Geluk dat er nog plek was in ieder geval Ik dacht dat ik gister vroeg was om te bellen voor na kerst maar zelfs dat zat al vol haha
Denk niet dat haar keuze iets met jou te maken heeft.
Denk dat het vooral komt omdat je toch van iemand houd en de hoop houd op… Nu kan ik uiteraard niet invullen voor een ander, maar zo is mijn situatie wel. Al wil ik hem nu wel weer achter het behang plakken. Net wat @Banananana zegt, het is haar keuze. Snap de frustratie, maar ze moet zelf de beslissing maken.
Ik krijg straks 2 pakketjes een pakketje met shirtjes waar ik al een week op wacht omdat die steeds word uitgesteld. En een nieuwe telefoon oplader. 3x raden waar deze telefoon verslaafde millenial het eerste gaat uitpakken haha.
Ik was vanochtend bij de tandarts om 2 gaatjes te vullen en dit klinkt vast sneu maar ik wilde perse zonder verdoving zodat het goedkoper was maar 1 van de gaatjes boren deed zoooo’n pijn jezus. Maar heb het overleefd zonder verdoving
Zonder dollen, de Sint is stiekem maar jaloers op jullie relatie
Swipen op tinder brengt hem niet veel meer dan een berg frustratie
Het witte paard heeft hij al, nu nog een charmante prinses
Maar goed je weet wat ze zeggen, liefde is geen eindpunt maar een proces
Hopelijk brengt 2021 meer succes?
Omg ik had ergens gesolliciteerd en ik werd gebeld voor een gesprek maar serieus belden ze twee keer precies toen ik aan het poepen was. Hoe timen ze het.
Ik heb weinig fantasie.
Wie is dit?
Een scandinavisch? model waarvan ik de naam niet meer weet, maar zij duikt dus overal op in webshops. En we herkennen haar steeds aan haar haren.
Haha die is leuk!
Ik dacht het is wel een lekker weertje, ff rondje wandelen. hallo wat waait het hard. Loop lekker te janken omdat ik enorme traanogen krijg van de tegenwind
Genezende tatoeages jeuken zo
Gelukkige verjaardag! Hopelijk heb je een fijne dag.
Gefeliciteerd!
YEAAAH heb mn oplader en hij doet het perfect!!
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik werk nooit op vrijdag, maar nu extra, heb een dienst van een collega overgenomen. Het is mega rustig en heb mn normale werkdagen dus al gedraaid dus joeee lekker rustig aan.
Bij Kruidvat kun je je bestelling gratis ophalen in de winkel, maar dan moet je wel verzendkosten betalen ik vind dat niet gratis ophalen.