Wat je even kwijt wil #45

Aah lief dat je het vraagt! Het is gelukt maar het was echt niet fijn (eigenlijk niet te doen) in mijn eentje. Gewoon te veel… Dus ga ik wel nog even aangeven bij mijn collega’s.

1 like

Pff, ik heb zo een crematie en mijn oom en tante hebben net een ongeluk met blikschade gehad. En nu komt mijn nicht me ophalen, maar die is aan de late kant. En nu heb ik stress! :grimacing: En megalast van mijn autisme. En ik was al zo gestresst :pensive: Heb die nicht ook al minstens 10 jaar niet gezien.

2 likes

Ja hoop ik ook. :disappointed: Moeten er om 8 uur zijn om de kist te sluiten, dus hopelijk redden we dat.

Mijn andere tante was trouwens ook extreem van slag door de aanrijding en is 80+, dus die moest even onderzocht worden door de ambulance.

Dat helpt allemaal niet, veel sterkte, ook voor straks.

1 like

Ik heb tegenwoordig bijna iedere morgen een bloedneus. Heel vervelend behalve dat ik dat als goed excuus zie om na het wakker worden na lekker warm in te blijven liggen onder het mom van: ‘Ja anders loopt het helemaal eruit, is beter zo’.

2 likes

Chocoladeletter en chocokruidnoten zijn echt een heel goed ontbijt op maandagochtend.

11 likes

Wat fijn dat het beter met je gaat! Ik zit (of zat?) ook in een soortgelijke situatie, maar gelukkig was hij niet mijn ex. En ook fijn dat je je gevoel hier kwijt kon, dat heeft mij ook geholpen met sneller stappen ondernemen. Ik hoop dat het beter zal gaan en dat je jezelf niets verwijten gaat. Wees lief voor jezelf en gun jezelf zoveel tijd als nodig is, het is niet niks. En altijd kun je het hier kwijt! :heavy_heart_exclamation:

1 like

Weer aan het werk na een vrije week die alleen maar vol stress zat. En in elke kamer ligt kattenkots. Ik wil nu al weer uitchecken.

1 like

Ik sta verdorie gewoon om half 9 zingend op een maandagmorgen een cake te bakken. Ik ben echt zo blij en vrolijk vergeleken met een week geleden.

Edit: lol, cake mislukt.

44 likes

Heb superslecht geslapen en net moest m’n vriend ineens pijlsnel naar huis omdat hij de oplader van z’n werklaptop niet mee had, dus nu ben ik verdrietig :sleepy:

Joh, ik doe dus iedere dag aan yoga. Who knew!

3 likes

Ik had dit laatst ook! Wel vanuit een andere bank dan de ING. Ik heb die bank toen een mail gestuurd met een screenshot van het berichtje, zodat ze eventueel hun klanten kunnen waarschuwen. Misschien heeft de ING ook zo’n e-mail adres!

1 like

Ik heb gisteren eieren gekookt in de airfryer (gewoon in de fryer leggen en gaan) en dat is dus gewoon lekker

I call fake news!!

1 like

Ik begrijp wat je bedoelt maar waarom de associatie met nepnagels?

4 likes

Wat denk je van een doodnormale paracetamol? Alsof je weet wat daar in zit? Iedereen pakt de meest goedkope van Kruidvat-huismerk en stopt dat zonder twijfel in zijn smoel. Alsof je weet wat er in een tetanusprik zit? Nee, die heb je ook gewoon genomen zonder dat eerst uit te pluizen.

Het complete wantrouwen in de wetenschap is zo misplaatst en hypocriet.

Edit: net zoals al die mensen die nu roepen “Maar we weten nog zo weinig over het virus!!!” Nee Truus, JIJ weet weinig over het virus omdat je geloof ik ook geen wetenschapper bent die zich hier dagelijks mee bezig houdt. Wat voor wetenschappelijk onderzoek heb jij uitgevoerd? Sowieso zijn er genoeg antwoorden, maar het zijn niet de antwoorden die mensen willen horen dus roepen ze maar dat ze niks weten en het daarom niet vertrouwen.

18 likes

Ik heb dus een studievriendinnetje die helemaal anti is, en zij is gvd ook dokter?! Ik had een volledige discussie over dit, dat er zooooo veel shit is waarvan we niet weten wat er in zit, of wat de lange termijn effecten zijn, en toen zei ze glashard: “ja maar die neem ik toch ook niet?”. Zij wil haar lijf helemaal ‘rein’ houden of zo ik snap het gewoon niet en kan dan dus ook niet goed in discussie gaan. Ben steeds gewoon zo flabbergasted door haar antwoorden

4 likes

Eet zij dan ook alleen maar veganistisch, lokaal geproduceerd, biologisch, zonder E-nummers, etc.? Draagt zij haar steentje bij aan het terugdraaien van het klimaat, want elke keer als je nu naar buiten stapt adem je god weet hoeveel uitlaatgassen in? Neemt zij nooit een paracetamol tegen de hoofdpijn? Geen frisdrank, alleen water?

Hoe zijn mensen zo hypocriet? Hoe is iedereen in zo’n korte tijd opeens een anti-vaxxer geworden. In maart kon het vaccin niet snel genoeg komen en nu wil niemand hem omdat het te snel is gegaan.

2 likes

Nou haha dit is wel een accurate beschrijving van haar. Maar het blijft hypocriet want inderdaad frisdrank, mcdonalds, alcohol, xtc/mdma wel. En daarbij ook gewoon als dokter schrijven we aan andere mensen heel veel (massaal gebruikte) medicijnen voor omdat we weten dat het werkt, maar weten we laaaang niet van alles wat de langetermijn effecten zijn. En die geven we net zo goed en hoor je haar/anderen ook niet over.

2 likes

Hahaha en vergeet de peterselie lovers niet

Maar ja nee dat dus niet

2 likes