Wat je even kwijt wil #45

:ok_hand:t3::joy:

2 likes

Nou, de eerste huilbui alweer achter de kiezen. En ik ben heel benieuwd of ik vandaag over de 4 uur overuren heen ga vandaag (alleen van vandaag), het is een chaos op mijn werk. :thumbsup: En ondertussen zijn mijn katten aan het muiten omdat ze nu eten willen.

1 like

Hahaha dit is ook een pareltje! Zou mij dus ook zo kunnen overkomen.

Haha echt heel leuk geschreven. En die hoen (Hoendini was beter nog dan Houdini) staat super bad ass op die laatste foto.

11 likes

Ik kreeg opeens even een flashback naar het moment dat ik in lockdown nr. 1 besloot te gaan puzzelen, want iedereen deed het & leek me wel leuk tijdverdrijf.

Ik bij m’n tante een puzzel gehaald, puzzelmat erbij, vol enthousiasme begonnen. Letterlijk vier puzzelstukjes van de rand in elkaar geklikt, en toen had ik er al zoooveel geprobeerd die niet paste, dat ik echt woedend en gefrustreerd raakte. Heb agressief met die mat de puzzelstukken op de grond geflikkerd (why?), ben op de grond gaan zitten en heb de zooi zo snel mogelijk terug in de doos gestopt en een dag later de puzzel terug gebracht naar m’n tante. ā€˜Toch niet echt iets voor mij, bedankt!’

Waarom vinden mensen dit in godsnaam leuk? Wat een hel.

23 likes

Als mn ouders langskomen ruim ik ook gelijk mijn persoonlijkheid op want ze vinden alles maar troep. Nu al zin in alle passief agressieve opmerkingen.

1 like

Op dit stadium zit ik nu ook :joy: dacht leuk, puzzelen in de kerstvakantie want er is toch niks te doen maar het geeft alleen maar frustratie omdat het niet (snel) lukt

Het is voor mij een stukje geduld training maar ook een manier om van de computer weg te zijn, en even mijn gedachten op nul te houden. Als in, gedachte is bij de puzzel en niet bij de shit waar het normaal is. Lekker podcast of audio book op.

Ja soms is het frustrerend, maar dan leg ik het aan de kant of ik draai hem om.

2 likes

Ohnee, wat shit. Beterschap :kissing_heart:

Ik ben echt een Workaholic geworden, mag 1ste en 2de kerstdag werken en ik ben oprecht blij gewoon. Send help :joy:

3 likes

Levenstip van Flip, zorg ervoor dat je tepels heel blijven!

Gister blijven hangen met mijn tepel achter het horloge van mijn vriend (hoe dan…) en nu zit er een snee
in mijn tepel, fucking pijnlijk!

1 like

Omg mijn schoonouders
5 december had ik ineens vanuit het niks 50 euro op mijn rekening met een gedicht van de Sint (we vieren verder helemaal geen sinterklaas ofzo).
En nu kijk ik op mijn rekening staat er opeens +100 met omschrijving kerstcadeautje :christmas_tree:
Wat een lieverds.

43 likes

wie is hier stylist jij of ik #ksssssst

3 likes

Ja zondagochtendmuziek, net zoals Enya

1 like

Belt mijn moeder me net op: ā€˜Neem je je eigen kussen en deken mee? Anders loop je te zeiken dat je niet lekker slaapt’

Klopt, ligt al klaar.

49 likes

Ik was een tijdje klaar met lezen als hobby, had het gevoel dat ik telkens hetzelfde las. Maar de Rƶnning en Stilton serie van het echtpaar Bƶrjlind zorgt er eindelijk weer voor dat ik uren achtereen zit te lezen :blush: Als je van goed geschreven en spannende Scandinavische thrillers houdt, zijn het aanraders!

12 likes

Mijn vriend wil een nieuwe tv, ik niet, maar als hij dat wil en betaalt vind ik het best. Dus hij heeft er eentje op het oog, ā€˜ietsie groter dan we nu hebben’. Ik weet niet maar ik vind een halve meter groter niet ā€˜ietsie groter’. We wilden juist een kleiner tv-meubel hebben

1 like

Dit klinkt echt pijnlijk… beterschap ermee!

1 like

Ik hoefde net mijn ID niet te laten zien bij de slijter, denk dat mijn fronsrimpel nog duidelijker is geworden :frown:

2 likes

Ik voel me zo rijk als ik thuis kom van de markt met veeeel eten. Er zijn niet veel meer momenten waar ik me net mijn moeder voel. Ik word zo hebberig daar en kom thuis met tassen vol (en ik heb geen groot gezin zoals zij wel had :’)).

8 likes

Gelijk heeft u meneer

43 likes