Wat je even kwijt wil #45

Ook de Dominator? Die wil ik zo graag testen, maar veel te duur.

Nee volgens mij niet, volgens mij die niet en promo’s niet. Is helaas bijna altijd zo met die code’s. :cry:

1 like

Getver ik heb zo een sollicitatie maar zit uitgerekend vandaag superslecht in mijn vel, ben vet gespannen en kan me helemaal niet concentreren. Kut pms.

Succes!

Misschien helpt het om voor je naar de sollicitatie gaat ademhalingsoefeningen te gaan doen? Positieve vibes en energie inademen en negatieve uitademen.
Klinkt heel zweverig, maar mij helpt het wel. Zo helpt het voor mij ook om een lekkere douche te nemen en negatieve gevoelens met het water weg laten spoelen.

4 likes

Gefeliciteerd en geniet er van!

Succes!! :four_leaf_clover:

1 like

Ik ga binnenkort een weekend naar Hoevelaken en vroeg me af wat daar allemaal te beleven is, hebben jullie aanraders in de omgeving? Ook plekjes om fijn te wandelen bijv?

1 like

Geen idee, ik weet alleen dat je bij Hoevelaken linksaf moet

29 likes

Brabant

10 likes

Hey hey hey rustig aan he

4 likes

Er hing zo’n sterke parfumgeur in de achtertuin dat ik echt even aan m’n reukvermogen ging twijfelen. Is het een buurtkat die gigantisch naar parfum stinkt… Wtf?

1 like

Wooow ik heb zo’n enge nacht gehad, ik had koortsstuippen en 39,2 graden koorts. Holy fuck wat was dat heftig.
En meteen voor een coronatest geweest vandaag, in m’n eentje op de fiets met koorts en duizend lagen kleren, wat een kutdag.
Ik ben nooit ziek en schrik hier echt zo van.
Wil iedereen voor me duimen dat ik negatief ben alsjeblieft? Zit me echt ontzettend op te vreten nu.

20 likes

Ow jeetje wat naar! Heel veel beterschap en ik duim met je mee :sparkling_heart:

3 likes

@Spaarlamp @Falafel haha ja ik moest gelijk denken aan knooppunt hoevelaken in eerste instantie :joy: ik hoopte toch dat er wel iets meer te doen was in de buurt

1 like

Ah die trein klinkt niet zo chill eigenlijk.
Ja het ging wel wat moeizaam maar er is over gesproken. Ik heb dus inmiddels wel wat verlof gehad gelukkig. Echt lekker. Eind december nog een paar dagen. :raised_hands:t4:

1 like

Fabrieken horen veilig en vooral praktisch te zijn, die hoeven niet mooi te zijn lijkt me hahaha. Neemt niet weg dat er ook wel nieuwe en moderne gebouwen staan op precies dat gebied op de foto. Die zie je alleen niet, omdat je dan echt het terrein zelf op moet.

Voorbeeldje

1 like

Ingesmeerd waarmee?

1 like

Ik had laatst geschreven dat ik een gesprek had voor salarisverhoging. Heb net antwoord met hoeveel en ik krijg gewoon 400€ erbij :scream::scream: Mission accomplished :muscle:t3::muscle:t3:

99 likes

Stuur weer een keer op Snapchat please! Al te lang niet meer gezien.

4 likes

Mijn moeder heeft zo’n mooie puzzelmat/koffer/portapuzzle en ik ben zó jaloers. We hebben wel zo’n oprolbare maar dat werkt niet en het puzzelt ook vervelend. Dus ik heb al duizend hints gedropt bij mijn man dat ik die wel graag zou willen. Hij is niet zo goed in cadeautjes en hints snapt hij ook niet dus ik ben benieuwd of deze straks onder de kerstboom ligt.

Wel echt het ultieme bejaardencadeau trouwens.

3 likes