Wat je even kwijt wil #45

I can’t wait totdat ik dat vaccin krijg

22 likes

Ik ga mensen om hun vaccinatieboekje vragen voordat ze mijn huis binnen komen. Blijf anders maar weg hoor.

7 likes

Nee!!!

1 like

Oja op vakantie heb ik wel altijd mijn Airfryer mee maar geen los pannetje. Handige tip dus!

Zou je dan ook een ei kunnen koken in de oven?

2 likes

Ik: besta
Mijn cellen: omg nee dit was de druppel ik ga de pijp uit joe!

Ik ben ook dodelijk!

4 likes

Haha wij hebben heel erg het idee dat onze buren aan één kant ons niet mogen, waarom: geen idee. Misschien zijn ze gewoon mensenschuw, maar ze blijven met de rug naar ons toe staan als zij buiten staan en wij thuis komen, of blijven in de auto zitten als we tegelijk met de auto aankomen.

Komt PostNL net hier: willen jullie ook een pakje aannemen voor nummer 7? M’n vriend: ja hoor. Dus terwijl de postbode terugloopt naar haar bus roep ik tegen m’n vriend: woehoe gaan we eindelijk connecten met de buren!!! Komt de postbode terug: oh sorry er staat op dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden…

:joy::joy::joy: NOU DAN NIET HE.

90 likes

Hahaha! Zijn ze ook zo richting de andere buren? Zal wel niet persoonlijk zijn toch?

1 like

M’n vriend heeft een afspraak voor werk via Zoom en ik hoor hem heel enthousiast een tour geven van alle planten die in de woonkamer staan :joy:

64 likes

Ik heb zooo geen zin in deze werkdag! Opstartproblemen :sleeping:

1 like

Ik ga me voor de komende verkiezingen aanmelden als stembureaulid en heb er nu al zin in. Waarschijnlijk is het best wel saai, maar het voelt wel als ik iets kan bijdragen aan onze democratie :grinning: :joy:

Overigens misschien ook een tip voor mensen die iets willen bijverdienen. Vergoeding is afhankelijk van de gemeente.

4 likes

Ik denk dat het idd niet persoonlijk is (zou niet weten hoe, want ze kennen ons niet), maar dat ze er misschien van balen dat er aan allebei de kanten nu jonge stellen wonen. Ik denk dat we iig niet voor hun bekaktheid-test zijn geslaagd.

2 likes

Ik rijd normaal een handgeschakelde Opel Astra. Krijg ik verdomme van de dealer een elektrisch busje mee als vervangend vervoer om mee naar werk te rijden. Nog best een flink busje ook wtf.

Ik kan sinds gisteren mijn bad gebruiken.
Ik ga vandaag maar weer in bad :joy:

Avondbad heeft denk wel meer sfeer.

1 like

Ok dat hebben we ook weer overleefd

2 likes

Hahaha m’n vriend zit met een klant te bellen, gaat dat alarm af, er staat dus zo’n paal bijna in onze achtertuin, scheelt echt 5 meter, hahaha, echt een klere-herrie.

1 like

Holy tering, m’n hart springt echt eruit

Mijn telefoon staat dus 24/7 op stil maar die alert was echt kneiterhard, hoe gaat dat uit :sob:

1 like

Mijn telefoon stond op stil dus het NL-alert was slechts een popup, denk echt dat ik het niet door heb als het dadelijk wel menes is.

6 likes

mijn hond huilt altijd mee met het alarm. ik ga helemaal stuk, want hij is veel te klein om zo stoer te doen.

24 likes

Oh bij mij loeide die wel :confounded:

Hier blijft het luchtalarm toch eerder dan de nlalert.

Moet zeggen dat er wel goed gepromoot was op insta en gewaarschuwd op nieuwssites enzo