Wat je even kwijt wil #45

Er is een clubje opgericht :speaker:

Blegh ik ook, maar omdat iedereen anders we vrij is, is er echt niets te doen. Verveel me kapot

Dankje! Jaa dat is wel echt fijn! Lekker ultiem relaxen tijdens de kerstdagen. Mijn vriend komt om 17u waarschijnlijk ook al met wijn om het eventjes te vieren.

1 like

Succes met de laatste loodjes! Daarna welverdiend chillen :sun_with_face:

Ik ga zo het haar van mijn vriend knippen en ik ben echt zenuwachtig want ik kan dat eigenlijk helemaal niet. Ik moet veel met de tondeuse gaan doen en hij geeft nu aan dat hij niet weet of die wel opgeladen is HELP.

Haha succes! Ik doe het sinds begin corona bij mijn vriend (zonder enige ervaring) en ga elke knip/scheerbeurt van ‘wow oke dit gaat goed ik kan dit :cool:’ tot ‘omg het gaat helemaaal mis WAAROM DOET DIT PLUKJE ZO RAAR :weary:’ dus bereid je voor op een rollercoaster van emoties haha

4 likes

Wow ik lees net over die drie agenten in Frankrijk die doodgeschoten zijn nadat ze afkwamen op een melding van huiselijk geweld. Ik ben echt in shock. Jongste was 21 jaar.

Willen jullie heel hard meeduimen dat ik vandaag goed nieuws krijg over het huis wat we willen kopen? Ik ben zooo gespannen
 De taxatie moet positief uitvallen en dan is het vrij zeker dat ik mijn droomhuisje kan kopen!!

44 likes

Lief! :blush:

Ik ga duimen!

1 like

Mijn vader was in de supermarkt toen het gebeurde :frowning: was helemaal ontdaan

Thanks haha! Heb het in het begin ook al eens gedaan, maar toen had ik er niet genoeg vanaf gehaald en heeft een collega van hem ‘even de rest gedaan’ en het extreem verpest. Ik schrok me echt dood toen hij thuiskwam destijds. Maar nu moet ik dus meer eraf halen en het is ook nog langer dan toen, dus ga je sowieso dat wat ik heb gedaan meer zien.

Ik ben nog even snel tips gaan googlen haha

@crazyplantlady

Als jullie tips hebben
 Ik hoor ze graag! M’n vriend en ik zijn het ook van plan

1 like

Ik heb het ookal twee keer moeten doen. Met zweethanden haha.
Alleen zijkanten met tondeuse, de overgang is wel lastig naar het wat langere haar.

Laatste keer viel wel mee hoe het eruit zag.

Tip, begin niet meteen te kort, je kan altijd korter gaan.

Hahah succes!! Ik wil ook heel graag het haar van m’n vriend knippen, volgens mij durft hij het nog niet aan maar ik denk dat het een kwestie van tijd is tot hij het zelf ook te lang vindt worden. Ik geef het 2 weken :full_moon_with_face:

Laatste verzend dag van bestellingen voor de kerst. Ik ben echt zoooo moe maar ondertussen ook echt zo trots op mezelf dat ik het voor het grootste gedeelte alleen heb geflikt afgelopen weken.
Alleen die laatste loodjes zijn loodzwaar :joy:

10 likes

Ik moet straks wat kleine boodschappen halen en ik zie er tegenop. Echt geen idee hoe laat ik het beste kan gaan ook.

Ik wil dus vang 09:30u beginnen met werken. Ik ben alleen zo moe dus zit nog lekker op de bank.

Ochtenden zijn juist vaak druk vind ik!
Ik ga meestal uit mijn slaapdienst boodschappen doen en dat valt vaak tegen hahah. Maar nu met corona en bijna kerst en vakantie zal het nog wel extra druk zijn helaas

Echt fijn dat alleen boodschappen moeten doen, kan mijn vriend lekker naar de winkel terwijl ik op de bank blijf liggen

4 likes