Wat je even kwijt wil #45

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, vroegen indirect er naar of ik kinderen wilde. Nu achteraf denk ik echt had ik maar gewoon iets shockerends gezegd zodat ze met hun mond vol tanden stonden. Dit gaat jullie niets aan mbt mijn sollicitatie.

augurkenchips? is dat lekker??

Geen idee, pickels smaak van lays

1 like

Dit staat op de bezorgdoos van 999 games. Ik kan hier toch nooit ‘ja’ op antwoorden?! haha

Edit: of begrijp ik het gewoon niet?

4 likes

Jawel, ze moeten óf allemaal anders zijn, óf allemaal hetzelfde! Als er twee hetzelfde zijn en de derde anders is het dus geen set.
Dit zijn voorbeelden:

7 likes

Oh wow, ingewikkeld. Dankje voor deze verheldering!!

Ik dacht dat het meerdere vragen in de trant van ‘wil je worst of kaas?’ waren met als antwoord: ‘ja’. Vond het zo onlogisch

3 likes

Pfoeehhhh ik ging boerenkool maken. Twee porties, ook een voor zondag. Maar t was zo lekker dat ik alles al heb opgegeten. En nu ontplof ik. (Ik heb trouwens een misdaad gepleegd. Heb de stamppot gemaakt met bloemkoolpuree ipv aardappel. Net zo lekker JAWEL en dubbel groente :stuck_out_tongue:)

En waarom spreken die eikels ‘italiaans’ in de Dirk reclame. Prosciutto croeeeeedoo

3 likes

Ja het is ook wel een beetje gek verwoord inderdaad! Wij hadden dit vroeger thuis en iedereen moest er even inkomen maar op een gegeven moment heb je het door en kan je het heel snel zien

2 likes

Ohh, dat is pickalily. Die is zoooo lekker!

3 likes

Jeetje ik zit helemaal te zoeken op haarkleur zie ik daarna pas de katten hahaha. De eerste!
Oh dat is helemaal geen kat ahhahah gvd

3 likes

2e van rechts

@Soy.peor das een hond

1 like

Aah dat zijn mijn lievelingschips zo lekker :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik moet morgen bellen voor een afspraak om een spiraal te laten zetten and I’m scared maar het gaat me hopelijk zoveel migraine-ellende en pms besparen

2 likes

Hahahaha vriend lag naast me en kon beetje meelezen op forum, opeens schreeuwt ie half “Wat de fack is NMSVPE nou weer?!” Echt als nehmuhsuhvuhpuh :joy::joy:

8 likes

Net echt de allerlekkerste tiramisu ooit gegeten als toetje en nu lekker een glas rode wijn, goede afsluiting van m’n dag

5 likes

Het ging over het aantal uur wat ik werkte en wilde werken en toen iets van: waarom wil je in de toekomst minder werken er gewoon op doelend als er kinderen zouden komen. Ik zat ook echt van Ehhh ik heb sowieso niet gezegd dat ik minder wil werken.

2 likes

Ahh bah, gaat het een beetje? Wat rot.

Wat heftig. Ben je alleen nu? Hopelijk wordt de klacht goed opgepakt.

Vandaag Sinterklaas gevierd op school en nu de kerstboom opgezet. Te donker voor een foto dus die volgt morgen :smirk:

4 likes