Ehhhh hoezo ook apart? Zo van als het in een schuur was was het een gepaste plek? Echt kan me zo boos maken over zulke mensen, wat bezielt zo iemand om dát te typen?
We zijn zo’n hecht huis dat ik daar denk ik nog meer de aandacht mee trek dan er gewoon heenlopen, hoi zeggen, en weer naar mijn kamer gaan. Wat ik overigens ook gedaan heb haha, en zelfs nog kort met ze gekletst. Ik weet ook dat ze dat prima vinden en echt wel snappen, maar ik vind het zelf dan zo’n drempel mijn kamer uit te komen hahah
Lekker Halo top gegeten en Youtube filmpjes gekeken met mezelluf.
Seriously, ik heb helemaal gemist dat jij een baby hebt gekregen, uberhaupt zwanger was. Gefeliciteerd!
Dat heeft de mijne ook een keer gedaan. Sukkel.
Ook met zijn kop te dicht bij de kaars zodat ie van die omgekrulde snorharen had
Na zwangerschapsverlof en daarna alleen maar thuiswerken en weinig werk, heb ik nu ineens drie dagen cursus met een uur reistijd (enkele reis). Ben nu al kapot en de tweede dag moet nog beginnen. Hoe deed ik zulke dingen vorig jaar??
Edit: ik ben wel megablij met mijn nieuwe, grote theromsbeker voor koffie en mijn Spotify kerstlijst voor in de auto, heerlijk!
hots krijg vandaag chocolade letter per post binnen van werk. Drie dagen te laat, maar hey gratis chocolade.
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn knie, en als ik lig voel ik het minst. Maar thuiswerken in bed is echt kut, zeker zonder 2e scherm. Is het raar dat ik mij hiervoor ziekmeld? Zouden jullie dat doen?
Nee ik zou me daar niet ziek voor melden, zou wel zorgen dat ik mijn been zo comfortabel mogelijk neer kan leggen tijdens werk.
Lief
Edit: wow ik reageerde dit vanuit m’n tas blijkbaar! Maar ik sta wel achter m’n bericht haha
Past wel bij je username hahaha.
Lief is het zeker, ze hadden ook niks kunnen doen!
Het is nog steeds 0°… nu snap ik waarom ik vannacht wakker werd van de kou
Ik heb nu Diva op m’n lippen en voel me gelijk op en top glam
Ja koud! Werd ook wakker met een melding van de weer app; pas op voor sneeuw en ijs
Oeh klinkt goed. Ik heb hem vorige week besteld en komt maandag binnen. Heel benieuwd!
Lol iemand heeft vandaag afgezegd omdat… ze de kerstboom moest versieren
Een klant of cliënt ofzo??
Haha ja sorry idd een cliënt
Heb je nog iets gezegd daarop? Echt savage wel
Legitieme reden
Zijn er meer mensen die zo emo zijn rondom de menstruatie? Ik ben sinds gisteren al aan het janken over álles en weet gewoon dat ik ongesteld moet worden. Lijkt wel steeds erger te worden gek genoeg, erg vervelend