Wat je even kwijt wil #45

Al twee stemmen voor chili, dat gaat hem worden! Vet zin in ook!! Nu hopen op een rijpe avocado in de supermarkt voor de guacamole.

2 likes

Ik heb deze al 2x op van de week, is lekker.

Als ik ‘gezond’ wil doen en geen chips wil erbij maak ik ze zelf van een tortilla in stukjes gesneden met wat olie, zout, en gerookt paprikapoeder paar minuten in de oven.

1 like

Vind het helemaal niet easy klinken eigenlijk. Je eigen rug en schouders insmeren klinkt niet makkelijk. Of dat je het steeds aan je partner moet vragen. Een pil slikken, de handeling an zich vind ik makkelijker.

2 likes

Helemaal eens! Het was ook best een bom die ze dropten.

Ik heb echt zo teringveel spierpijn, kan niet normaal lopen, kan niet normaal naar de wc zonder dat ik er 2 minuten over doe om me kreunend aan de wasbak op de pot te laten zakken :weary: En toen ik aan mijn vriend vroeg of ie wel bij me zou blijven als mijn benen geamputeerd moesten worden zei die nee dan ga ik weg, je kan toch niet meer achter me aan komen. Dus ik ben straks beenloos, vriendloos, seksloos en waarschijnlijk sterf ik dan eenzaam op de pot boven mijn eigen drol omdat ik er niet meer afkom en verhonger. Het ga jullie goed, bedankt voor de mooie jaren.

36 likes

Waarom bepaalt de huisarts steeds welke pillen en neusspray ik krijg tegen allergie. Ik heb alles onder de zon al geprobeerd, ik weet wat ik wil en wat werkt en nog krijg ik steeds andere pleuriszooi :rage: Ja zeker om ie er vijftien jaar voor gestudeerd heeft, nou ik heb mijn allergie al 32 jaar gestudeerd

1 like

Oh dat klinkt echt heel lekker ja :heart_eyes:

Is dat niet omdat zorgverzekering bepalen wat ze wel en niet vergoeden en dus voorgeschreven mag worden (i.e. het goedkoopste medicijn)? Wel irritant maar waarschijnlijk niet de schuld van je huisarts

Onze dochter van 5 is helemaal gek op de collega van mijn man, dus vanmiddag hebben we gevraagd of hij morgen bij ons wil komen eten. Dochter is door het dolle heen: ‘dat is het beste Sinterklaas cadeau dat ik ooit heb gehad!!!’

96 likes

Het komt sowieso uit mn eigen risico en het is niet hetzelfde van een ander merk oid, het is gewoon compleet iets anders

En ik heb het dus wel een x gekregen want ik weet wat werkt. Het verschilt gewoon per herhaalrecept, terwijl ik toch heel duidelijk schrijf wat ik wil. Anyway ik ga morgen bellen hahha ff bij de bron opzoeken

Heeft je poes een rare naam dan?

4 likes

Hahaha, elke keer als ik aan het werk ben, ruikt het altijd of naar die vieze cacao, of sultana’s of die vieze forbo

2 likes

Bij mij was het vaak de apotheker die mij iets anders mee gaf. Ik had altijd de originele Diane en van de apotheker kreeg ik opeens de generieke versie, die niet zo goed voor mijn acne werkte. Na proberen toch weer de HA gebeld en toen heeft hij een recept uitgeschreven dat het perse het origineel moest zijn. Apotheker vond het niet leuk, maar kreeg toen wel de goede mee.

Mijn zus had hetzelfde en was de discussie ermee aangegaan en het kwam erop neer dat zij dan meer over zouden houden omdat ze een goedkoper middel meegaven. Lekker dan.

O. Thanks.

2 likes

Ik dacht “ik wil een roerei” dus ik begon mijn ei te schudden? Ben blij dat ik geen getuigen had, was echt te dom voor woorden :joy:

30 likes

Ik heb dit ook weleens gedaan hoor haha. Met het idee dat ik mn ei dan niet meer hoefde te kloppen en minder afwas had. Werkte helaas niet :joy:

4 likes

Even meedelen dat ik vanaf nu klusser ben want ik heb helemaal zelf de voegen van ons ligbad opnieuw gekit :ok_hand:

(En ik hoop dat ik het fucking NOOIT opnieuw moet doen haha)

46 likes

Respect, echt een kutklus, in ons vorige huis heb ik 5 jaar geroepen dat ik dit ook zelf ging doen, uiteindelijk het huis verkocht inclusief ranzige lelijke kitranden. :sweat_smile:

7 likes

Ik ben zo blij als deze week voorbij is. Het is zo teringdruk op het werk, gisteren en vandaag 10 uur gewerkt.
Morgen video opnames, belt mijn collega dat ze keelpijn heeft en dat ze er dus morgen niet bij kan zijn om te helpen (gezamenlijk project) want corona test. Kan ze niets aan doen maar was echt even de druppel. Halve ochtend zitten janken :sweat_smile:

Ik houd van die cacao lucht!
Maar dat komt dat als wij dat ruiken het oostenwind is en koud en stralend blauwe lucht.

1 like