Wat je even kwijt wil #45

Omdat het iedere maand gebeurt krijg je dus geen hartverzakking haha. Als je het hoort denk je 2 seconden “huh :thinking:” en daarna “ohja eerste maandag.” Als het dan geen eerste maandag is horen wel de alarmbelletjes in je hoofd te gaan rinkelen haha.

2 likes

Ik vind het ook wel een lekker geluid ofzo

3 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

Nouja sinds 2003 testen ze dus maandelijks en ik denk dat het veel mensen niet eens meer opvalt? Ik denk elke maand “oja het is weer maandag”. Die NL alert op je telefoon is nog niet zo heel lang, maar dat maakt gewoon een TYFUSHERRIE dus daar schrik je van haha en die is (bij mijn iPhone iig) altijd lastig weg te klikken en altijd een gedoe.

5 likes

Ah wow, helemaal gemist in ieder geval!

Over 17 jaar vinden we die mobiele alerts vast ook normaal en dan schrikken we weer van het alarm dat op onze onderhuidse microchips afgaat

10 likes

Kijkt er uberhaupt nog iemand naar gtst

Ik zat een keer de eerste maandag van de maand om 12.00 uur op m’n paard. Toen ging hij wel even hard :sweat_smile:

8 likes

Ja maar Bill Gates heeft 17 jaar nodig om iedereen te overtuigen van het vaccin, gelukkig maar dat wij zoveel kritisch denkende volkshelden in Nederland hebben die ons nog even hiervan behoeden :sheep::sheep::sheep:

3 likes

Parfum ?

Ben jij Betty uit Rotterdam? https://www.mediacourant.nl/2020/11/jan-slagter-met-aardbeientaart-naar-mevrouw-betty-85/

1 like

Ik kijk de docu oproerkraaiers en ik laf al deze activisten zo, echt burgelijke ongehoorzaamheid is mn favo (niet van boeren of virusgekkies, die moeten opbokken)

oh shit nu komen de boeren. echt de tering het verschil tussen die boeren op de fucking snelweg en de arrestatie van jerry, walgelijk,

1 like

Haha nee! Sorry was niet duidelijk. Maar hier ontaardt samen koken of schoonmaken of wat dan ook in de keuken binnen 2 minuten in slaande ruzie. Dus knap dat jullie dat elke dag kunnen (behalve vandaag).

1 like

Ik dacht dat ik een tactloos persoon was… maar wat sommige anderen uitkramen echt ongelofelijk. Mijn oma heeft vorige week dinsdag haar heup gebroken, is inmiddels geopereerd en aan het revalideren in het ziekenhuis. Nou, hartstikke schrikken natuurlijk en niet niks op haar leeftijd, maar het lijkt naar omstandigheden vrij goed te gaan. Maar ik maak me toch wel zorgen en vind het vooral heel vervelend voor haar dat er vanwege de rona maar één iemand per dag voor een uurtje op bezoek kan komen. Dus ik probeer mijn zorgen te uiten tegen een collega vandaag, zegt ze serieus “oh ja mijn oma had dat ook, een week later was ze dood” Dus ik nog zeggen dat ik goede hoop heb en ze zich oke voelt, zegt ze “tsja dat kan he, maar mijn oma had een bloedprop, dat voel je niet aankomen”. Hoe dan dat dit je reactie is??? (is ook een vrouw van tegen de zestig dus ik kan me niet voorstellen dat dit verlies nog zo vers is dat ze het meteen kwijt moet, ik haat boomers)

8 likes

Kerst vind ik echt niks aan, toch kijk ik elke dag die stomme Hallmark kerstfilms op rtl8 :joy: :joy:

3 likes

Mijn kaken doen pijn van het eten van die snoephartjes

1 like

@Huismus hoe was de eerste dag op je werk?

1 like

Heee leuk! Je kan je inmiddels al aanmelden bij de meeste gemeenten geloof ik :slight_smile: ik ben al aangenomen bij mijn gemeente!

1 like

Er is zelfs een Twitter

https://twitter.com/hetluchtalarm?s=20

3 likes

Hahahah ik las hete lucht alarm :joy:

5 likes