Wat je even kwijt wil #45

@GEEZ ahw dat stukje is wel echt hartverscheurend! Krijg er zelf tranen van in m’n ogen. Het is en blijft wel een verdomd mooi nummer.

1 like

Ik ken het nummer van de podcast De laatste dans, vond hem zo mooi dat ik hem in m toen spotify playlist heb gezet.

2 likes

Ik heb net van die anti-eelt sokken gebruikt en ik verheug me nu al op de vellen de komende dagen!!!

7 likes

Haha ik heb ze twee dagen terug aan gehad en de eerste vellen worden zichtbaar :star_struck:

1 like

Van papa haha, pink floyd toch?

Ik dacht steeds dat het klaassen was door dat blonde haar en dacht wtf doe je op antony zijn plek. Vandaar dat jullie ruk spelen :joy:

3 likes

Ja

1 like

Yes, kunnen bestellen voor morgen.

Omg ik ben zo misselijk, ik weet niet precies waar het vandaan komt. Ik ben wel met mn vader door de mc drive geweest maar ik word normaal gesproken niet misselijk van mc Donald’s. Ik had mn Fanta wel in de auto laten liggen en toen appte mn vader dat hij het zou bewaren? :rofl: en daarna heb ik nog met mn vriend geoefend vanaf hoeveel meter afstand hij me in bed kon gooien. Misschien geen goede combinatie. Ik ga bijna over mn nek.

1 like

Vanaf hoeveel meter was het? En betekent oefenen dat jullie de afstand aan het uitbreiden zijn? :grin:

Zo’n mooi liedje❤️

Nou heb een voorhoofdsholte ontsteking cadeau gekregen voor kerst. Wat een feest

1 like

Pff ik moet nog cadeaus inpakken, twee gedichten schrijven, printen en bij mijn schoonbroertje langs brengen zodat hij het mee kan nemen naar mijn ouders (we hadden lootjes getrokken en vieren kerst nu niet met zijn allen ivm kerona, dus nu zorgen we wel dat iedereen z’n cadeautjes heeft en kunnen we het samen over zoom openen). Veel te vroeg hiervoor, hij gaat om 12 uur weg dus ik moet voor die tijd langs komen :sleeping: ook weer typisch dat ik natuurlijk alles heb uitgesteld tot het laatste moment haha

We hebben iedere dag een dagstart op werk en ik vertelde net wat mijn planning was ‘ja dat is wel weinig voor een 8 urige werkdag’. Alsof mensen überhaupt vandaag heel hard gaan werken? Excusi

11 likes

Nee zover ik weet niet. Volgens mij altijd iets van een taart of cake gehad.

1 like

Pff ik heb een week geleden me uitgesloofd door een leuk kaartje naar een hele leuke jongen te sturen en hij is gewoon nogsteeds niet aangekomen :sob:

Oh yes… ik heb een haarband met een rendiergewei in mijn kalender gekregen. Mijn hond weet al wat dat betekent :smiling_imp:

4 likes

Ik moet nu werken (werk als klantenservicemedewerker), maar ben net wakker en nog heel erg moe. Had net een klant aan de lijn en wilde het gesprek afronden, toen ze me bedankte voor de service. Ik wilde tegelijkertijd geen dank en nog een fijne dag zeggen, maar uiteindelijk werd dit door een mega brain fart ‘geen fijne dag’. Die klant moest wel raar gekeken hebben :rofl:

30 likes

Ik denk echt iemand anders, ik zie mijzelf dat niet echt doen.
Ik weet niet eens of ik toen echt actief was toen hij wegging.

1 like

Ik heb gister en vandaag een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid en ze deden het alle twee niet (bleef helemaal wit) :triumph:

Laat maar zitten zie vanzelf wel of mn pens groeit of niet JOE

9 likes

Wejooooo mega pijn in een spier in m’n bovenbeen na hardlopen gister. Ging net op m’n hurken zitten en het werd helemaal zwart voor m’n ogen