Wat je even kwijt wil #45

Succes! En sterkte :sweat_smile:
Denk aan dat fijne gevoel als je weer thuis bent met al je boodschappen haha.

1 like

@macaron ben al terug en het was rustig! En alles wat ik nodig had was er nog :smiley:

2 likes

Ik vind het bij een condeolance kaart echt niet kunnen eigenlijk… stel dat Hans die nu krijgt, dat is toch ook supervreemd

Oh super chill! Ik moet alleen nog bagels hebben want die zijn tot nu toe overal op, en was op zoek naar van die kleine tulbandjes met poedersuiker maar die hebben ze dit jaar volgens mij nergens. Maar wel heel veel kaasjes, misschien vanavond meer geluk.

1 like

Oke ik kan niet aanraden om naar de supermarkt te gaan nu. Mijn god, de AH XL was echt zoooo vol. Ben er super snel doorheen gevlucht voor m’n pakje boter en eieren :weary:

2 likes

Zou niet moeten kunnen nee, maar kan me voorstellen dat het in deze drukte toch gebeurt. Vraag me ook af of het voor Greetz een andere kaart is dan een felicitatie, qua afhandeling bedoel ik. Denk eigenlijk dat daar voor hen geen verschil in zit… Is weer anders dan een overlijdensbericht met een rouwenvelop, daar is echt zichtbaar dat het om een rouwkaart gaat.
Maar idd, zou niet mis mogen gaan!

17 likes

Ik ging net door de wasstraat met mijn kleine oude bakkie en rekende het goedkoopste wasprogramma af. Maar ik kreeg de allerduurste met allemaal fancy wax en bandenzwart enzo. Mijn auto voelt nu helemaal chique.

8 likes

Ja er stond hier ook een rij, inclusief dranghekken.
Closest I’ve been to festivalvibes this year though

14 likes

Omg dag nr 11 van m’n nonstop werken marathon is voorbij, nu nog de laatste kerstboodschappen en ik heb vakantie!
Alleen hoor ik net dat m’n schoonouders een beetje een bende hebben gemaakt van de planning dus waarschijnlijk zitten we 3 dagen samen thuis, echt zo suf. Mijn familie is allemaal in het buitenland dus het wordt een hele rustige kerst zo. Echt een domper zo last minute.

ooh ik had nog geen kerstcadeau voor mijn vriend en nu liep ik net langs een koreaans afhaalzaakje en ze hebben gewoon een soort feestelijk kimchi pakket!! Hij houdt zo van kimchi, echt top dit

18 likes

@Dombo echt super bedankt nog voor je post van gisteren. Heb hier contact opgenomen met de hoor winkel en heb 11 januari afspraak (duurt wat langer vanwege rona omdat ze dicht op je moeten staan) moet van te voren ook mijn oren laten checken of ze niet verstopt zijn, dus gelijk huisarts gebeld en die gaat ze morgen ff checken :sunglasses: heb nu echt al zin in die doppen :clap:

4 likes

Ik zou vandaag echt wat in mn huis gaan doen maar zit nu in een YouTube wormhole vast…helppp

Ik heb bijna nooit het gevoel dat ik overprikkeld raak ofzo, ik kan best veel hebben maar in de supermarkt lopen op dit moment trek ik echt slecht merk ik. Tussen 30.000 mensen staan stampen op een hardcorefeest trek ik nog beter.

2 likes

Ik raak heel snel geirriteerd in een supermarkt. Maar dat komt omdat daar gewoon de irritantste mensen komen hahah. Op een feest is iedereen meestal daar voor de muziek en een leuke avond. In de supermarkt is iedereen daar om mij te pesten vgm.

9 likes

Zo maar echt. Begon vorige week al in Duitsland vlak voor de lockdown, iedereen daar chaggy in de winkels enz pff echt een grafsfeer hing daar en nu sinds een week is dat hier in de winkels ook zo.

En ik raak geĆÆrriteerd van al die kut winkelwagentjes die het gangpad blokkeren.

Ik ben net naar mijn favoriete bakker geweest en heb de lekkerste eclair met crème pâtissière en frambozenmousse gegeten. @Bunnyslippers ik was aan het nadenken hoe ik fool proof naar jou kan verzenden want :drooling_face:.

Ik zeg tegen mijn moeder dat we er absoluut moeten bestellen voor morgen als dessert en dat ze moet bellen om onze bestelling door te geven. Pakt er niemand op :cry:. Dus wie is er nu terug aan het rijden naar de bakker om toch zeker die bestelling door te geven :raising_hand_woman:t5::raising_hand_woman:t5:

31 likes

Ik vind kerstboodschappen altijd zo leuk. Lekker mensen kijken in de supermarkt en zien vechten om het laatste potje jeneverbessen oid. Toch jammer dat ik dat moet missen dit jaar.

2 likes

Geen idee, ik hoorde het op radio 538. Wilde naar de XL op de Limburglaan, hopelijk is het daar vanavond gewoon chill.

Met mijn oma een lijstje opgesteld van dingen die we gaan doen zodra we gevaccineerd zijn. Van kroketten eten aan de gracht tot musea bezoeken. :grinning:

50 likes

Het heeft gewerkt!!! Het viel zelfs positiever uit dan we durfden hopen!! Gelijk een bod uitgebracht en zelfs de verkoopmakelaar wilt zijn best voor ons doen. Zou dit het dan toch echt worden?? Ik ben zo blij!

23 likes