Ik heb net sushi besteld voor mezelf en dat was de beste keuze die ik kon maken op deze verder treurige dag. Woehoe!
https://www.weekday.com/en_eur/women/accessories/hats/product.mon-knit-beanie-orange.0403364016.html
Tilia
Door dit forum smeer ik mn spijs nu uit over mn kerstbrood en mn kwaliteit van leven is substantieel verbeterd.
Plus ik sta te wachten tot mn eten klaar is door een plak kerstbrood te eten
Ja was meer retorisch als in jeetje wat kinderachtig en stom dat volwassenen dit doen.
Ik heb een bol.com cadeaubon gekregen van mijn werk en ik wil hem inwisselen voor een spelletje, maar ik heb echt 0 ideeën. Iemand een aanrader? Er staat 30 euro op de kaart maar ik wil ook zeker wat bijleggen!
Ik ben ineens obsessed met Harry Styles en zn outfits. En ik wou bijna zn vest breien , maar toen bedacht ik me dat ik met dat vest op clowntje het reuzen kind lijk. Plus ik heb t altijd warm haha.
Ik stelde het voor aan m’n vriend, toen zei hij ‘is dit iets wat mensen doorgaans doen?!’.
Maar hij was ook helemaal blij toen hij het at.
Er is een heel topic over spelletjes. Review je spellen. Kun je denk ik heel veel inspiratie opdoen.
My moodswings are giving me a whiplash. Ik ben zo verdrietig maar ook gelukkig, doodvermoeiend.
Ah thanks, dat wist ik niet! Ga daar even kijken
Dan doe je je best om zelf leuke tekstjes op je kerstkaarten te zetten, krijg je kaarten met ‘hart. groet’. Thanks oma
Ik hou niet van pastel haha.Ik heb trouwens ook helemaal niet genoeg wol .
Ik ben m’n wereldberoemde gravad lax met bietjes, dragon, dille, gin en citroen aan het maken en nu pas voel ik me feestelijk!
Ik heb patat en een broodje kroket gehaald en dat eet ik nu op de bank met een ijskoude liefmans erbij. Een van de betere beslissingen uit mijn leven
Ja ze zijn wel heel leuk maar ik zie mezelf ze niet steeds aan en uit trekken haha!
Ik heb al de hele dag last van koopdrang. Ik wil iets kopen maar ik weet niet wat.
Koop een cadeau voor mij, ik wil wel graag een auto