Wat had je verwacht haha of is het een kunstboom?
Ik ben deze week erg into décolletées en nu vind ik het jammer dat ik zelf platter ben dan Nederland.
Contouren
Ik heb van nature heel lichte wenkbrauwen, dus draag qua make up altijd de lichtste kleur te vinden. Ik heb het vandaag aangedurfd één tint donkerder te dragen en wauw ik voel me sexy. Gek wat een verschil dat kan maken.
Dan worden het cirkels a la het twisterspel. God had geen gierige Hollander moeten zijn en mij wat meer moeten geven.
Mijn vader had in zijn surprisegedicht de volgende groet geschreven: groetjes Sinterklaas en zijn gekleurde Piet
Love my progressive parents!
Ben net thuis van een mega gezellige avond maar nu is mân bed natuurlijk koud en moet ik wachten tot het opwarmt. Ik wil echt een electrische matras met wifi zodat ik m al kan aanzetten voordat ik naar huis ga. Wie vindt dit even uit. Een smaÂźtras
Neeee sma( r )tras
Ik en mân vriend zouden eerste kerstdag naar mân schoonouders om het met het gezin te vieren, zijn broertje woont nog thuis dus wij zouden dan de enige twee gasten zijn. Was eerder ook expliciet gezegd dat verdere familie niet zou komen, en nu komen ze toch ineens wel? Als iedereen dan komt zouden we met 13 man zijn Vriend zei zelf gelukkig ook direct dat hij dat niet gaat doen want no fucking way dat ik daar bij ga zitten
OMG
Oh apart joh Haha! Waren het wel leuke cadeaus?
Ik had met Sinterklaas mân schoonvader getrokken. In het gedicht over Corona dat het toch wel zwaar was om zân kleinkinderen niet te zien en dat hij zoân lieve opa is. Moest hij huilen Heb die man in 10 jaar nog nooit zien huilenâŠ
Pff drie uur plafond bekeken, wat zal ik vannacht lekker slapen.
Pizza carpaccio als ontbijt. Ik klaag niet.
Rustig aan doen! (en weg gaan als het echt niet meer lukt)
We zullen je nooit vergeten! Man barre tijden
Ah snap dat als je hoofd er totaal niet naar staat je denkt neeeujjj maar waarschijnlijk voel je je eind van de dag wel beter. En vanavond dan lekker vroeg naar bed met een voldaan gevoel en je vader is vast mega blij met je.
Ai. Wil wel de kerstboom opzetten dus dan mag t wel ff sneeuwen maar daarna niet meer!
Omg ik wil sneeuw.
De lucht ziet er wel zo uitâŠ
Als het zover is ben ik de eerste die buiten is haha
Yess zo een kerstboom halen!