Wat je even kwijt wil #45

Een leerling kwam er dinsdag achter dat het woord turbotrut in het woordenboek staat en nu moet ik daar steeds aan denken

18 likes

Lief, dankjewel! Ze heeft wel nog heel goed geholpen met de voorbereiding vandaag moet ik erbij zeggen. Nu wel iets meer vertrouwen in dat het in m’n eentje ook gaat lukken :muscle:t2:

2 likes

Heeft iemand tips voor een thuiswerk vacature die parttime ingevuld kan worden?

Zouden we eigenlijk gewoon moeten doen, wordt het leven een stuk gezelliger van denk ik

2 likes

Mijn berichtje klinkt trouwens een beetje zeikerig want 2x10u werken vind ik niet zo erg. Wel het feit dat ik door alle grote taken, zoals dus die opnames, niet meer toekom aan mijn dagelijkse taken, mijn mailbox die volstroomt met mensen die ook iets van me willen en die deadlines stellen van graag vandaag nog reageren :face_with_raised_eyebrow: en mijn manager die maar dingen blijft aannemen en vervolgens over de schutting gooit naar mij.
O ja en dan ga ik mediteren en dan ploppen er alleen maar dingen in mijn hoofd die ik nog moet dan maar echt niet mag vergeten. Dat helpt ook niet mee :rofl:

Ik deed vandaag perongeluk een humble brag op mijn werk/tov collega’s en ik besef met me net pas, en nu schaam ik me hahaha

Ugh gevulde speculaas is zo tering lekker waaaarommmmm

6 likes

Ik weet letterlijk NIKS :sleepy::sleepy::sleepy: sorry ik dacht dat ik het echt zou kunnen

Haha die van mij zegt ook altijd dat ik dingen moet kopen :joy:

“Mama, wil koekje!”
“Hebben we niet”
“Moet kopen! Winkel toe!”

“Mama, wil iPad kijken!”
“Papa is nu even op de iPad”
“Nieuwe iPad kopen! Naar ipadwinkel! Grijze iPad kopen”

:flushed:

34 likes

“vriend ga lekker zelf en betaal met je duplo :ok_hand:”

23 likes

Haha ja hij heeft van die plastic centjes uit een speelgoed kassa, daar wilde hij idd ook een iPad mee gaan kopen :sweat_smile: Was het leven maar zo mooi :upside_down_face:

4 likes

Ik bewonder zijn poging. :sunglasses:

1 like

Er hangt een kerstkado voor mij in de kerstboom. En ik ging stiekem even voelen en voelt als doosje van mijn favoriete sieraden merk. Deksel is wat breder van dat merk.

Ik aas al best lang op een bepaalde ring, maar vind hem te duur. En zei een keer, als je kado zoekt, alles uit dit reclameboekje is goed. Dus kan ook wat anders zijn.
Ik ben zo benieuwd, nog lang wachten op deze manier. Hij is wel gek als hij die heeft gekocht.

En nu moet ik ook goed kado terug kopen haha.

10 likes

Ik had toestraks online Sinterklaas met werk met spelletjes en toen zei een stagiair aan het eind bij de prijzen dat ze mij graag de prijs voor “best interior” wilde geven :pleading_face:

21 likes

Ik realiseer me net dat mijn ouders mij zo lang “BAKSinelichtje” ipv waxinelichtje hebben laten zeggen. Echt tot ik 12 was of zo. En maar lachen

18 likes

Ik heb mijn vriend voor Sinterklaas een René le Blanc mok gegeven en hij is er echt heel blij mee :joy:

14 likes

Omg waar haal ik dit

The one and only RLB fanshop

3 likes

Ik zag dat er ook al kersttruien zijn van hem, haha.

Ik dacht dat ik hier iemand iets laatst zag schrijven over een lamp die op een kaarsen-stand kon ofzoiets. Klinkt heel vaag, maar dit lijkt me zo gezellig, weet iemand nog wat dat precies was of heeft iemand zo’n lamp? Ken ut nie vindeee
!

Ik ga elke dag vijf minuten aan een stuk door arm en schouder oefeningen doen want ik vind het niet ok dat ik al drie jaar krachttraining doe maar gister niet die arm oefeningen bij rocyle vol kon houden.