Wat je even kwijt wil #45

Nu al zin in mn cacio e pepe die ik vanaaf ga maken. Hopen dat tie goed lukt. ( Gaat wss wel als mn moeder niet probeert zich er mee te bemoeien en er ineens een paprika in propt ofzo.)

2 likes

Cacio e pepe. Heel simpele pasta met kaas en peper, maar zo lekker!

3 likes

:heart: Aaw, ben blij dat ik je nog aan het lachen heb kunnen maken. Dan heb ik me niet voor niets voor lul gezet.

1 like

Is het ook heheh

2 likes

Mijn nieuwe waterkoker heeft een lichte glitter en is echt veel te fancy voor mijn keuken.

7 likes

Op foto’s lijkt het vaak alsof Matthijs zijn tanden niet in heeft, maar bij bewegend beeld zie ik dat dan weer niet.

19 likes

Oh… mijn… god. Ik heb eindelijk een dollz mania doll maker spel gevonden. Dit word de hele avond nostalgies poppetjes aankleden.

Samenvatting

50 likes

Ik zal wel weer de zure single zijn, maar hoezo doen zoveel stelletjes nog samen boodschappen of cadeau-inkopen?? Is het echt zo moeilijk om zelfstandig te bedenken wat je moet hebben?

30 likes

Flashbacks hier hoor.

Veel plezier!

1 like

Moet er niet aan denken om dit samen met mijn vriend te doen. Vreselijk.

5 likes

Meh hij werkt niet mee. Ahah het is mn missie om een werkend spel te vinden.

1 like

Haha
Hahaha
Mijn werkgever wil me na mijn tweejarige postmaster waarna ik veeeel meer verantwoordelijkheid heb, zo inschalen dat ik er 1,20 per uur op vooruit ga. Terwijl er een mega schaarste is mbt mijn functie.
Denk het niet vrienden, ik zit al klaar voor de strijd.

36 likes

Ik snap dat ook nooit. En dan met zijn tweetjes 5 minuten voor een schap overleggen of nog erger de man die ergens verloren in de winkel blijft staan natuurlijk midden in het gangpad :roll_eyes:

Met mijn ex deed ik ook altijd alleen of hij alleen boodschappen. Zelfs voor corona. Mega irritant om dat samen te doen

1 like

Geef geld bitch!!!

3 likes

Snap het ook niet, vooral als je ziet dat een van de twee alle keuzes maakt en de ander op pad stuurt. Als je iemand nodig hebt om te tillen kan die ook in de auto wachten met een lekker muziekje op.

Bitch better have my money!!!

3 likes

O ik vind het echt megagezellig en makkelijk, want dan heb ik een buddy die kan helpen kiezen (ben daar echt verschrikkelijk in, daarom zie je me ook altijd zoveel taart kopen). Daarna kan hij ook nog alle zooi dragen ook, ideaal.

Nu door Carona natuurlijk niet, maar laat hem soms wel ergens buiten om de hoek wachten als het allemaal te zwaar is voor me.

3 likes

Ohhhh hier heb ik zoveel uren aan besteed, de nostalgie!!!

1 like

Ik zie niks meer op de webshop. Het is vast een teken van boven dat ik het niet moet doen.

Mijn vriend is mij al weken aan het irriteren met dat liedje van René, het enige fijne aan hem niet zien is tegenwoordig dat ik dat liedje even niet meer hoef te horen.

Ik ben vandaag 25 geworden en waar ik aan het begin van het jaar en pre-covid voor het eerst in jaren weer een groot feest wilde geven, heb ik nu gewoon gewerkt en ga ik het vanavond lowkey met mijn vriend en een paar vriendinnen op de bank vieren. And i love it. Ga het denk ik nu elk jaar zo doen, ook als er geen sprake meer is van Covid :grin:

5 likes