze man had kunnen hebben maar we hebben het wel even heel fijn samen gehad. Ik ben echt bang dat ik nooit iemand ga vinden waarmee ik het gevoel heb van ja dit voelt meteen helemaal goed. Angst om alleen te blijven is real ugh, terwijl hallo ik ben best oké hoor :weary:
Einde dagboekpost.

4 likes

Ugh ik ben de hele ochtend lekker vrolijk kerstmuziek aan het luisteren maar moest net ineens aan het feit denken dat ik vanavond weer voor het eerst rijles heb. Zit nu met een halve paniekaanval omdat ik doodsbang ben dat er een ongeluk komt en ik mezelf doodrij. Ben echt zo bang. Verschrikkelijk. Wil nu ook geen kerstmuziek luisteren want “straks red ik de kerst niet” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: Zo irritant.