Wat je even kwijt wil #45

Ik heb een Sinterklaas gedicht voor mijn collega’s geschreven - ben iemand die noooooit gedichten maakt - en zit helemaal te stuiteren om te kunnen sturen zaterdag.

1 like

Hier is het altijd te ruiken,zelfs op het meest vieze moment in de productie :face_vomiting:

Ik heb echt vijf uur achter elkaar bijna gehypnotiseerd gepuzzeld en nu zie ik overal puzzelstukjes in haha

9 likes

Yoo wat heb jij in vredesnaam gedaan dan?

(dan ga ik dat nooit doen)

Ik vind turbotrut best een cool woord! Klinkt als een superheldin!

2 likes

Jongens, ik ben op zoek naar een mooie goeie ring, weet iemand een leuke site waar ik wat moois kan vinden?

Ahh, ik heb de beste post nl bezorger. Ik schaamde me voor mijn koop gedrag, want hij was heel veel geweest en zei tegen hem: heb alweer wat besteld en toen zei hij: ah je bent nier de enige. Hij is sowieso altikd mega vrolijk, echt zo’n leuke vent

3 likes

Helemaal mee eens. Goed idee van jou @Eddie!

1 like

Morgen ga ik voor het eerst onze kookmama’s in opleiding les geven en ik vind het zo leuk!
Heb helemaal m’n verhaal gerepeteerd (in de slaapkamer met de deur dicht haha) en uren zitten zwoegen op de powerpoint.
Ben er helemaal klaar voor, echt zin in.

27 likes

Wat vind je mooi? Smal of breed? Met een steentje of ?

300 squats met een elastiek :sob: Doe het niet.

1 like

Fijntjes, steentje/edelsteen, dikke vinger, iets betere kwaliteit dan de sieradenwinkeltjes, maar geen honderd plus euries

De nostalgie, 4 seizoenen van winnie de pooh op Disney+. Die ga ik lekker allemaal kijken :star_struck:

3 likes

Geen idee of het je stijl is maar misschien via https://www.wiezewasjes.nl/collections/ringen?

1 like

Fashionology heeft mooie vind ik.

2 likes

Had afgelopen nacht over school gedroomd. Dat ik iets moest inleveren en mn studentnummer niet meer wist. Lees ik nu op het forum over APA. Iedere x weer zo een shit, paniek wat was het?! Tot dan een paar seconden later die realisatie komt dat ik afgestudeerd ben. Al een aantal jaar.

Oh die paarse! :heart_eyes:

2 likes

Morgen naar de tandarts (uiteraard moet ik om 7 uur van huis op m’n vrije dag), en altijd dat “ooh nou je bent lang niet geweest, dan gaan we even foto’s maken!!” ja dat vertrouw ik gewoon nooit hoezo zijn foto’s perse nodig? plus de vorige keer is de boor afgebroken in m’n kies en die zit er nog steeds dus extra reden tot wantrouwen

1 like

Ohhh die onderste waren mijn favo paar jaar geleden, helemaal stuk gelopen en met pijn in mijn hart weggegooid…!

Heel soms droom dat ik mijn eindexamen wiskunde nooit heb gehaald en ik word dan serieus in paniek wakker, het voelt dan zooo echt :sob:

7 likes