Ik kom vloekend en tierend woonkamer in te schreeuwen dat ik wil snaaien omdat ik fucking zwaar ongesteld ben…
Zit mn vriend te gamen / skypen met zijn maten en die hebben alles gehoord gelukkig zien we niemand te komen de tijd.
Ik kom vloekend en tierend woonkamer in te schreeuwen dat ik wil snaaien omdat ik fucking zwaar ongesteld ben…
Zit mn vriend te gamen / skypen met zijn maten en die hebben alles gehoord gelukkig zien we niemand te komen de tijd.
Ik ben ook begonnen met kijken naar monaco vrouwen, maar na 3 afleveringen ben ik er nog niet weg van.
Dat mensen (heel lief natuurlijk wel) de compleet verkeerde vacatures aanraden, dat ik op een kantoor werk zegt niet dat ik kan gaan solliciteren als Wordpress developer? Lol, ik kan niet eens coderen.
Lief!! Je hebt ook helemaal gelijk, even alle horrorverhalen vergeten en doorzetten en hopelijk daarna lang en pijnvrij plezier
Haha herkenbaar. Ik krijg heel vaak ‘content creator’ of ‘content marketeer’ dingen door die eigenlijk gericht zijn op grafisch ontwerp, terwijl ik schrijf/redacteur ben.
Haha O heerlijk op de vrijdagavond. Ik heb net die docu over Hans en Grietjes ofzo aan gezet haha
Ik had net in de auto naar huis bedacht dat ik die zak chips voor morgenavond zou bewaren. Hallo ruggengraat, hallo chips
gooooooooor.
Ben echt teleurgesteld. Een kennis had op fb foto’s geplaatst van sinterklaasfeest met zwarte pieten. Heb de foto’s gerapporteerd, maar krijg dus net bericht dat het niet in strijd is met Facebook regels
Het is half 8 en ik begin aan de afwas.
Kan al niet eens meer uitslapen
Ik was om kwart over zes wakker??? Dat is vroeger dan ik doordeweeks opsta, ellendig
Wat een ellende. Ik probeerde net nog een poging tot slapen maar geen succes haha. Moet wel erbij vermelden dat ik om 22:00 al KO was
Same, zit te wachten tot ik naar de sportschool kan
Echt hoor, ik sliep ook rond 12 dus niet eens zo vroeg. Middagdutje it is straks
Een kennis van mij had juist dat ze een zwarte Piet foto wilde plaatsen op fb maar toen is ze 24 uur geblokkeerd omdat het niet paste binnen de richtlijnen van de community En toen ging ze erover klagen op insta
Maar misschien was dat een fb groep ofzo, dat weet ik niet.
Woooow. Echt bizar.
Je mag gewoon regiebehandelaar zijn.
Binnen de GGZ is het schaal 65 of 70 volgens mij.
Dit heb ik nu gedaan, ben benieuwd.
Vind dat zo irritant. Aangekondigd dat ZP niet meer mag op facebook, zonder het als optie te geven bij rapporteren en dan krijg ik ook nog steeds als ik iets rapporteer als antw terug dat het niet in strijd is met de richtlijnen.
Dat heb ik tot nu toe ook steeds gehad, maar je kan bij het rapport op beoordeling aanvragen klikken en dan wordt de foto wel verwijderd