Wat je even kwijt wil #45

Rustig aan doen! :slight_smile: (en weg gaan als het echt niet meer lukt)

We zullen je nooit vergeten! Man barre tijden :frowning:

6 likes

Ah snap dat als je hoofd er totaal niet naar staat je denkt neeeujjj maar waarschijnlijk voel je je eind van de dag wel beter. En vanavond dan lekker vroeg naar bed met een voldaan gevoel en je vader is vast mega blij met je.

2 likes

Ai. Wil wel de kerstboom opzetten dus dan mag t wel ff sneeuwen maar daarna niet meer!

1 like

Omg ik wil sneeuw.
De lucht ziet er wel zo uit…
Als het zover is ben ik de eerste die buiten is haha

4 likes

Yess zo een kerstboom halen!

4 likes

De verwarming heeft geen zin om aan te slaan vandaag :sob:

Hier hetzelfde, net wakker! :expressionless:

1 like

Ik heb naan en zuurvlees :thumbsup:

4 likes

Ik zit in de bus en ik ben al zo lang niet aangeraakt dat dit filmpje dat op de schermen wordt getoond iets sensueels met me doet :joy:

~huidhonger
(Sorry @Eddie)
6 likes

Nog een uurtje en dan kan ik naar de bouwmarkt want ga mn wc hok schilderen. Zin in.

1 like

Ohhja om te wandelen wel. Vond dat vreuger zo leuk. Wachten tot er een dik pak lag en daar naar buiten met mam. Dat gekraak van die eerste sneeuw :heart:

1 like

Gawd, ik moet echt minder onzin lezen/kijken. Ik heb gedroomd over Paris Hilton en haar ex lil kleine en Paris’ moeder die vreemd was gegaan met lil. Toen gingen ze intens janken voor een spiegel en ik ging hun knuffelen.

:exploding_head:

4 likes

Aah ik heb geen oog dicht gedaan vannacht en daardoor veel te lang in bed blijven liggen terwijl ik heel veel moet doen vandaag :cry:. En ik heb natuurlijk hoofdpijn van het rare slapen dus dit wordt een leuke dag :tada:

Kun je een kerstboom bijknippen qua vorm of wordt dat sowieso lelijk? Internet zegt zo min mogelijk snoeien maar hij is echt te groot voor ons huis. Mijn vriend wil hem nu ergens middenin de kamer zetten omdat het niet past :joy: Maar ik zie het ook niet helemaal voor me dat er opeens zo’n struik pontificaal midden in de kamer staat. Ik knip hem liever bij maar wil hem ook niet verkrachten. Perikelen allemaal hoor zo’n kerstboom.

4 likes

Ik heb een trui ontvangen via vinted en er zit zo’n zware parfumgeur aan gatverdamme ik ga over mn nek

Kan je hem niet gewoon aan de achterkant snoeien en dan tegen een muur schuiven? Als je de achterkant toch niet ziet maakt het niet zoveel uit lijkt me

1 like

Niet met vrienden maar wel met m’n vriend had ik dit en we hebben twee jaar geleden afgesproken elke maand wat voor elkaar te bedenken om te doen. Dit werkt echt! Je zou ook met een vriendengroep kunnen afspreken om elke maand (of week oid) om de beurt voor elkaar te koken of een activiteit te verzinnen. Dat je wel de structuur ervoor opzet maar anderen ook meer betrekt in de invulling zodat je je misschien minder de enige organisator voelt?

1 like

M’n week vrij is vandaag voorbij en omfg waar blijft de tijd?! Heb het tot woensdag druk gehad maar daarna NIKS uitgevoerd. Ken wel jenken :sob:

2 likes

Haha, thanks! Ik ga ze een keer kopen.