De vorige keer kwam die van mij er ook gewoon doorheen, maar dit keer ging hier niets af op hartaanval-niveau. Mijn werktelefoon zat ook maar een beetje te trillen.
Zo heb ik eens een automaat geweigerd van de garage.
Ze wilde een automaat meegeven terwijl ik alleen schakel rijd.
Dat konden ze dus mooi vergeten
Ik moet/wil een afspraak maken voor een uitstrijkje en zie er zooooo tegenop. Vind dit soort dingen dus echt niet comfortabel.
Ik lees dit nu pas, maar hoe wereldvreemd ben je als je dit nog niet weet?
Hahha ik had net een klant aan de telefoon tijdens het luchtalarm dus die hoorde ik in stereo inclusief de bliepjes van onze telefoons en haar hond die als een malle begon te janken en te blaffen
Ik heb ook één seconde eraan gedacht om te weigeren, maar het was óf dit busje of geen onderhoudsbeurt. En de auto gaat binnenkort naar de volgende leaserijder dus het moest wel echt voor mn gevoel.
Hadden ze nog een ander model voor je toen je weigerde? Bij mij niet
Maar ik leef nog, hopelijk gaat de terugweg vanavond ook goed.
Wat leuk! Voor mij persoonlijk is de vergoeding niet zo belangrijk. Maar goed punt wel inderdaad
Ja was een groot bedrijf met zeker 10 andere leen auto’s.
Dus ik kon een andere Ford mee krijgen. Wel groter dan wat ik gewend was
Je moet maar zo denken, is even ongemakkelijk maar beter dit dan dat je zo een groter probleem heb.
En die artsen zien genoeg op een dag
Ik heb bij een aangetrouwde tante van mijn vriend een foto gerapporteerd die ze deelde van een aantal jaar terug met zwarte pieten erop…
Die is net verwijderd ( ) maar toch vind ik het spannend en voelt het sneaky dat ik dat heb gedaan
Jeeej. Ik keek bij de jumbo bij de afgeprijsd bak en wat lag daar voor 50 cent. Bolletje kokos kruidnoten. En niet 1 neee 2 zakken.
Haha ik doe dit momenteel bijna elke dag bij mijn eigen oom en tante. Denk niet dat ze de link gaan leggen, maar voel me ook altijd heel stiekem.
Kom mij brengen aub.
We mogen niet voor onzinnige dingen naar t buitenland reizen sorry.
Ik heb de tv aangezegd op een cheerleader programma. Die meisjes gaan vol voor hun passie. Als ik dat zo zie vind ik het jammer dat ik geen passie heb.
Ik voel me nu echt lui in het kwadraat. Ik had zo’n verspakket gehaald met bloemkool, gecheckt in de winkel maar blijkbaar met mijn ogen dicht want toen ik thuiskwam bleek de bloemkool beschimmeld.
Wilde al bijna huilend naar de groenteboer toelopen maar ik vond nog bloemkoolroosjes in de vriezer
In een stoomoven kan dat zeker!
Dit is zo slecht, ik wilde rode wijn halen maar bij die wijnwinkel waar ik het normaal haal die was verhuisd. Toen belandde ik maar in een andere wijnwinkel en dacht die hebben ze vast ook wel daar. Maar nee, die man ging vragen waarvoor het was, en ik dacht ja voor mezelf om op te zuipen maar dat durfde ik niet te zeggen. Ja of het voor een etentje was of? Dus ik zei ja ehm, een etentje met eh 3 personen. En wat we dan gingen eten. Ja dat was nog niet bekend…toen heb ik dus een fles rode wijn maar gekocht en hij zei veel plezier met het etentje. Ja thanks a lot
Ik heb een hele productieve ochtend gehad en mijn middag moet net zo productief worden, maar ik heb natuurlijk alle kutklusjes voor het laatst bewaard dus de motivatie is kwijt