Ik ben mijn huis dit weekend tot in de puntjes aan het schoonmaken, alle laatjes en keukenkastjes uitpluizen en boenen. En heel veel meuk weg doen. Oh wat is dat toch heerlijk.
Dus toen zei jij: ik heb niet gezegd dat ik minder wil werken?
Pictures please!!!
Mijn moeder wou me vandaag trakteren (deels voor mijn komende verjaardag) en ik ben zo schandalig verwend, heb dit nog nooit meegemaakt. Heb ook het gevoel dat ik nu toch maar aan dat kleinkind wat ik niet wil moet beginnen ter compensatie.
We hebben al een tijdje last van onze bovenburen maar elke keer in twijfel of we er wat van moesten zeggen. Maar nu was het net echt bizar. Of ze aan het rennen waren continu. Dus daar gingen we…
Kwamen we een verdieping hoger. Hoor/zie ik fucking veel mensen daar in de woonkamer. Lekker coronaproof. Maargoed kwam die jongen aan de deur en volgens mij was hij ook wel een beetje bang dat we er iets van zouden zeggen/mee doen. Dus wij uitleggen dat we zo veel gestamp horen. Nu reageerde hij best wel chill en gaf hij zijn nummer voor als we nog een keer overlast ervaren.
Alleen nu horen we nog steeds die kinderen rennen. Gelukkig gaf hij aan dat ze in augustus al gaan verhuizen:sweat_smile:
Ik heb gezegd dat ik het aantal uur wat ik nu werkte goed vind en ik het fijn vind om te werken
Maar goed er werden ook nog wat andere bijzondere vragen gesteld waardoor ik twijfel of ik überhaupt deze baan wel wil/ in dit team wil werken.
Dit heeft gewerkt! Bedankt voor de tip.
Jeetje wat vervelend dat je dit overkomt. Ik heb je eerste bericht hierover niet meegekregen, maar lees dat het nu gelukkig wat beter lijkt te gaan. Ik hoop dat dit zo blijft. Ik ben zelf de afgelopen twee jaar ook enorm gestalkt door mijn ex, ik weet hoe ongelofelijk rot en eenzaam het kan zijn. In mijn geval is er net een contactverbod opgelegd en dit lijkt te helpen. Maar ikben er nog steeds dagelijks mee bezig. Ik heb ook aangifte gedaan. Anyway, mocht je willen praten, dm me gerust!
De kaneelsterren zijn back
Ik zag net ook een tuin versierd met zwarte pieten. Dat heb ik nog nooit gezien, zoveel versiering voor Sinterklaas, dus het was gewoon een fuck you. Jammer dat het te ver was anders ging ik vanavond eieren naar het huis gooien.
Hahaha nou we hebben de kerstboom thuis gekregen maar hij is per ongeluk echt veel te groot (breed) voor ons huis, we passen er nog amper langs.
Nou goed heb al veel geleerd vandaag bij mijn eerste boom, volgend jaar gaat het vast gesmeerd.
Uh heb ik koorts? Zit dat sint programma te kijken op bnn en vind Guus Meeuwis ineens sexy??? help
Ik had Eigen Kweek al gezien en pas veel later Undercover seizoen twee, vond het zo grappig dat het daar ook broers waren.
Ik snap je wel hoor
op rtl 7 is nu de drie musketiers geen geweldige film maar met Michael Madsen zowel als luke evans
Is roze niet eigenlijk pastel rood?