Wat je even kwijt wil #45

ja die kon er niet meer uitgehaald worden :unamused: dus nu is er omheen geboord en dat gat (of wortelkanaal eigk) incl die boor opgevuld op hoop van zegen dat het niet mis gaat

dan gaan ze proberen het te fixen of anders moet de kies getrokken worden :grimacing:

echt dom dit is 2 jaar geleden gebeurd, en omdat ZIJ dus die boor hadden laten afbreken moest ik allemaal extra afspraken en dat moest ik allemaal dokken. achteraf dacht ik dat ik dat had moeten aanvechten maargoed

Wooow echt niet oké dit. Ik zou het alsnog aanvechten

1 like

Haha ik heb nog twee paar “nieuwe” air max’jes staan, maar goed, door jou heb ik nu wel het gevoel dat daar idd wat bij kan. :sweat_smile:

1 like

ja de tandarts die het had veroorzaakt kon het niet fixen, dus moest naar een andere ~expert~ binnen de praktijk. ik had verzekering tot 250 ofzo maar moest alsnog 250 er bovenop betalen door deze ongein haha, maarja ik ging echt een week later een maand op vakantie naar Colombia dus wilde die shit gewoon gefixt hebben dus heb maar betaald en het laten zitten :stuck_out_tongue:
maar ja @Pippi misschien moet ik het toch eens met m’n verzekeraar op nemen? kan dat nog 2 jaar later?

Wat is Vinted kut. Krijg echt niks verkocht ondanks spotprijsjes. Op Marktplaats had ik meer succes.

3 likes

Ik weet niet of je verzekeraar daar iets mee kan, maar de tandarts moet dat zelf betalen, en niet jou laten betalen of je verzekeraar.
Ik zou het alsnog doen hoor, ook al is het twee jaar geleden. Dit klinkt echt absurd. Zij maken een grote fout en jij moet extra betalen en het is alsnog niet opgelost!?!

2 likes

hmmm ja je hebt misschien wel gelijk, ik had ook zoiets van ja fouten kunnen gemaakt worden maar als ik er nu ook over nadenk denk ik van hmmm misschien hadden ze het iig kosteloos kunnen doen. morgen heb ik weer die knul die 't verknald heeft haha dus ik denk dat ik het wel aan ga kaarten

1 like

Ja maar echt doen hoor!
En niet over je heen laten lopen.
Succes morgen!

1 like

Misschien wil @Rozevarken je spullen kopen?

Ik erger me ook, telkens super veel mensen die je spullen als favoriet markeren, en maar niet kopen. :angry:

Heb deze week ook een volle doos naar Zalando opgestuurd via dat tweedehands-gebeuren, ben benieuwd of ze alles accepteren!

2 likes

Dit is toch te lief♄

17 likes

Nee niet gewaarschuwd! Heb er verder geen onderzoek naar gedaan maar goed om te weten dat het dus niet heel raar is

1 like

Mijn tragus is geïrriteerd en ik twijfel nu of ik de piercing er uit moet halen of gewoon laat zitten en wacht tot m’n oor vanzelf afsterft.

2 likes

Pffffff ik kan echt niet slapen en het irriteert me

De rozijnenbroodjes bij de Jumbo waren nog warm omg net een oliebol

3 likes

Serieus kanslozen hier vannacht om 3u met hun vuurwerkbom :rage: eerst wakker van een flinke flits en toen mega knal + ja hoe zeg je dat? Vuursnippers? Afijn, lekker ook weer een nachtmerrie gehad en daarna tot 4u niet kunnen slapen. Dit belooft een goede dag te worden​:roll_eyes:

1 like

Fuuuck. De verwarming doet het niet :frowning:

Woooow belde de kapper of ze nog plek hebben om mijn haar te fixen ergens voor kerst. Enige plek die ze nog hadden was morgenochtend om 8 uur :joy:. Je moet iets over hebben voor fatsoenlijk haar.

13 likes

Ik heb meteen ook afspraak gemaakt. Was gelukkig nog plek op de dag die ik wilde.

1 like

Ik ga zo naar een nieuwe kapper. Echt spannend na heel mijn leven dezelfde kapster te hebben gehad haha.

2 likes