Hele dag ziek in bed gelegen
Coronatest gehad
Migraine all day everyday
Me nu weer iets beter aan het voelen thankfuckinggod word gek van mijn lijf
Hele dag ziek in bed gelegen
Coronatest gehad
Migraine all day everyday
Me nu weer iets beter aan het voelen thankfuckinggod word gek van mijn lijf
Nou idd zeg wat een eikels. Je kan dit melden overigens. Even vergeten hoe dat punt ook al weer heet. Ik ben wel zo’n zure sloot die dat zou doen. #opbokken
Ik zit met mijn oom bij oma (op veilige afstand en mondkap) maar ze kan dan nooit helemaal de aandacht verdelen en is ze wat geirriteerd. Ik zei net wat tegen haar en ze kijkt me aan en begint ineens over iets anders tegen mijn oom te praten
Ik heb net Sinterklaas gevierd en ben nu heel moe
Mijn vriend heeft vandaag een kerstboom gehaald en er zijn nu ineens allemaal vliegjes en beestjes in huis, lijkt wel of ze uit de boom komen?
Ja allicht, een boom komt uit de natuur he, logisch dat dat ook wat extra met zich meebrengt.
Wat had je verwacht haha of is het een kunstboom?
Ik ben deze week erg into décolletées en nu vind ik het jammer dat ik zelf platter ben dan Nederland.
Contouren
Ik heb van nature heel lichte wenkbrauwen, dus draag qua make up altijd de lichtste kleur te vinden. Ik heb het vandaag aangedurfd één tint donkerder te dragen en wauw ik voel me sexy. Gek wat een verschil dat kan maken.
Dan worden het cirkels a la het twisterspel. God had geen gierige Hollander moeten zijn en mij wat meer moeten geven.
Mijn vader had in zijn surprisegedicht de volgende groet geschreven: groetjes Sinterklaas en zijn gekleurde Piet
Love my progressive parents!
Ben net thuis van een mega gezellige avond maar nu is m’n bed natuurlijk koud en moet ik wachten tot het opwarmt. Ik wil echt een electrische matras met wifi zodat ik m al kan aanzetten voordat ik naar huis ga. Wie vindt dit even uit. Een sma®tras
Neeee sma( r )tras
Ik en m’n vriend zouden eerste kerstdag naar m’n schoonouders om het met het gezin te vieren, zijn broertje woont nog thuis dus wij zouden dan de enige twee gasten zijn. Was eerder ook expliciet gezegd dat verdere familie niet zou komen, en nu komen ze toch ineens wel? Als iedereen dan komt zouden we met 13 man zijn Vriend zei zelf gelukkig ook direct dat hij dat niet gaat doen want no fucking way dat ik daar bij ga zitten
OMG
Oh apart joh Haha! Waren het wel leuke cadeaus?
Ik had met Sinterklaas m’n schoonvader getrokken. In het gedicht over Corona dat het toch wel zwaar was om z’n kleinkinderen niet te zien en dat hij zo’n lieve opa is. Moest hij huilen Heb die man in 10 jaar nog nooit zien huilen…
Pff drie uur plafond bekeken, wat zal ik vannacht lekker slapen.
Pizza carpaccio als ontbijt. Ik klaag niet.