Govvrr Heb een gesprek over de perfectheid van die kleine platte kerstkransjes met spikkels en ik wil ze nu. Maar ik heb ze niet, de winkels zijn net dicht, en ik mag niet naar buiten ivm coronatest. Ze gaan maar mooi na de kerst in de aanbieding komen hoor
Geen idee maar ik heb dat ook soms. Dan daalt m’n suikerspiegel ineens heel snel. Heb vaak iets van winegums in m’n zak zitten voor dat soort momenten
Kleine platte kerstkransjes zouden hier ook geschikt voor zijn
Musketkransjes Per ongeluk vanavond als diner gegeten
Heten die ongevulde ook zo? Die met fondant vind ik niet zo lekker. Wil alleen die ongevulde en dan twee op elkaar plakken en in een keer in m’n mond proppen
Oh ik dacht dat juist alleen die ongevulde zo heten, staat op mijn zakje. Maar zie dat idd gevulde ook zo heten maar die zijn wel echt -1000 x zo lekker. Idd alleen die platte met spikkels
Ik doe met 40 collega’s mee aan Whamageddon en ik zit nu bij de laatste drie. Echt mijn grootste achievement in 2020.
Jazeker, geweldige band
Ooo ben echt jaloers
Vind het echt heel naar voor je, bah
Ik heb al verloren maar vind het niet zo erg want ik vind het een leuk nummer dus nu kan ik hem weer opzetten
Nouja, nu is het gewoon een principekwestie
Ja kut he
Haha ja snap ik!! Nu moet je ook voor de winst gaan
In het huidige seizoen (17 of 18 is dat) is hij er weer. Wel minder knap. Tbh.
Oh!! I knew it, hij komt terug!!! Hahaha
Toch doordat die dj moest huilen omdat de vader van vrienden van hem was overleden aan Corona en die dag werd begraven, toen draaide hij dit nummer voor hun. Dacht ik
Ja alleen tof voor die van Pollux denk ik want de band bestaat niet meer. Hij is het zelfs in Twente gaan spelen incl. strijkorkest oid las ik op de 3fm site.
Zoals spaarlamp al vertelde ja,
Huh… wij hebben een kerst kaart gekregen met geld erin. En verder geen naam er bij van wie wat hoe waar. Nja merry xmas i guess