Wat je even kwijt wil #45

Snap uberhaupt niet waarom je met zn tweeen boodschappen zou doen, nog los van corona. Ik wil gewoon in max 20 min die winkel door zijn en weer richting huis.

2 likes

Ik ga zo naar hem toe en ik ben mij mentaal weer aan het voorbereiden.

1 like

Hahaha onze sex buddy maatregel heeft Grey’s Anatomy gehaald

5 likes

Jij bent psycholoog toch? Bij DJI zitten ze erom te springen! Echt dom van je werkgever zeg.

1 like

Ja klopt, en zometeen G.Z psycholoog, daar is echt véél vraag naar, verdiep je even joh

Ga er eens naar kijken! Dank :blush:

3 likes

Wat is Poesjes toch een geweldige en goed gemaakte serie! Kamikaze kitty, crazy pepe, café de kom, mossel tv :heart:. Zo jammer dat ik het pas sinds een week of twee heb ontdekt, want het bestaat kennelijk al langer.

12 likes

Ja echt hoor, niet mee akkoord gaan. Snap ook niet dat je werkgever dat indd niet even onderzocht heeft :thinking:.

P.S. mocht je serieus zijn, stuur me een PB! Dan kan ik zorgen dat iemand contact met je opneemt :blush:.

Onpopulaire mening maar ik zie boodschappen doen met mijn vriend echt als een uitje haha. Eindelijk iets wat we “samen” doen.

Ik hou ook echt van uitgebreid boodschappen doen, terwijl mijn vriend inderdaad ook max 10 minuten binnen wil zijn. Nu doe ik in 90% van de gevallen alleen boodschappen en gaan we alleen samen als we echt niet weten wat we willen eten.

6 likes

Wij vinden dit ook echt heel leuk om samen te doen, dus je bent niet alleen!

4 likes

Same @PizzaFunghi. Echt blij als corona weg is en we weer samen kunnen.

2 likes

Wij hebben allebei echt een hekel aan boodschappen doen. En aan drukte en mensen die treuzelen. Komt dus niet goed met ons in de supermarkt :sweat_smile: We maken ook thuis een lijstje (vriend doet dit zelfs op volgorde van looproute) dus het is echt een klus die we zo efficient mogelijk geklaard willen hebben.

Sinterkaasavond is altijd een goed idee.

3 likes

weet iemand misschien heel toevallig waar je nog ergens arctic fox haarverf in NL online kunt kopen? vanwege corona is het moeilijk leverbaar

De verzekering kan dit ook voor je regelen!

Ik dacht heel ff dat je met ‘onze’ het forum bedoelde :sweat_smile:

Attitude Holland heeft goede alternatieven en biedt ook per Arctic Fox-kleur een vervangende kleur aan

2 likes

Morgen sint, paar dagen later is vriend jarig, kerst, half januari ben ik zelf jarig. Ik wilde dat cadeautjes kopen en geven wat meer verspreid was over het hele jaar :confused:

Mijn baas zou me vandaag bellen over een interne sollicitatie, appt ie net dat ie rond 21:00 even belt. Vriend, dan lig ik films te kijken met een zak augurkenchips, laat me met russsst

10 likes

Heb net een sliert kerstlampjes nog uit de kast geplukt en in mijn kantoor gehangen. Over de deur, langs de muur en een stukje aan een gordijn rails met een klipje. Het klinkt spannender dan dat het is. Gezellig is het wel <3

4 likes

Ja! Je geeft door dat je opzoek bent en dan gaan zij aan de slag!