Wat je even kwijt wil #45

Ik werk elke dag tot 16.00 uur, maar nu had ik om 18.00 uur nog even zin om m’n computer open te klappen en een berichtje van m’n baas te beantwoorden. Stuurt ie: “Je hoeft dit soort dingen na vier uur niet meer te beantwoorden hè :slight_smile: mag gewoon morgen. Dat je dat weet.” Oh my, I’m gonna hold on to him and never let go haha.

23 likes

Mijn kat heeft een tweede huis. Elke dag moet ik ‘m een paar keer roepen en komt bij volledig gemarineerd in rook en parfum ergens vandaan. Ik kom er alleen niet achter waar precies, want ik vind deze situatie niet echt chill. Heb al overwogen een briefje aan zijn halsband te doen, maar dat werkt natuurlijk niet.

4 likes

Hopelijk ben je straks niet de enige die om je gifs en memes moet lachen

2 likes

Ik heb jarenlang cola light gedronken, nu drink ik sinds een tijdje cola zero en ik vind light echt gewoon niet lekker meer. Zag ergens anders dat iemand ook zei dat bij light snel prik eruit is enz maar dat klopt ook gewoon. Had het vorige week gekocht want zero was op maar nu zit ik met 2 flessen.

Vraag me alleen wel af nu of Pepsi max zero of light is want die vind ik wel heel lekker, hmm.

1 like

Ah inclusief fles wijn :joy:

13 likes

Ik denk meer naar Zero neigend, en ik heb een best intense cola light - verschoven naar zero - verslaving :rofl:

1 like

Ik denk ook dat je pepsi max het beste kunt vergelijken met cola zero

1 like

Whahha prachtig!

1 like

Ik moet als sinds ik thuis ben van werk aan m’n bed denken.

1 like

Je bed denkt vast ook aan jou

:pleading_face::pleading_face:

3 likes

Als je ex schoonzus zegt dat je ex echt een enorme downgrade is ondergaan met zn nieuwe chick. Geeft toch wel een lekker gevoel :face_with_hand_over_mouth:

25 likes

T-mobile schrijft. even 71 euro af ipv 35. En dan ook nog zeggen: ‘geen paniek, het is wat hoger.’ Even 30 euro aansluitkosten, pff.

1 like

Hahah en toen??

Ik ben zo jaloers en onder de indruk als ik Megan Thee Stallion zie twerken. Die skills, die knieën, TEACH ME!!

9 likes

Ja duurt toch altijd paar seconden voordat ie verbindt en anders ziet hij altijd nog HBO in beeld staan eerst. Haha

(Chromecasten is zo fijn, ben echt een veelgebruiker)

1 like

Pepsi Max heeft net zoals zero 0 kcal, maar heeft wel net zoals cola light citroenzuur wat cola zero weer niet heeft.

(Heb dit ooit opgezocht toen we met collega’s een geblinddoekte smaaktest deden haha)

1 like

Nog 6 dagen werken en dan heb ik 2 weken vakantie :partying_face::partying_face::partying_face:

9 likes

Hahaha ik ontdek net de dark modus op mijn telefoon en nu ook op het forum. Lekker snel.

Ohneeee die meid bij vier handen met een tattoo op dr gezicht

4 likes