Wat je even kwijt wil #45

Dankje dat is dan ook echt het enige licht puntje in deze sombere dag. Mn bananen bol was ook al taai…

( Het gaat prima hoor hahaha lof overdrijven)

1 like

Ik snap dat je het spannend vind, maar bedenk dat je rij-instructeur een persoon is die heel goed kan inschatten of er een gevaarlijke situatie kan ontstaan en ook weet hoe hij dat voorkomt! Als die het niet vertrouwd neemt die het over! Dus de verantwoordelijkheid ligt noet in jou handen.
Waarschijnlijk ga je heel rustig beginnen en mocht je het even niet weten dan zit er iemand naast je die je helpt.

Daarnaast is iedereen zenuwachtig voor de eerste rijles, dus ook daar heeft je rij-instructeur echt wel ervaring mee(en je bent nooit het ergste geval)

1 like

Ahhh maar met een instructeur naast je kan er echt niet veel gebeuren! Hij/zij houdt wel in de gaten dat je niet in een gevaarlijke situatie terecht komt :kissing_heart:

1 like

Goed en knap dat je voor jezelf hebt gekozen! En fijn dat het nu op een goede manier is afgesloten, in plaats van dat dit misschien een slecht einde zou krijgen.

Op ieder potje past een dekseltje hè <3

1 like

Het is eigenlijk meer dat ik in het verleden een aantal lessen gehad en ben bang dat hij zegt ‘laat maar zien wat je kan’ en niet genoeg oplet. Zal wel spoken zien hoor, haha. Heb zulke slechte ervaringen met mijn vorige rijschool dat ik het liefst afbel. Maar inderdaad, hij zit er niet voor niets :blush:

Ik zou dan vooral aangeven dat je angstig bent. Mijn rijinstructeur had echt haviksogen in ieder geval, zelfs als ik dacht dat hij uit het raam staarde had hij nog commentaar op mijn rijden. Komt helemaal goed!

1 like

Gaat ook om zijn leven en auto (en daarmee ook inkomsten) dus je hoeft je daar geen zorgen om te maken.

1 like

Wet owl is mijn nieuwe favoriete zoekterm :inlove:
afbeelding

En kijk deze dan

55 likes

Hahaha dat is waar! Oke ik kan weer een beetje relativeren. Thanks!

@Merrow

Haha wow die bovenste lijkt echt op mijn collega. Zo jammer dat ik geen foto kan delen :joy:

9 likes

god echt werk voelt als een eindeloze to do list welke maar niet ophoud. alsof ik een marathon aan het rennen ben waarvan de finish gewoon iedere keer een paar km verder op word gezet. heb zin om als een zeester op bed te liggen en een paar uur naar het plafond te staren.

ok one issue forummer, terug aan het werk.

Ik stel het een halfuur uit om aan een werktaak te beginnen/iemand te bellen. Ik zet steeds mijn headset op en dan denk ik weer neeeee geen zin in. Maar als ik het heb gedaan kan ik weer even chillen dus waarom doe ik het niet gewoon.

Ik lees net dat de eerste kandidaten van het volgende seizoen van de slimste mens bekend zijn en Emma Wortelboer gaat meedoen :weary: :weary: Ik erger me bij voorbaat al

14 likes

Ik ga met vriendinnen een weekendje weg binnenkort. We gaan met z’n drieën en hebben twee tweepersoonskamers. Of ik please alleen in eentje wilde, want ik snurk. En sorry dat ze het vroegen etcetera.

NATUURLIJK wil ik dat, vet chill juist alleen op zo’n kamer.

48 likes

Paar weken geleden had ik bedacht dat ik mijn handschrift wilde verbeteren en toen stencils gekocht en laten zien in het show m’n laatste aankopen. Ben op het moment 75 kaartjes aan het schrijven voor werk en ben echt blij dat ik daar moeite in heb gestoken. Nog steeds niet perfect, maar echt veel beter dan wat het was. En niet onbelangrijk, leesbaar!

25 likes

Ik slaap altijd al slecht, maar sinds een aantal maanden wordt het alleen maar erger. Ik heb vooral moeite met inslapen, lig vaak urenlang wakker. Heeft vooral met stress en piekeren te maken. Op een gegeven moment begon ik er op mijn werk ook last van te krijgen, voel me vaak net als jij bekaf. Uiteindelijk ben ik twee weken geleden naar de huisarts gegaan. Ik heb in eerste instantie slaappillen gekregen, maar omdat dat geen ‘echte’ oplossing is, zijn we nog verder aan het kijken. Ik ben nu bijvoorbeeld een verzwaringsdeken aan het uitproberen. Ik heb geen oplossing voor je, maar naar de huisarts stappen heeft mij in ieder geval het gevoel gegeven dat ik er niet meer alleen voor sta.

1 like

Uh de trein die ik net moest hebben is gewoon zonder te stoppen het perron voorbij gereden haha?

Weird flex but ok, hoop dat de machinist niet in slaap is gevallen.

3 likes

Omg dit maakt mijn dag

2 likes

Wtf belastingdienst? Ik krijg opeens een voorschotbeschikking huurtoeslag 2021 waarbij ik bijna €100 per maand minder zou krijgen terwijl ik in huur niet verander en in inkomen ook niet (oke waarschijnlijk in 2021 wel, maar niet voor zover iemand nu al kan weten). Dus heb gelijk gebeld maar nu kan het wel max 5 weken duren voor ik een nieuwe beschikking krijg. En dan zeker in januari alsnog die lagere huurtoeslag :face_with_raised_eyebrow: gatver wat irritant

Ik zou dan gewoon aangeven dat je graag vanaf nul wil beginnen (omdat je niet zo’n goede ervaring hebt gehad). Een andere rijschool/instructeur kan echt een heel groot verschil maken! You can do this!

Mijn werkgever heeft dit jaar de kerstpakketten wegbezuinigd en in plaats van te werken ben ik nu gewoon aan het genieten van de comments op intranet

58 likes