Wat je even kwijt wil #45

Een vriend was naar de huisarts geweest omdat hij veel acne heeft en in het algemeen een slechte huid. De dokter zei: “eet 1x per week een steak”.

Hoe kan dat nu advies zijn?? Als je het niet weet, verwijs dan door naar een dermatoloog.

Deed mij er aan denken dat ik tegen mijn huisarts zei dat ik weinig melk/eieren/dierlijke producten eet. Toen was de reactie ook vol ongeloof: “huh waarom zou je dat doen??”

3 likes

Belangrijke data van mijn werk staat niet op mijn Google drive zie ik nu en daar bewaar ik alles :scream:

Nu zou het nog als backup op een externe harde schijf kunnen staan. Alleen is die Windows geformatteerd en ik heb een Mac, dus kan hem niet uitlezen 🥲

Mijn grotere ovenschaal is te groot voor mijn mini-oven :+1:

1 like

Dit was zo’n kut werkmaandag. Echt alle energie is weggggg :frowning:

2 likes

Ik dacht gelijk: de insteak haha sorry echt heel flauw dit. Maar wat een raar advies ja.

16 likes

Vandaag was echt een leuke dag. M’n kinders waren mega blij en gezellig. Zelfs die ene met gedragsproblematiek was helemaal in een goed humeur en gaf me een compliment over m’n haar hahah (hij heeft ook wel nog even tegen een collega gezegd dat ik echt veel en veel te streng ben. That’s right, maat, test me niet), m’n lesjes gingen goed :partying_face:

14 likes

Wat… verschrikkelijk :sweat_smile:
2020 was toch al een jaar om te vergeten, alleen maar extra reden tot.

2 likes

Ik ben bohemian rhapsody echt extreem beu, maar inderdaad @Ferngully Danny Vera op nummer 1 in de top 2000 is echt de ziekmakende kers op de schijttaart die 2020 heet. Vind echt alles kut aan de stem van Danny Vera :sob:

29 likes

Wat een verademing om tijdens je werkdag 0 op je privé telefoon te zitten.

4 likes

Kunnen jullie me even uitleggen hoe dat luchtalarm bij jullie werkt en waarvoor het gebruikt wordt? Wat was de melding nu bv?

In België hebben we dit helemaal niet en ik vind het bizar dat jullie dat wel hebben haha.

Eerste maandag van de maand om 12:00 gaat het af als test en als het op een andere dag afgaat moet je naar binnen met de deuren en ramen dicht en de televisie aan geloof ik. En we hebben ook een noodmelding op onze telefoon, die begint dan ook te janken

Volgens wikipedia had belgie dit tot 2018 trouwens

1 like

Elke eerste maandag van de maand om 12u wordt het alarm getest, dus dat was vandaag, maar als er een ramp is dan gaat dat alarm af, moet je ramen en deuren sluiten en radio of tv aanzetten op je regionale zender om te zien wat het probleem is. Maar heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat zo’n ding afging als het níet de eerste maandag van de maand was dus eigenlijk heb ik geen flauw idee.

1 like

Smaken verschillen XD. Zijn uitspraak van de taal is werkelijk zum kotsen en ik ga echt zeer slecht op die cowboy jengel achtige snikjes in zijn nummers. Het nummer is ook op geen enkel vlak qua diepte, originaliteit of muzikaliteit te vergelijken met bijv Bohemian Rhapsody, Heroes of zelfs Hotel California. Criiiiinge :upside_down_face:

En ik weet, de stemmer kiest. Dit is geen panel van muzikale mensen, maar gewoon de gemiddelde Jan de Vries die graag VI kijkt. Het is onder de stemmers populair, maar sowieso niet het beste nummer ooit/van dit jaar.

7 likes

Wij hebben BE-alert, https://crisiscentrum.be/nl/inhoud/alarmering-van-de-bevolking

2 likes

Ik heb het al een keer meegemaakt (heel spectaculair) dat idee afging op een niet maandag. er was een extreme brand in de buurt waar giftige dampen bij vrij kwamen!

1 like

Jezus iedere maand, om een hartverzakking van te krijgen zeg

Wist ik helemaal niet! Nog nooit iets van ontvangen ook…

Nja je hoort het buiten iedere maand en je mobiel gaat eens in de zoveel maanden af.

2 likes

Ik kijk nu al uit naar mijn kerstcadeautjes te krijgen en mijn cadeautjes te geven ze worden zo awesoooome

1 like

Hier hadden we een campagne om je te registreren en ik krijg testmails en nu ook samenvatting van de maatregelen na elke persconferentie. Zeer officieel met: “bericht van de eerste minister”.