Kan me niet schelen hoeveel er in die envelop zit. Als Martien Meiland voor m’n deur staat, komt ie er mooi niet in. Opsodemieteren!
Ik had net een squash les maar die leraar vond ik zooo stom. Het voelde echt alsof ik weer gym had op de middelbare school.
Hahaha
🥲🥲 Ik als ik ook maar een poging onderneem.
WoW. De aflevering van zeeman confronteert was bizar.
Jaaa echt vol verbazing zitten kijken. Heftig!
Ik ging nog even een rij afborduren voor het slapen, inmiddels ben ik 1,5uur en veel meer verder dan gepland. Ik vind het zo leuk. Op de achtergrond die hallmark film (alweer ja).
Nou, hier ook niet, hoor. ‘Wat errrrug!’
Niet per se een aanrader: huilend de klantenservice van ING bellen. Nou ja, was wel de nabestaandendesk, maar dan nog.
Wat moet ik straks met mijn late avonden als de slimste mens ter wereld is afgelopen?!
Ik zag net een foto voorbij komen van een vent met wie ik ooit gedate heb (1 keer) en het bed mee gedeeld heb en kreeg helemaal zo’n ongemakkelijke stuiptrekking doordat ik door die foto van hem daar weer helemaal aan herinnerd werd. Hebben jullie dit ook wel eens
Snap dat het geen aanrader is, maar die mensen hebben vaak genoeg huilende klanten. Is helemaal niet erg. En alles is, als ik het goed onthouden heb, ook nog zo vers. Sterkte🌺
Ik moet echr stoppen met 's avonds mn mail nog (op mijn telefoon) te bekijken hoor, want nh ben ik dus weer helemaal hyper en onrustig, maar wel graftakkemoe
Ik bedoel de Vlaamse versie op VIER! Ik spuug op de Nederlandse versie
Ja, heel vers. Vorige week dinsdag. Maar ik begon in zin 1 al Zal morgen ook wel weer een gierende tuinsproeier zijn bij de huisarts.
De Lays naturel chips smaakt de laatste twee zakken heel erg naar aardappel (no shit…). Niet gewoon als chips, maar als dikke Vlaamse frieten aardappelsmaak waar soms ook zo’n groene tussenzit.
Er zit nu in first dates een man van 101 en ik ben legit jaloers op zijn perzikhuid
Shit ik heb vandaag iets gekocht op Vinted en het wordt verstuurd via homerr…
Ze kan het ook pas vrijdag bij zo’n punt brengen.