Wat je even kwijt wil #45

Hem versieren, als ik geen mannen kan versieren, dan maar een kerstboom :smirk:

3 likes

De vriend van een nichtje van míjn vriend heeft een afbeelding van een Zwarte Piet als profielfoto. Heb hem niet eens als vriend, maar zie hem telkens voorbij komen als voorgestelde vriend, dus nu toch die profielfoto gerapporteerd. Kreeg ook terug dat het niet in strijd was met, maar nu beoordeling aangevraagd. Lijkt me heerlijk als ie dadelijk geen profielfoto meer heeft. :smiling_imp: Simpele ziel.

6 likes

Weer om half 6 klaarwakker, al de hele week en het lijkt ook niet alsof ik nu eerder moe ben in de avond? Vraag me af waar die energie vandaan komt :sweat_smile:

Haha als je erachter bent, deel je geheimen want ik zou het graag willen weten😅

1 like

Yes hij is al verwijderd. :sunglasses:

20 likes

Mijn vriend is in de stad om te kijken voor keukenspullen terwijl ik bij de kapper zit. Hij heeft de plaatselijke Xenos en hun verzameling lamaproducten ontdekt. Nu krijg ik telkens een foto van een product. Gevolgd door een foto van een lamading met de tekst “oh nee lama.” What did I do to deserve this :joy:

68 likes

Hahahaa dat is echt heel grappig! Leuk, bofkont

3 likes

Heb je geen studiebegeleider waar je dit aan zou kunnen vertellen? Misschien kan diegene haar verder helpen

2 likes

Bij mij is er ook al 2x geweigerd door Facebook! Ik heb familie die foto’s van zwarte Piet deelt met teksten “toen zwarte Piet nog zwarte Piet was” grrr

Ik was vannacht overtuigd dat ik in I didn’t know I was pregnant zat. Ik werd wakker met onwijze steken in mijn buik, ik kon niet zitten, liggen of staaj van de pijn. Ik heb zo een half uur tussen de wc en mijn bed rond gescharreld, half overgevend van de pijn. Op een gegeven moment voelde mijn lichaam ijskoud, maar tintelend van het zweet. Ik heb mij echt nog nooit zo beroerd gevoeld en als dit al zo een pijn doet gaat een bevalling never nooit lukken.

Na bijna 30 min pijn kon ik eindelijk 2 ibropufen innemen. Ik heb toen nog wel een tijd met buikpijn in bed gelegen maar ben daarna in slaap gevallen.
Nog steeds geen idee hoe en wat maar niet normaal wat een pijn het was :flushed:

1 like

Ahh ik wil dit :heart_eyes:

1 like

Als dit koliek aanvallen zijn zegt men dat dat pijnlijker is dan bevallen.
Dus meevaller.

Maar veel sterkte, als je dit vaker hebt even naar je huisarts.

Oh dat scheelt weer :joy: Dit was de eerste keer gelukkig en ik hoop ook de laatste keer!

Nog niet! Er wordt eerst gekeken of het een ontsteking is of een auto-immuunreactie en aan de hand daarvan wordt er weer verder gekeken.
Maar ik schrijf hem erbij in mijn notitieboek, kan ik er in ieder geval naar vragen. Dankjewel!

1 like

Ik heb dit ook weleens en dan vindt mijn lichaam het tijd voor een stopweek. Kan dat het zijn?

3 likes

Mijn vriend ligt nog in bed na biertjes dus ik heb de woonkamer heerlijk voor mezelf, echt uniek sinds Rona
Lekker slechte tv op het grote scherm aan :heart_eyes:

2 likes

Oh dat kan ook! Ik moet vanavond mijn laatste pil uit mijn strip. Ik slik nooit de pil door dus wel altijd netjes stopweek. En mijn vorige menstruatie had ik ook sinds lange tijd weer behoorlijke buik en rugpijn.

De pijn zat ook in het midden van mijn buik het heftigst dus ik wist ook niet of het darmen of iets anders was. Omdat ik persdrang had ging ik uit van mijn darmen.

Fijn om te lezen dat het herkenbaar is! Was wel zeer pijnlijk en dat midden in de nacht haha. @Foefjeisthuis hoop dat dit het bij jou ook is, ik slik meestal wel een paar strips door

2 likes

Ja ik hoop het dan ook! Zal straks ook even mijn tante bellen die is gynaecoloog die bel ik standaard met dit soort vragen :joy:

Ja waarom ook echt midden in de nacht! Dat maakt het ik ga een baby krijgen of ik ga dood gevoel nog erger :joy:

1 like

Ik heb dit ook wel vaker maar dan komt het door m’n spastische darm (en te snel te vet gevroten). Incluis de koorts, de kou en de persdrang enzo. Weet niet of je er iets mee kan, maar kan dus ook door je darmen/maag komen. Heb idd regelmatig gedacht, hier komt de baby… maar er kwam altijd wat anders uit zeg maar

2 likes