Wat je even kwijt wil #45

Zag vanmiddag allemaal mensen naast elkaar zitten omdat het behoorlijk druk was. Stonden ook al veel mensen dus moest haast wel. Vrije rijen heb ik eigenlijk niet meer gezien. Maar ik reisde wel in de spits.
In de bussen vond ik het ook druk (was wel in Utrecht).

Werk lijkt veel op wat ik deed, alleen dan digitaal ipv papier. En dan nog wat nieuwe, maar gerelateerde taken erbij, dus ik kan gelukkig nog genoeg nieuwe dingen leren. En heb de indruk dat ze hier wel inzetten op de langere termijn, dus wie weet.
Ik word morgen ingewerkt, ben benieuwd hoe dat gaat online. Maar ik probeer het allemaal los te laten en het naar over me heen te laten komen. Dat werkt meestal het beste.

Heb jij nou eigenlijk al eens een keer verlof gehad?

1 like

Ik wil graag ijs uit de vriezer, maar mijn huisgenoten zitten in de eetkamer waar de vriezer staat en heb gewoon echt even geen puf om sociaal te doen. Ik hou echt van ze en kan niet zonder ze, maar op dit soort momenten verlangt mijn redelijk introverte zelf naar rust en nul sociaal contact.

Ik zit nu Linda’s Wintermaand terug te kijken, en ik ben helemaal geen VVD’er maar Mark Rutte is wel echt leuk zeg.

3 likes

Mijn bff waarmee ik elke avond in bed fc de kampioenen kijk heeft een date en ik voel me helemaal ontheemd en eenzaam

Ik heb vorige week eindelijk een kantoor weten te creĂ«eren in de logeerkamer en ben zo blij dat al m’n werkzooi uit de woonkamer is.

Ik moest naar het ziekenhuis, mijn moeder bracht mij er naar toe en had alvast een verjaardagscadeau mee. Een noise cancelling koptelefoon :sob:. Echt wat een droom is dat, ik ben niet meer afgeleid door elk geluidje in huis/is het een kotsende kat of is het de buurvrouw met haar hakken vraagstukken.

Ik ben er achter gekomen dat haar manier van lopen precies klinkt als een kat die aan het opstarten is om alle brokken er weer uit te werken. Ik moet echt niet veel langer meer thuiswerken denk ik als ik dit zo lees😅

8 likes

Mijn huid is echt droog rond deze tijd van het jaar, normaal zou ik dus weer een crĂšme van rond de 80 euro hiervoor kopen. Maar ik heb zoveel samples nog waar ik echt zeker een jaar ofzo mee vooruit kan en dat moet nu echt op want ga volgend jaar verhuizen en wil dat allemaal niet meenemen. Dus heb net mega uitgebreide avondroutine gedaan en mijn huid is zijdezacht en ruikt heerlijk.

14 likes

Ehhhh hoezo ook apart? Zo van als het in een schuur was was het een gepaste plek? Echt kan me zo boos maken over zulke mensen, wat bezielt zo iemand om dĂĄt te typen?

1 like

We zijn zo’n hecht huis dat ik daar denk ik nog meer de aandacht mee trek dan er gewoon heenlopen, hoi zeggen, en weer naar mijn kamer gaan. Wat ik overigens ook gedaan heb haha, en zelfs nog kort met ze gekletst. Ik weet ook dat ze dat prima vinden en echt wel snappen, maar ik vind het zelf dan zo’n drempel mijn kamer uit te komen hahah
Lekker Halo top gegeten en Youtube filmpjes gekeken met mezelluf.

2 likes

Seriously, ik heb helemaal gemist dat jij een baby hebt gekregen, uberhaupt zwanger was. Gefeliciteerd!

1 like

Dat heeft de mijne ook een keer gedaan. Sukkel.
Ook met zijn kop te dicht bij de kaars zodat ie van die omgekrulde snorharen had :sweat_smile:

Na zwangerschapsverlof en daarna alleen maar thuiswerken en weinig werk, heb ik nu ineens drie dagen cursus met een uur reistijd (enkele reis). Ben nu al kapot en de tweede dag moet nog beginnen. Hoe deed ik zulke dingen vorig jaar??

Edit: ik ben wel megablij met mijn nieuwe, grote theromsbeker voor koffie en mijn Spotify kerstlijst voor in de auto, heerlijk!

9 likes

hots krijg vandaag chocolade letter per post binnen van werk. Drie dagen te laat, maar hey gratis chocolade.

3 likes

Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie, en als ik lig voel ik het minst. Maar thuiswerken in bed is echt kut, zeker zonder 2e scherm. Is het raar dat ik mij hiervoor ziekmeld? Zouden jullie dat doen?

Nee ik zou me daar niet ziek voor melden, zou wel zorgen dat ik mijn been zo comfortabel mogelijk neer kan leggen tijdens werk.

4 likes

Lief

Edit: wow ik reageerde dit vanuit m’n tas blijkbaar! Maar ik sta wel achter m’n bericht haha

3 likes

Past wel bij je username hahaha.
Lief is het zeker, ze hadden ook niks kunnen doen!

2 likes

Het is nog steeds 0°
 nu snap ik waarom ik vannacht wakker werd van de kou

2 likes

Ik heb nu Diva op m’n lippen en voel me gelijk op en top glam

10 likes

Ja koud! Werd ook wakker met een melding van de weer app; pas op voor sneeuw en ijs :scream:

2 likes

Oeh klinkt goed. Ik heb hem vorige week besteld en komt maandag binnen. Heel benieuwd!