Pff wat onwijs spannend… hopelijk toch een beetje vooruitzichten…
Yes, had mn lijstje al op loopvolgorde gezet! Van de week ook gedaan en werkte inderdaad top.
@Clancy Ohja, scherp! Ga ik nog even checken
@paraplu hmm, ik denk dat ik het toch maar gok op etenstijd haha, kan ik me nog even mentaal voorbereiden :’)
Ja ik hoop het ook! Heel onze kerst hangt hier ook wel vanaf. Ik hoor het zo wel denk ik…
Houd vast aan je eigen gevoel. Goed in je vel zitten is het allerallerbelangrijkste! Ik heb ook eetproblematiek gehad, en ben nu zwaarder dan ooit, maar wel veel verder in m’n herstel (op andere fronten)! Andere mensen moeten hun mening lekker voor zich houden, en eigenlijk gewoon sowieso niet hebben. Het is onzin om iets van een lichaam te vinden.
TLDR: je bent gelukkig en dát maakt je mooi!
Wat klote zeg😞 helaas voor mij ook heel herkenbaar zulke gesprekken…
Wat fijn dat je zo’n lieve date hebt die je goed begrijpt en zo fijn dat je helemaal lekker in je vel zit! Dat is het allerbelangrijkste. Hopelijk kan je toch nog een beetje genieten van de kerst
Zoveel zin om vanavond lekker met m’n vriend in onze chilloutfit met allemaal hapjes een kerstfilm te kijken en gewoon niets te hoeven wat als een verplichting voelt, zoals alle voorgaande kerstavonden. Heerlijk!
Ik heb echt totaal geen kerstgevoel, wat dat dan ook moge zijn
Omg al die pakketten in het Secret Santa topic Zo ontzettend gaaf
Het is 14.00 uur in de middag en ik ga in bad
Wij gaan vanavond gourmetten (haha ik hou ervan!) en ik heb vlees besteld bij de slager. Nu reed ik net langs en er staat gewoon een mega lange rij. Nu ben ik mezelf mentaal aan het voorbereiden wanneer ik er heen zou gaan. Als ze nou alle mensen met bestelde pakketten al hadden laten betalen, zou het zo veel sneller gaan .
Het is hier echt heel rustig! Denk dat de meeste mensen gisteren al zijn geweest. Misschien vanwege corona, maar er zijn hier best nog wat winkels open vanavond en morgen, denk dat het dan ook rustig is!
Heftig. Hopelijk valt het gesprek bij de oncoloog mee.
Poeh, wat klote Heel moeilijk om mee om te gaan, juist van je ouders en al helemaal als je dan ook nog met ze moet gaan eten vanavond.
Juist goed dat je beter in je vel zit dan ooit! Dat is het belangrijkste. En gelukkig vindt je vriend dat ook. Sterkte vanavond!
—
@Luzarl oef, ik duim voor een goede uitslag!
Jezus wat ontzettend lullig van hem zeg. Bah, maar ik ben wel heel blij dat je date zo lief voor je is. Virtual hug, en trek je er alsjeblieft niks van aan. Ik hoop dat jij gelukkig bent/kunt zijn met hoe je eruit ziet.
Heb bijgehouden hoeveel spullen ik afgelopen tijd (een maand ofzo) heb weggegooid/verkocht/naar de kringloop heb gebracht en heb weggegeven. En het zijn gewoon al 320 spullen! En dan heb ik twee tassen met kleding voor de kringloop nog niet eens erbij gedaan. Love dat ontspullen.
Ik heb 1 ding geleerd dit jaar en dat is dat ik volgend jaar meteen als ze te koop zijn bolletje kerstkoeken moet kopen in een grotere aantal. Hele schap was weggehaald nu want er waren alleen nog een paar pakken kaneeldingen. Grr
Ik heb de chocolade kerstklokjes sowieso maar 1x kunnen kopen en toen was het al op?
Ik ben deze week voor vandaag bij 2 vriendinnen uitgenodigd (los van elkaar) en heb tegen beide gezegd dat ik niet kon/of beter van niet omdat ik overdag al wat anders had. Beide gelogen dus (weten zij niet), omdat ik geen zin heb om uit te leggen dat ik tijd voor mezelf nodig heb, veel tijd want ben al de hele week alleen. En nu heb ik al een paar dagen als ik app dat ze bot reageren en voel ik me kut, maar ik trek het gewoon niet om het allemaal te doen. Ik kan het gewoon niet om altijd maar iedereen te pleasen, ook als zij altijd voor mij er zijn. Dus ik voel me schuldig
Ik denk aan jullie
Proberen niet schuldig te voelen, leugentje om best wil denk ik dan. Jij zelf staat op één, heb zelf een paar mensen om mij heen die niet snappen als je aangeeft dat je het niet trekt. Dus vaak zeg ik tegen die mensen ook wat anders dan daadwerkelijk hoe en wat. Vind het altijd stom om dan bot te gaan doen, misschien vragen of het ze dwars zit? Het erover hebben met elkaar?
Lief!
Gelukkig geen gekke dingen gezien op de scans.
Plekjes op lever wat gegroeid, maar die zijn gewoon te behandelen. Zo fijn!