Nee joh dat komt echt wel goed! Als je de achterbank gedeeltelijk plat kunt doen kun je de boom schuin in de auto leggen. Wij hebben een boom van 1.85 in een vrij kleine auto gekregen, dus dat moet lukken! Je kan eventueel ook nog de rugleuning van de bijrijdersstoel naar voren draaien en de bijrijder achter de bestuurder laten zitten.
Net onze kerstboom en die van m’n oma gehaald! Ook meteen optuigen straks, zin in
Heb net mijn haar laten verven en mijn scharrel had gevraagd of ik een foto wilde sturen. Ik dat doen. Heeft ie het gezien, maar niks gezegd
Zeg gewoon dat het mooi is vriend!!
Ik zit echt een beetje suf te zijn en zit te veel op mijn telefoon. Maar zo gaan we even bowlen en vanavond sinterklaas. Echt geen zin in eigenlijk maarja. Hoopte ook dat het allemaal niet door zou gaan door corona maar helaas
Ja love it haha, ben gister uit verveling ook gaan kijken. Staat ze in de winkel een jurk te passen, is die €29000 ekkies. Vinden ze gewoon normaal, lol. Ik vind die Anne-Françoise trouwens wel een hele classy dame, en volgens mij is ze ook een hele lieve en nog redelijk ‘normale’ vrouw. Kookt gewoon lekker zelf voor der kinderen enzo.
Ik heb een kater en uit zelfmedelijden besloten dat ik vanavond eten ga bestellen. En ik wil sushi en ik kan nu al niet meer wachten echt zin in
Deze lijkt zo op Paul de Leeuw!
Euhm wil je niet DE Baby Grinch beledigen asjeblieft dankjewel
Haha ik ben nu lekker dit aan het luisteren terwijl ik bezig ben met een grote opruiming/schoonmaak. Af en toe de oude Eminem ertussen, heerlak.
Ik heb een kortingscode van bol gekregen omdat m’n pakket vertraagd is. Heb t gister al ontvangen.
Oooh wat is de geur van garende stoofpeertjes toch heerlijk! Echt een herfstgevoel (of is het al winter?) hmmmm kan niet wachten om straks te eten
Oh en @Foucher hoe vind je het kookboek eigenlijk?
Als ik mijn studenten rap van vroeger laat horen zeggen ze altijd dat het slecht is en geen echte rapmuziek is. Alleen drill telt volgens hen.
Ben echt trots op mijn moeder. Ze is gek op pakjesavond en wilde bij de bakker chocolade kopen voor vanavond. Ze hadden alleen maar zwarte pieten chocolaatjes en toen heeft ze aangegeven het niet te willen kopen, omdat haar dochter het er niet mee eens is en ze zelf eigenlijk ook niet.
Waar heb ik de beste kans straks om nog Sinterklaassnoep te kopen zonder dat het mega druk is. Dirk, kruidvat, ah of avondmarkt
Wat goed van je moeder! Wij kregen heel leuk allemaal koek en chocola voor Sinterklaas van werk. Maar zag dat de chocolade ook echt met traditionele pietjes was (vooral mega rode lippen). Denk (hoop) niet bewust maar is een grote organisatie en denk gewoon online besteld, maar ga het wel nog even benoemen voor volgend jaar. Eerdere jaren waren er ook gewoon roetveefpieten op kantoor dus verwacht echt niet bewust, maar niet best.
Ahhhhw leuk!
M’n lichtgevende rendier voor in de voortuin is kapot, saddd
Omgg wat leuk!!!