Wat je even kwijt wil #45

Ho ho niet verwarren met het airfryer account

1 like

Hij heeft vandaag gemist :hushed:

O m g ik zie het net :sob:

Ik sterf ik had iets droogs verwacht alsin " Om 12.00 uur ging het test alarm af"
Niet deze nonsens :joy:

4 likes

Pareltje hƩ :joy:

1 like

We weten het allemaal, lezen zonder leesbril is niet je sterkste kant
Door deze enorme letters helpt Sint je gewoon even uit de brand

12 likes

Hahahahahah dit is fantastisch!

1 like

Nou ik heb overduidelijk mijn smaak nog, want gadverdamme wat is m’n avondeten smerig

1 like

Ja ik ga morgen even checken of ik dan vrij kan hebben en ga me dan aanmelden. Ik ben heel benieuwd!

1 like

Wauw hoe kun je zo zijn? Heel veel beterschap voor je oma in ieder geval. Als tegenhanger was bij mijn opa in de negentig met dezelfde toestand als je oma alles allemaal prima gegaan. Hij woont ook gewoon weer lekker thuis en doet nog boodschappen en werkt in de tuin als het zonnetje schijnt dus dat kan ook.

2 likes

Waarom duurt de ah reclame tegenwoordig drie uur rot opppp

Om te janken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn kat haar staart stond zojuist in de fik omdat ze in een kaars ging staan??? Girl serieus, dat voel je toch?!?!

5 likes

@august mijn nachtmerrie. Gelukkig is mijn angsthaas bang voor kaarsjes

Ik verweet mijn verhoogde eetlust aan het omschakelen naar de wintertijd maar dat excuus kan ik nu niet meer gebruiken… kan wel blijven eten :sob:

1 like

Waar zou je van dat vuurwerk kunnen kopen wat ze in restaurants wel eens in je toetje doen? Ik wil het liever niet bestellen maar gewoon in een winkel halen

Wat lief dat je er naar vraagt!
Ben helemaal gesloopt. Zo veel info en nieuwe indrukken. En dat was alleen nog maar alles regelen en de organisatie en beetje leren kennen.
Trein ging ook goed, ondanks zwaar vertraagde trein was het eigenlijk best aangenaam qua drukte. Alleen op de terugweg nog een beeldscherm (en laptop) naar huis gesleept. Maar ik heb nu een provisorische thuiswerkplek, dus kan iig aan de gang.

2 likes

Ik denk bij een feestwinkel en soms ook bij Xenos. Misschien ook bij bijv big bazar ofzoiets?
Het heet een ijsfontein.

1 like

Lijkt het beetje op wat je afgelopen tijd hebt gedaan?
Ja is altijd vermoeiend he, van die eerste dagen. Kun je fijn in je eentje aan de slag morgen?
(ik ben zo benieuwd qua treinen of we komend jaar naast elkaar moeten zitten. Hoop het niet. Hoop nu echt elke keer dat er een rij voor en achter mij vrij kan zijn).

1 like

Omg wat is deze school bij Klassen? Wat een dikke onzin met die kikker

Echt een classic mijn-cavia-is-doder ja ugh. Dankjewel! En @Philo jij ook dankjewel, hoopgevend om het verhaal van je opa te horen

1 like