Aah ik had al de hele dag zo’n sluimerende hoofdpijn (te veel nadenken en corona stress). Nu heb ik 20 minuten gemediteerd en is het gewoon weg
Soms ben ik ook echt bang dat mijn buren alle shit die ik schreeuw tijdens Ajax-wedstrijden horen. Dat ze rustig zitten te eten en dan mij ineens allerlei creatieve verwensingen op volume 3000 horen gillen. Gelukkig voor mijn buren doe ik dit alleen maar tijdens Europese wedstrijden als ze echt spannend zijn. Ik ben nu netjes stil aan het kijken.
Maar ff serieus, dit is wel echt een slechte wedstrijd dus je mag schreeuwen
Hahaha klopt, echt treurig dit. Maar het is niet alsof er al iets verloren is als deze wedstrijd niet gewonnen wordt. Maar bij knock-out fases, waarbij je dan ook nog genaaid wordt door de scheidsrechter, alles oneerlijk is en super spannend. Dan komt echt de hooligan in mij naar boven en ga ik 90 minuten brullen.
Hahahahah!
Beige is gewoon pastel bruin
Hahaha prachtig! Dat zie ik echt helemaal voor me, jullie elke keer ‘Ajax’ googelen. Ik hoor mijn buren echt nooit, dus ik denk/hoop dat ze mij ook niet horen. Zo wel, dan hebben ze waarschijnlijk heel wat nieuwe woorden van mij geleerd.
Het schokkendste in deze wedstrijd vond ik eigenlijk het haar van Antony
Ik moet heel m’n kerstvakantie studeren en ik heb verder (uiteraard) heel weinig te doen, dus om het wat feestelijker te maken heb ik vandaag Kidibul gedronken tijdens het studeren, ook omdat ik wat emotioneel ben vandaag. En nu is de fles bijna uit en ik voel me plots een beetje een dronkaard, haha . De flauwe dingen waar je in corona-tijden plezier uit haalt
.
Ik heb voor morgenavond een Italiaans 3gangen menu voor mezelf besteld en ik heb er zo veel zin in het komt al tussen 12-16 dus ik zal me in moeten houden om het niet als lunch te eten
Misschien doe ik dat wel alsnog??
Ik huil… ik heb echt al heel lang geen goede eclair gehad. Je hebt ze hopelijk dus alsnog kunnen scoren?
Ja echt bizar. Hoop dat je snel een fijne baan vindt met fijne collega’s.
Ja ik ook. Het is de werkgever die kut is. Iedereen krijgt eenkerstpakket, ik niet, zulke dingen. Collega’s zijn wel ok.
Ik ga echt kapot van schattigheid als mijn kat tv kijkt.
Ik zit Grey’s Anatomy te kijken en
Spoiler seizoen 11
Derek gaat dood??? Wat is dit??? zeg me pls dat hij een Ludo pullt en volgend seizoen levend terugkeert?
Ik blijf het altijd fascinerend vinden dat mensen buiten Venlo (ofja jij als zuid Limbo snap ik dan nog ahah) dit nummer of deze band überhaupt kennen?!?!
Ja jezus ik dacht steeds wie is dat nou?
Denk dat ie lekker zelf met bleekmiddel aan de gang is geweest ofzo, aangezien de kappers al ruim een week dicht zijn
Ik keek net dragSOS en ik moest echt huilen bij die man en vrouw op het eind… What is wrong with me. Maar ik vond het zo lief ofzo.
Haha ja ik had wel eens dingen voorbij zien komen maar iedereen gaat constant (bijna) dood in die serie en blijkt dan de volgende aflevering toch nog te leven dus op zulke spoilers moet je niet al te veel vertrouwen