Het was best rustig bij de supermarkt waar ik heen ging! Alles kunnen vinden en was ook snel weer buiten.
De kerstdagen komen er aan en ik heb er zo geen zin in eigenlijkâŠ
Het draait toch veel om eten en dat is nou juist hetgene wat al een heel jaar problemen veroorzaakt. Wat de oorzaak is, is nog steeds niet bekend helaas.
Dus dat wordt 3 dagen afzien van de buikpijn
Na al die vieze berichten van mij van eerder: Ik had net voor het eerst in 14 dagen tijd een drol! Ik ben zo blij als je bent als je peuter voor het eerst op de pot heeft geplast/gekakt.
Deze heugenis wilde ik even met jullie delen, bedankt.
Pfff mijn holtes zitten zo vol, mijn kaken beginnen er weer pijn van te doen. Coronatest is gelukkig negatief, dus denk echt dat het door mijn allergie komt (huisstofmijt, hooikoorts). Misschien dat ik toch weer allergisch ben voor de kerstboom. Als kind veel last van gehad, maar dacht dat ik er overheen was gegroeid.
Jaaa mijn anti-kerst vriend komt toch 1ste kerstdag al. 2de kerstdag gaan we samen eten bij mijn vader, eerste keer dat ze elkaar gaan ontmoeten.
Spaaannend haha.
Ik ben oprecht blij voor je. Hoe voel je je?
Ik heb ook ooit zoiets gehad en mijn darmen voelden gewoon âschraalâ aan nadien. Maar echt die opluchting van de eerste normale drol, zo fijn!!
Ik ben aan het kijken naar huizen op funda. Voor het geval ik de staatsloterij win. Elk jaar trap ik er weer in en elk jaar ben ik weer teleurgesteld
Ik zit te wachten op de uitslag van mân coronatest en de koelkast is leeg. Dat wordt dus 4 dagen Thuisbezorgd en niet koken. Wat jammer nou
Wat is jullie allerlievelings albert heijn wijn?
Lindemansss
fantimi
Ik ben bij mijn ouders voor kerst en mijn vader vertelt net dat ze laatst samen zoooân leuke serie hebben gekeken. Iets over Parijs ofzo. Hebben ze dus met zân tweeĂ«n Emily in Paris zitten bingen hahaha heb in tijden niet zo hard gelachen. Heb wel verteld dat het niet per se bekend staat als een goeie serie, maar ze vonden het echt geweldig leuk hahaha zo schattig dat ze dat hebben gekeken en er nu zooo enthousiast over zijn.
Ik heb nog steeds geen cyclus terwijl ik al vanaf maart anticonceptiemiddel vrij ben
Ik haat mijn werk omdat ik gepest wordt
Het is mentaal zwaar op t moment
Omdat mijn vriend en ik vanaf morgen iedere dag bij familie zijn, vieren we vanavond al kerst met zijn tweeën. We beginnen zo al met voorbereidingen voor het koken en als we borrelhapjes op tafel zetten, hebben we ook wat cadeautjes voor elkaar! Nu al zoveel zin in
Ben nog vrij productief geweest. Nu even pauze met popcorn
Undurraga/Aliwen
Berberana
Flaxbourne
Ik pas voor Lindemans
@vaatdoek oeh die ken ik nog niet, ga ik eens proberen
Berberana
de puglia is nu in de bonus, maar de sangiovese is ook echt
Deze is lekker!:
Puklavec & Friends Sauvignon Blanc - Pinot Grigio
Undurruga/ Aliwen inderdaad en vind Mesta lekker, vooral de Verdejo