Wat je even kwijt wil #45

Hahaha nog geluk dat je 3 zei en niet 4, had ie je anders ook nog een extra fles aangesmeerd :sweat_smile:

Zo heb ik een keer drie dubbele friet gekocht omdat de man achter de balie heel verbaasd zei dat die zak echt niet genoeg was voor 4 personen, was gewoon voor mezelf maar schaamde me te erg om gewoon te zeggen dat ik voor mezelf een zak wou en geen bakje kleine friet :joy::joy::joy:

17 likes

Telkens als iemand in het Forumergernissen-topic post schiet het in jouw nek.

13 likes

Ja snelle bewegingen zijn na een bepaalde leeftijd sowieso telkens een risicovolle handeling.

22 likes

Mijn kat die heeft beetje last van zijn oor en mag naar de dierenarts. wat zou het toch fijn zijn als hij eens normaal kan doen, normaal dat bakje in ging en gewoon normaal zou gedragen. but nope. dat word weer even een roesje voordat de dierenarts hem kan behandelen…

1 like

Hey heeft Hella toch nog werk!

2 likes

Vorige week ging een stukje van mijn kies/vulling kapot, naja dat had ik nog niet door maar ik voelde wel ineens sinds vrijdag een raar randje zitten en zaterdag tijdens het eten is er een stukje afgebroken. :cry: Maaaar ik wou dus even komen juichen om het feit dat ik vanochtend meteen een uur later terecht kon na mijn telefoontje. :partying_face: Dus nu is die weer gefikst jeej.

2 likes

Ik ben wel eens teruggegaan naar de jumbo hiervoor :grimacing: kreeg toen een losse bloemkool mee geloof ik.

1 like

Godver ik ben zo tering chagrijnig, ik voel echt fysiek niet goed vandaag en niemand kan mijn werk vanavond invallen, en ik ben ook zo geïrriteerd dat ik dan een invalverzoek in de app zet en dan iemand daarboven op gelijk een eigen invalverzoek doet voor over 3 maanden ofzo, hou op

Wat een klote dag. Het infuus prikken lukte vanmorgen niet dus ze hebben 7x moeten prikken voor hij goed zat. Toen nog de MRI laten maken, door de regen snel naar huis moeten fietsen en uiteindelijk zeiknat en koud thuis net 5 minuten voordat ik m’n digitale intake had met de fysio. Had meer speling maar omdat het infuus niet lukte liep alles 5 kwartier uit in het ziekenhuis. Vanmiddag nog wat ander gezeik, ik heb het koud en ondertussen moet ik huilen omdat ik kerstliedjes draai en m’n beide armen bijna een grote blauwe plek zijn ondertussen. Het voelt alweer alsof ik een hele week erop heb zitten maar het is pas maandag. Laat me alsjeblieft binnenkort ook goed nieuws krijgen :sob:

4 likes

Ik heb de laatste weken echt veel stress. Veel migraine, weinig eten en misselijk. Laat het vakantie zijn :sob:

Vanavond wel thuisbezorgd! Dus ik ga wat calorieën inhalen haha

1 like

Ja dat is echt te ver weg en niet teveel moeite haha
(Geniet van je vakantie!)

Ik vind deze Instagram met foute slogans echt wel goud.

1 like

Mijn moeder is morgen jarig en ze heeft ondertussen al een stuk of 21 Happy Birthday mails van McDonalds gekregen :joy:

6 likes

Ugh, PostNL en rouwkaarten… er zijn rouwkaarten dus niet aangekomen :neutral_face: in elk geval 1. En ik weet dat het druk is, maar rouwkaarten behoren tot de post met prioriteit.

1 like

ik ben de halve dag al R.E.M aan het luisteren, dat ik eigenlijk alleen kende van losing my religion, maar ik vind elk liedje tot nu toe leuk.

ben ik nu een oudelul?

10 likes

Ondertussen zijn het al 32 mails, echt niet normaal.

1 like

Even kijken:
Je houd van omroep max , je luisterd naar R.E.M en je hebt het vaak over vroeger… Ehm ja je bent een oude lul

16 likes

Ben zo geïrriteerd. Ik stook mij een ongeluk, maar het voelt nooit gewoon lekker warm in mijn appartement. Ik draag een hemd, een shirt met lange mouwen en daarboven een wollen trui en zit nog steeds zowat verkrampt te werken.

Nu neig ik ernaar de hele boel naar de slaapkamer te verplaatsen en daar deze winter te leven, aangezien zo’n kleine ruimte verwarmen een stuk beter te doen moeten zijn, lijkt me🙃

Tijd om je profielfoto te veranderen in een foto van Jan Slagter

7 likes

Wow respect voor jouw relatie