Supersuf, ik heb heel leuk alle boodschappen voor tweede kerstdag (dan kook ik voor m’n ouders) al in huis gehaald eergisteren, maar ben er totaal aan voorbij gegaan dat ik natuurlijk vandaag en morgen ook nog moet eten Wanneer zou het het rustigst zijn bij de supermarkt?
Oh en de lekkere snacks voor tijdens all you need is love zijn dus ook binnen. Ben er helemaal klaar voor om vanavond met een pakje zakdoeken voor de tv te zitten.
Vanavond rond etenstijd misschien proberen, als er hopelijk al wat mensen aan het kerstavonddiner zitten. Maar denk dat het niet heel rustig gaat zijn sowieso meer
Oh dat is misschien wel een goeie ja! En ben er ook bang voor inderdaad
Goed lijstje maken van tevoren zodat je niet meer in de supermarkt zelf hoeft na te denken, als het even kan op loopvolgorde, koptelefoon op en recht op je doel af in de winkel, dan overleef je het wel!
Let wel dat ze misschien vandaag wat eerder sluiten vanwege kerst avond
Binnen 2 minuten was de oren check gedaan bij de huisarts, helemaal schoon. Dus laat die doppen maar komen over een paar weken. Nu weer lekker een zijn op de bank
Mijn ouders zitten nu bij de oncoloog. Vind het zo spannend, hoe gaat ons 2021 weer zijn…
Ah shit! Denk inderdaad vandaag rond etenstijd?
Het was hier zojuist bij de Boni best rustig trouwens, dus dat zou je ook nog kunnen proberen!
Pff wat onwijs spannend… hopelijk toch een beetje vooruitzichten…
Yes, had mn lijstje al op loopvolgorde gezet! Van de week ook gedaan en werkte inderdaad top.
@Clancy Ohja, scherp! Ga ik nog even checken
@paraplu hmm, ik denk dat ik het toch maar gok op etenstijd haha, kan ik me nog even mentaal voorbereiden :’)
Ja ik hoop het ook! Heel onze kerst hangt hier ook wel vanaf. Ik hoor het zo wel denk ik…
Houd vast aan je eigen gevoel. Goed in je vel zitten is het allerallerbelangrijkste! Ik heb ook eetproblematiek gehad, en ben nu zwaarder dan ooit, maar wel veel verder in m’n herstel (op andere fronten)! Andere mensen moeten hun mening lekker voor zich houden, en eigenlijk gewoon sowieso niet hebben. Het is onzin om iets van een lichaam te vinden.
TLDR: je bent gelukkig en dát maakt je mooi!
Wat klote zeg😞 helaas voor mij ook heel herkenbaar zulke gesprekken…
Wat fijn dat je zo’n lieve date hebt die je goed begrijpt en zo fijn dat je helemaal lekker in je vel zit! Dat is het allerbelangrijkste. Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten van de kerst
Zoveel zin om vanavond lekker met m’n vriend in onze chilloutfit met allemaal hapjes een kerstfilm te kijken en gewoon niets te hoeven wat als een verplichting voelt, zoals alle voorgaande kerstavonden. Heerlijk!
Ik heb echt totaal geen kerstgevoel, wat dat dan ook moge zijn
Omg al die pakketten in het Secret Santa topic Zo ontzettend gaaf
Het is 14.00 uur in de middag en ik ga in bad
Wij gaan vanavond gourmetten (haha ik hou ervan!) en ik heb vlees besteld bij de slager. Nu reed ik net langs en er staat gewoon een mega lange rij. Nu ben ik mezelf mentaal aan het voorbereiden wanneer ik er heen zou gaan. Als ze nou alle mensen met bestelde pakketten al hadden laten betalen, zou het zo veel sneller gaan .
Het is hier echt heel rustig! Denk dat de meeste mensen gisteren al zijn geweest. Misschien vanwege corona, maar er zijn hier best nog wat winkels open vanavond en morgen, denk dat het dan ook rustig is!
Heftig. Hopelijk valt het gesprek bij de oncoloog mee.