Lol iemand heeft vandaag afgezegd omdat… ze de kerstboom moest versieren
Een klant of cliënt ofzo??
Haha ja sorry idd een cliënt
Heb je nog iets gezegd daarop? Echt savage wel
Legitieme reden
Zijn er meer mensen die zo emo zijn rondom de menstruatie? Ik ben sinds gisteren al aan het janken over álles en weet gewoon dat ik ongesteld moet worden. Lijkt wel steeds erger te worden gek genoeg, erg vervelend
Ja heb ik ook altijd last van haha, indd janken om alles en niks
Haha ik zei dat ik het geen legitieme reden vond om af te zeggen en dat ik het zonde vond van de dubbele sessie die ik voor haar had ingeboekt
Ik ga het ook wel in rekening brengen maar dat laat ik wel weten als ik haar volgende week weer zie
Heb echt lekker aso mn auto 10 minuten laten lopen omdat ik mentaal nog niet voorbereid was op ramen krabben.
Vind het hilarisch dat vloerkleden “handgetuft” kunnen zijn
Ik luister de podcast Dag voor dag van Liesbeth Raskers over rouwen en er zit zoveel herkenning in. Nu al.
Ja mag ik niet, is slecht voor de lak dat is wel mn favo methode inderdaad
Ik hang net 20 minuten in de wacht bij Fonq en ik word er hop uitgegooid. Doe dat dan aan het begin van mijn telefoontje? Ikea doet dat wel en dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik heb expres tot na Sinterklaas gewacht maar moet het nu wel echt regelen.
Oh, thanks. Ik ga zo ook eens meten. Ben benieuwd. Heb alleen geen meetlint maar een rolmaat, hopelijk werkt dat ook :’)
Die flamin’ hot cheese doritos zijn wel echt hot
ik zit weer helemaal ingesmeerd achter de laptop, te wachten op mijn man omdat we een rondje gaan lopen en ik heb er echt zin in. Ben echt in de mood om een beetje op en neer te springen en te huppelen, mijn lichaam voelt echt zo vast als van een 80 jarige ofzo.
We hebben een cup a soupmachine op werk en nu kan ik lekker drie porties in een (grote) beker doen.
Dat is karma omdat je Limburg buitenland noemt . Nee geintje. Wel superkut, want daar word je echt naar wagenziek van. Beeldschermen in de auto is no-go. Hopelijk hoefde je niks extreem belangrijks te doen op je laptop vandaag? Terugweg lekker dutje doen in de auto!
Onder het mom van heb vannacht nachtdienst en moet omschakelen tot 12 uur uitgeslapen. Nu maar verder chillen op de bank.
Hahaha dat dacht ik idd ook Je kan je nog wel aanmelden voor meerdere cadeaus dus dat heb ik maar gedaan, ben erg benieuwd wat het wordt. Gratis belminuten, smsjes of gewoon doe eens gek korting op je rekening.