Wat je even kwijt wil #45

Ik was vergeten hoe chill het kan zijn om onder een winterdekbed te slapen en niet te sterven van de warmte :heart_eyes:

4 likes

Was het niet te warm? Ik had hem er laatst opgedaan maar toen de hele nacht liggen zweten dus er weer afgehaald maar nu had ik het vannacht weer koud. Zucht haha. Maar misschien is het nu wel koud genoeg ervoor

Ik heb wel alleen in ondergoed geslapen XD maar het was nu echt perfect!

1 like

Dank je! Hier kan ik zeker wat mee. Zit nu ook een beetje terug te denken en ik was afgelopen dagen wat verstopt en nu rommelende darmen. Ik ga het even in de gaten houden!

Heerlijk hè! Vind het ook zo lekker dat het een dikker dekbed is, dat gewicht ofzo. Zo knus.

Ik vind het nog wel iets te warm, dus slaap met het raam open. Dan is het perfect.

Wij werken vanwege pakjesavond met aangepaste tijden, maar wel een uur langer? Echt raar, volgens mij krijgen we dat niet eens uitbetaald…

In de avond? Hoe is je target trouwens verlopen?

Ik ga straks mijn eerste kerstboom halen :star_struck:

18 likes

Ja, tot 6… vandaag is mn eerste targetdag, moet minimaal 3 schrijven en 13 sales in 3 dagen halen, dus 6 ofzo schrijven zou een goed begin zijn
Edit: de 3 zitten er al in!

Ik zat helemaal te haten op onze aldi omdat ze alles op een onlogische manier aan het anders zetten zijn. Maar toen kreeg ik gratis chocolade muntjes en nu ben ik weer blij.

8 likes

Haha kut ik lees dit en ik kijk mijn vriend vertwijfeld aan want sowieso is onze auto te klein voor de kerstboom die we straks gaan halen.

1 like

Ja shit ik realiseer me nu dat ik dit allemaal niet goed heb overdacht, ik weet eigenlijk niks van kerstbomen. Ze moeten ook nog ergens instaan enzo natuurlijk bedenk ik me net. Nouja het zal wel loslopen allemaal. Waarschijnlijk sta ik vanavond met een kerstboom die uit de auto is gevallen ergens hysterisch op een kruispunt vol toeterende auto’s. Wel een topper die broer van jou!

7 likes

Ik loop al dagen in een grijszwarte broek met strepen erop van de wasmachine, denkend dat ze er wel uit zouden gaan maar dat is niet zo. Heb ik nu forever strepen op m’n broek?

Denk het wel. Heb dit ook met een zwarte broek, zelfs verven hielp niet.

Grrrr

Wij hebben een pvc vloer in huis en van die kussentjes/vilt onder de stoelpotten maar alsnog lijken er krassen te komen. Je ziet het niet heel erg maar ik wil wel mijn borg terug als ik hieruit ga

Heeft iemand misschien andere tips?

Ik vraag me zomaar af of Haagse hopjes lekkere snoepjes zijn en zijn die hard of zacht?

2 likes

Ze zijn hard en lekker, smaken een beetje naar zoete koffie vind ik

5 likes

Ik ga mn naaimachine maar weer eens aan de praat proberen te krijgen. Want ik heb teveel outfits in mn hoofd maar vind nergens de perfecte kleding stukken die ik wil. Dus dan maar zelf maken.

5 likes

Dat programma kamp van koningsbrugge is echt mooi. Alleen wel dubbel om te kijken op de bank in badjas met een hotdog. Wél met dat vegan pakket van de hema :sweat_smile: Maar allejezus ik heb hierdoor in dat aspect wel meer respect voor mn ex. Wat een verschrikking al die trainingen.

4 likes