Wat je even kwijt wil #45

Ik ben gestopt met hints en zeg gewoon wat ik wil hebben. Doe ik mezelf ook een lol mee al is er minder verrassing :sweat_smile:.

2 likes

2020 is duidelijk klaar met escaleren. Ik wilde namelijk nog even drastisch zelf mijn haar ombre gaan verven, dus ik licht blonde verf gekocht. Ik heb midden-donkerbruin haar, de inwerktijd was max. 30 minuten. Ik heb het 45 minuten laten zitten en er is vrijwel niks gebeurd?

1 like

Ik ben helemaal in een rabbit hole van appjes ect terecht gekomen van 6 jaar geleden. Ik moet gewoon werken haha, maar kom er niet meer uit. Ook ontdekt dat mijn agenda op mijn telefoon zo ver terug gaat ect. Dus deze middag is verloren hahaha.

2 likes

Neeee, mijn pakketbezorger heeft door dat ik thuis werk dus nu begint hij ook aan te bellen voor pakketjes van de buren. Mijn bel is ook nog eens luid, dus dat wordt nog wat als ik hem ga negeren.

Heb je ontkleuring gekocht of gewone verf? Want gewone verf zal je haar niet oplichten en dan heb je dus geen resultaat.

Doe ik ook! Compleet met links naar betreffend cadeautje. Doe ik t hele jaar door dus meestal vergeet ik weer wat ik heb doorgestuurd en is t met kerst en mn verjaardag alsnog n verrassing :sweat_smile:.

2 likes

Hahah ik was hier laatst ook een weekend met mijn vriend omdat we een hotelbon hadden. We zijn toen een dag naar Amersfoort gegaan, vond dat wel een leuke stad met veel mooie straatjes. Maar dat is misschien minder leuk in de winter en zonder horeca.
Verder hebben we niets spannends kunnen ontdekken in Hoevelaken.

1 like

Vul een ziplock zakje met warm/heet water, maak deze dicht en veeg ermee als een soort spons over de ruiten.

Ik was binnen 2 min klaar, you’re welcome!

9 likes

Ik weet het niet zeker, op de zijkant stonden wel van die vlakjes met donker haar en dan daarnaast het resultaat met die verf dat het een veel lichter zou zijn. Daarom dacht ik dat deze wel zou ontkleuren.

Ja gelukkig wel! 1 tante was er helaas niet bij, t arme mensje heeft 3 ribben gebroken.

Dank je! Ook @Xiomara. Heb even een paar keer goed adem gehaald en heb me er verder maar weer een beetje doorheen gebluft. We zullen zien! Nu even lekker wandelen om te ontstressen.

3 likes

Mijn tepels + Deze kou = pure horror

5 likes

Dit vindt hij echt verschrikkelijk want het moet wel spontaan zijn. Dus hints werken beter.

Mijn contract is verlengd! Ik ben er helemaal hyper van😄

79 likes

Wat kut. De geur candlelit cabin klinkt wel lekker. Alsof het een beetje naar oud hout zou ruiken ofzo. Echt jammer als t dan gewoon stinkt.

Wow ik dacht naah vul het wel even in, maar draag toch wel de goeie maat. Heb ik ipv 80C volgens deze site 70E/F??? Hoe dan? Ik vind 80 omvang soms al niet lekker zitten (maar ik hou niet van strakke kleding). Kan me echt niet voorstellen dat deze maat past

1 like

Appt mijn vader net; omdat je zo druk bent met je nieuwe werk kom ik zo eten brengen. :pleading_face::purple_heart:

86 likes

Ik ging van 70 naar 60 dus vraag me ook af of dat uberhaupt wel sluit dan. Moet echt een keer proberen in de winkel.

1 like

Ik vond die berekening ook wel extreem eerlijk gezegd. Ik moest ook van 70 naar 60 maar dat was écht veel te klein hoor. 65 op de meest losse sluiting was net goed, en dan zit ie wel strak.

1 like

Ik las net voorrecht als voorgerecht. Tijd om te gaan koken

2 likes