Wat je even kwijt wil #45

Gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face:

1 like

Ik werk nooit op vrijdag, maar nu extra, heb een dienst van een collega overgenomen. Het is mega rustig en heb mn normale werkdagen dus al gedraaid dus joeee lekker rustig aan.

1 like

Bij Kruidvat kun je je bestelling gratis ophalen in de winkel, maar dan moet je wel verzendkosten betalen :thumbsdown: ik vind dat niet gratis ophalen.

16 likes

Oh jongens ik ben echt zo’n sukkel, ik lach mezelf echt hard uit.

Zat allemal te ranten dat mijn melkopschuimer kapot was en heb daarom een nieuwe gekocht. Toen lag ik gisterenavond in bed en toen moest ik daaraan denken en toen ineens had ik de briljante gedachte dat die nieuwe melkopschuimer onderin zo’n ding heeft als op bijgestuurde foto links, en dat mijn kapotte die op de deksel heeft zitten… nou die heb ik zelf waarschijnlijk gewoon een keer fout teruggeklikt en het rechterdingetje van de foto op de bodem van de melkopschuimer gedaan. Onderdelen omgewisseld dus. Denk dat ie het wel weer doet nu ik die goed heb gedaan :sob::sob: schijnt die rechter voor koud te zijn. Ja jezus why I’m so stupid en ook nog voor niks een nieuwe gekocht

4 likes

Huh dat is wel raar? Ik heb nog nooit verzendkosten hoeven te betalen bij kruidvat als ik het ging afhalen in de winkel.

Oh shiiiit. Ik had een nieuwe smartphone gescoord tijdens black Friday en hij is net binnengekomen. Ik wist al dat ie groot was, een stukje groter dan mijn huidige maar ik moest toch even lachen hoe belachelijk groot het ding lijkt :joy: Maar dat went vast snel… hoop ik :sweat_smile:

6 likes

Wat een week, mijn buurman is Ʃcht weg nu. En net gesprekken gehad over de verbouwing in mijn studio, krijg een nieuwe keuken, toilet, douche Ʃn vloer. Ze gaan nu met de lege studio beginnen en daarna bij mij, en mocht ook mijn voorkeuren doorgeven qua kleuren enzo. Daarna ben ik waarschijnlijk als eerste aan de buurt.
En eerder deze week nog een afspraak gehad met een loopbaanbegeleider die me gaat helpen om verder te kijken dan mijn werkveld.
Ik heb echt weer even zin in alles.

69 likes

Ik heb geen leven dus ik kijk dat ā€˜In real life’ op NPO terug maar jezus… Ben zelf ook ā€˜milennial’ maar iets ouder dan deze mensen en ben echt blij met mijn nuchtere vrienden. Vind het echt overkomen dat deze mensen supergraag met zichzelf bezig zijn en daar echt mee dwepen. Maar blijf toch kijken. Irritainment :upside_down_face:

2 likes

:joy::joy:

13 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag! :birthday:

1 like

Omg je hebt gelijk hahaha sorry @Kruidvat, te snel gekeken en te snel geklaagd. Thanks haha.

1 like

Ik heb een nieuw dekbed gekocht als verassing voor mijn vriend Ʃn zelf knoflook saus en kruidenboter gemaakt. Ben echt een goede huisvrouw

32 likes

Omg zin in morgen. Wij gaan de matrassen in de woonkamer leggen en dan beneden slapen. Oh ja en ook films kijken en heel veel eten.

19 likes

Wij hebben sinds vorige week steeds 1 vlieg in huis. Nu zijn we er aan gehecht en mag hij niet dood. Hij heet Karel.

27 likes

Of misschien is het elke dag een nieuwe en is Karel al een week dood :thinking:

7 likes

He wat balen! Als verlagen van de luchtvochtigheid verlagen niet helpt misschien lavendelolie proberen? Daar houden ze geloof ik niet van.

Ik vond laatst allemaal AH insectentattoos terug, en nu heb ik al vier dagen een grote zilvervis op mijn arm. Eerst schrok is er steeds van, maar nu ben ik er al helemaal aan gehecht en zie ik er tegenop dat hij straks weggaat.

Ik kwam er dus ook achter dat mijn vriend heel sexy is met overal insecten tatoeages in z’n schaamstreek.

33 likes

Ik zie dus echt zo slecht met die mondkapjes. Alsof ik bijna geen diepte meer kan zien doordat die bovenrand in mijn gezichtsveld zit… mijn vriend vind dat ik me aanstel maar het is echt stom haha :sweat_smile:

5 likes

Ik ben inmiddels in zes gedichten op mijn werk gecomplimenteerd met het doorwerken tijdens Corona. Heel lief, maar ik kon ook niet anders.

Hahah ik heb dit ook. Dat ding kruipt ook omhoog naar mn ogen steeds zo irri

Ik ga ook niet goed met mondkapjes als ik contact moet maken met anderen. In mijn eigen wereld lukt het allemaal wel, maar zodra ik bij de kassa kom en iets moet vragen is het een grote error.

2 likes