Wat je even kwijt wil #45

Word je gepest op je werk? Door volwassenen? Jeetje wat naar. Kan iemand je daarbij helpen op je werk?

Ja ik raad wel af om echt vettige dingen te eten, zoals oliebollen of frituur. Gewoon even gezond om de darmflora een handje te helpen. Maar vooral ervan genieten dat je weer kunt eten zonder bang te zijn de hele dag op de wc te zitten.

1 like

Haha ik ging hardlopen maar had vanaf eerste sec al het gevoel dat ik in drijfzand liep. Een dag ertussen is niet genoeg en twee minuten warmlopen al helemaal niet. Lesson learnt.

Gebeurt vaker dan je denkt

4 likes

Oh wauw wat fijn, hier dus echt niet! Maar goed had me daar mentaal al op voorbereid :rofl: Rest haalt mijn vriend maar lekker hoor, helemaal klaar mee nu haha

1 like

Wow mijn vriend heeft twee kerstpakketten in een grote doos gehad. Dus allemaal eten. Nu heeft hij heel specifiek dingen er uit zitten zoeken wat mijn ouders lekker vinden en dat mag dan daar heen. Omdat vorig jaar een hoop naar zijn ouders is gegaan :joy: wel schattig. Nu heeft hij een bult met vreten en ik een hoop gevaar in huis.

2 likes

Deze zijn heeeel lekker en in de bonus :money_mouth_face:

3 likes

@zwaardvis ik had toch nav jouw aankoop die muts besteld bij weekday? Ik vind hem echt suuuper leuk, mega blij mee. Jij?

Jaaaa ik ook! En mijn lievelingskleur :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa lekker jongens, thanks voor de tips! Ga zo maar eens kijken hoe rammend druk het is en of er uberhaupt nog wijn over is in mijn appie

Vakantie!!:partying_face: Tenminste, alleen nog tweede kerstdag werken maar het voelt al als vakantie.

3 likes

Ja bizar he. Ben hard op zoek naar een andere baan maar corona maakt dat heel.lastig.

1 like

Waar ben je geweest XD? Ik moet ook nog en vd week was hier in het dorp al gekte. En ik moeeeet want poes d’r favo snoepjes waren hier nog op ook…

Mn vader zei net tegen me ā€œje bent een sieraad van een mensā€

Een vreemd compliment, maar toch.

toen zei mn moeder direct ā€œeen teenringā€

Fijne kerst!!!

112 likes

Ik ben bij de Jan linders hier in V geweest die in de buurt van de Lidl ligt! Ligt ook nog een Albert Heijn tegenover wat ook handig is mocht er iets op zijn hebben ze het daar misschien nog.

2 likes

Mijn vriend gaat zo mijn cadeautjes inpakken en ik ben niet thuis. Had de ā€˜hondencamera’ op de tafel gericht maar hij draaide hem net om. Flauw

95 likes

Hahahaha echt only Karl dit

5 likes

Ik ga nu rtl bellen. Ik wil een realitie show zien van jou.

2 likes

Wel zonder ondertiteling dan

3 likes

Oke dan huur ik wel een tolk in om het na te synchroniseren. (Ik had dit bijna helemaal goed geschreven goed he)

2 likes