Wat je even kwijt wil #45

Super vet!

Naja graag of niet toch.

Neeeeeee.

Of toch welllllllll :smirk:

1 like

100% wollen sjaals
Ipad met pencil
Wollen pantalon van COS

Ik skimde je bericht een beetje, las dit en dacht hoe gaan 20.000 ballen helpen bij een boek? Is het een boek over kerstballen?

Maar wat goed zeg! Gefeliciteerd!!

Mijn vriend moest ā€˜even’ wat kerstcadeautjes inpakken maar is er nu al 1,5uur mee bezig? Krijg bijna 't idee dat 'ie voor de hele familie surprises aan het maken is ofzo. en ik mag ABSOLUUT NIET de kamer betreden nu :unamused:

1 like

Hij is een doos in een doos in een doos in een doos aan het inpakken, en elke doos ook ingepakt. :gift:
Cadeautjes-inception

5 likes

Dit vind ik serieus nog wel iets voor hem, zodat ik niet kan raden wat de vorm van 't cadeau is ofzo

1 like

Ik bedoel ook dat hij 't niet aardig deed. Inderdaad een, nee ik hoef niks was ook een antwoord

1 like

Nou ben blij dat ik vanmorgen boodschappen heb gedaan, fietste net langs de appie en de rij stond tot ruim 200 meter buiten. De medewerkers deelden al paraplu’s uit voor de wachtenden :joy:

1 like

Ben echt blij dat ik na kerst pas weer (evt.) naar de supermarkt hoef. Tweede kerstdag bestel ik wel lekker pizza voor mezelf ofzo. Can’t waitttt!

4 likes

Mijn vakantie bestaat uit in bed liggen en op de bank zitten. Heerlijk :joy:

3 likes

Aarghhh ik ben nog steeds aan het uitstellen. Oke ik ga nu! Het regent dus hoop dat de mensen van suiker wachten tot het droog is.

1 like

Ugh ik ga ook nu :sweat_smile: succes!!!

Ik was te laat met kerstkaarten kopen maar nu heb ik hele leuke kaartjes en allemaal vet mooie stickers besteld om in januari naar m’n vriendinnen te sturen. En dan misschien ook nog een theezakje en een droogbloem ofzo erbij, heb er helemaal zin in al.

@morale wat vet!

7 likes

Ja en natuurlijk begon ik ook weer te janken :sob:

2 likes

Ik zit ook al zo lang op de grond en heb pas 4 cadeaus ingepakt :broken_heart: ik haat cadeautjes inpakken ik zie gewoon niet in hoe het handig kan, ik gebruik altijd zo veel papier en plakband

1 like

Een vriendin van mij is haar beide opa en oma verloren deze week en ik heb met een paar vriendinnen een kaart en cadeau opgestuurd. Ze heeft dit gekregen, ik ben zoooo boos en Greetz is onbereikbaar

Oh echt?? Welke winkels dan? Ik kijk uit op de Lidl en daar lijkt geen hond te zijn

Vervelend dat het is misgegaan, maar een foutje kan gebeuren toch. Zeker als het zo druk is… Wordt vast wel opgelost en je vriendin kan het idee wat jullie hadden vast waarderen!

14 likes