ja dat komt daar absoluut door ja haha! veel klopt ook wel, maar niet zo dagelijks zoals in films en series haha
Niet aan me soepstengels en ‘Italiaanse delicatessen’ komen!!!
Wauw zitten mensen daar serieus over te bitchen in die comments? Ik had er ook popcorn bijgepakt denk ik .
‐---------------------------------
Ik heb best wel een giga uitstelprobleem. Ik zat al weken er tegenaan te hikken dat ik een bepaalde mail naar iemand moest sturen. Ik was er van overtuigd dat ik er een negatief antwoord op zou krijgen. Dus ik stelde maar uit, want dan was dat negatieve in ieder geval nog niet definitief. (Ja, zo dom ben ik soms).
Anyway, ik heb vandaag toch die mail getypt en verstuurd. Toen snel m’n laptop afgesloten en boodschappen gaan doen want ik durfde écht niet te kijken.
Net toch even gekeken en… haar antwoord was super positief juist!! Omg ik ben ZO opgelucht.
En dan te bedenken dat ik mezelf weken stress had kunnen besparen door deze mail meteen te versturen. Wat een idioot ben ik. Maar wel een hele opgeluchte idioot .
hahaha ja. Ik snap het van sommige mensen ook wel hoor, ik werk in de medische sector dus sommige mensen hebben echt keihard gewerkt vanwege corona en coronatesten, heel flexibel moeten zijn met wegvallen van collega’s en ondertussen worden langzaamaan alle medewerkersbedankjes wegbezuinigd (er was ook altijd een chocoladeletter met sinterklaas, die was er ook al niet).
Ja ik snap dat ook wel, zou er ook van balen hoor. En waarschijnlijk even via WhatsApp over bitchen met collega’s. Maar om dat nou zo op intranet te bespreken… . Ergens zou ik ook wel weer blij zijn dat de kerstpakketten wegbezuinigd zijn ipv mijn baan.
Op mijn werk gaan ze de CAO aanpassen. Daarin komt vast te staan dat we nooit meer 100 procent naar kantoor gaan. 50% maximaal.
Ja dat laatste is ook een goed punt natuurlijk. Denk dat mensen misschien hopen nog verandering teweeg te brengen door het publiekelijk te doen? Maar tsja, kansloos volgens mij
Ik moet eigenlijk écht naar de winkel voor avondeten maar heb geen zin. Maar als ik niet ga weet ik dat ik weer frietjes en een snack in de airfryer gooi.
Is dat omdat ze voorbereid willen zijn op een eventuele nieuwe epidemie en het zo vast normaal te maken? Of bevalt het gewoon goed en laten ze het daarom zo
Dat is een hele goede vraag. Dat weet ik eigenlijk niet precies. Een collega stelde wel die vraag, maar kreeg daar niet een duidelijk antwoord op.
Haha dat is wel bijzonder, je zou zeggen dat ze zelf zo’n, tamelijk ingrijpende, beslissing wel kunnen onderbouwen.
Ik zou er ook direct achteraan bellen dan hoor bij de Belastingtelefoon! Ze nemen namelijk 5 weken de tijd voor een nieuwe beschikking
Ik zag net twee jonge kids (13/15 jaar) vuurwerk in de vuilnisbakken gooien en gras in de fik probeerde te zetten. Heb ze opgenomen via snapchat en wil nu eigenlijk de beelden naar de wijkagent sturen. Maargoed ik vind dat eigenlijk heel zuur van mezelf.
Wij denken wel mee
Mensen, wat zal ik vanavond eten? Zin in lasagne, maar duurt me te lang. Iemand nog een tip voor ultiem, snel comfort food?
Petat
Chili sin carne met nacho’s en guac
Ik heb 2 nieuwe pyjamabroeken gekocht vorige week en ze zitten echt zo belachelijk comfi. Ik leef er al een week in, doe alleen paar uur per dag ('s ochtends) andere kleding aan omdat ik moet werken.
Denk dat ik hier de hele winter in ga leven.
Ik heb nooit pizza in de vriezer, haha.
Chili sin carne dacht ik idd ook al aan, goede optie, @Lemongrab
Ik heb vandaag ondanks deze grijze en regenachtige dag (ben echt gargamel normaal als het op regen aan komt) echt een bijzonder goed humeur.
Zelfs het getoeter van een klerelijer tijdens mijn wandeling klonk in mijn oren als Jingle Bells.
Al moet ik nog wel een beetje huilen van schaamte als ik terugdenk aan mijn compliment aan een verkoper vanmiddag:‘Wat leuk, een mondkapje met baard!’, en dit uiteraard gewoon zijn eigen baard bleek te zijn.
Nou ik sluit deze dagboekpost even af en ga zo koekjes bakken.