Wat je even kwijt wil #45

@Lemongrab love je nieuwe ava

1 like

1c2fdf7be2e5b04d74f4b13b9c3e8e99

23 likes

Deze lijkt zo op Paul de Leeuw!

8 likes

Euhm wil je niet DE Baby Grinch beledigen asjeblieft dankjewel

2 likes

Haha ik ben nu lekker dit aan het luisteren terwijl ik bezig ben met een grote opruiming/schoonmaak. Af en toe de oude Eminem ertussen, heerlak.

1 like

Ik heb een kortingscode van bol gekregen omdat m’n pakket vertraagd is. Heb t gister al ontvangen.

13 likes

Oooh wat is de geur van garende stoofpeertjes toch heerlijk! Echt een herfstgevoel (of is het al winter?) hmmmm kan niet wachten om straks te eten

Oh en @Foucher hoe vind je het kookboek eigenlijk?

3 likes

Als ik mijn studenten rap van vroeger laat horen zeggen ze altijd dat het slecht is en geen echte rapmuziek is. Alleen drill telt volgens hen. :roll_eyes:

Ben echt trots op mijn moeder. Ze is gek op pakjesavond en wilde bij de bakker chocolade kopen voor vanavond. Ze hadden alleen maar zwarte pieten chocolaatjes en toen heeft ze aangegeven het niet te willen kopen, omdat haar dochter het er niet mee eens is en ze zelf eigenlijk ook niet.

58 likes

Waar heb ik de beste kans straks om nog Sinterklaassnoep te kopen zonder dat het mega druk is. Dirk, kruidvat, ah of avondmarkt

Wat goed van je moeder! Wij kregen heel leuk allemaal koek en chocola voor Sinterklaas van werk. Maar zag dat de chocolade ook echt met traditionele pietjes was (vooral mega rode lippen). Denk (hoop) niet bewust maar is een grote organisatie en denk gewoon online besteld, maar ga het wel nog even benoemen voor volgend jaar. Eerdere jaren waren er ook gewoon roetveefpieten op kantoor dus verwacht echt niet bewust, maar niet best.

1 like

Ahhhhw leuk!

M’n lichtgevende rendier voor in de voortuin is kapot, saddd

Omgg wat leuk!!! :heart_eyes_cat:

1 like

Ik ben mijn huis dit weekend tot in de puntjes aan het schoonmaken, alle laatjes en keukenkastjes uitpluizen en boenen. En heel veel meuk weg doen. Oh wat is dat toch heerlijk.

6 likes

Dus toen zei jij: ik heb niet gezegd dat ik minder wil werken?

1 like

Pictures please!!!

2 likes

Mijn moeder wou me vandaag trakteren (deels voor mijn komende verjaardag) en ik ben zo schandalig verwend, heb dit nog nooit meegemaakt. Heb ook het gevoel dat ik nu toch maar aan dat kleinkind wat ik niet wil moet beginnen ter compensatie.

39 likes

:heart::heart::heart:

1 like

We hebben al een tijdje last van onze bovenburen maar elke keer in twijfel of we er wat van moesten zeggen. Maar nu was het net echt bizar. Of ze aan het rennen waren continu. Dus daar gingen we…

Kwamen we een verdieping hoger. Hoor/zie ik fucking veel mensen daar in de woonkamer. Lekker coronaproof. Maargoed kwam die jongen aan de deur en volgens mij was hij ook wel een beetje bang dat we er iets van zouden zeggen/mee doen. Dus wij uitleggen dat we zo veel gestamp horen. Nu reageerde hij best wel chill en gaf hij zijn nummer voor als we nog een keer overlast ervaren.

Alleen nu horen we nog steeds die kinderen rennen. Gelukkig gaf hij aan dat ze in augustus al gaan verhuizen​:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes