Wat je even kwijt wil #45

Heb het tijdje geleden lekker uitgezet. Ook al had ik notificaties uitstaan, ging ik toch inloggen (whats wrong with me). Gewoon ontkoppeld nu naar werkmail. Heerlijk rustig

1 like

Ik heb altijd m’n homerr pakketjes binnen een week na verzenden, zelfs vanuit Frankrijk.

1 like

Ahh dit geeft de burger moed!

Mijn lippen zijn nog droger dan sinterklaas zn kont.

7 likes

Die van mij zo gerimpeld als de kerstman zn scrotum :sweat:

7 likes

Weet iemand hoelaat nieuwe tijdsblokken bij Picnic vrijkomen?

Weet iemand waar ik Zaanse Fritessaus kan kopen? Mijn moeder zeurt hier al jaren over maar hier in de buurt (Brabant) is het nergens meer te krijgen, alleen emmers van 10 liter. Heb nu online een pak gevonden met 40 kleine zakjes voor €12, maar misschien is het nog ergens gewoon in de winkel te koop en wil iemand een fles naar me opsturen? :grin:

Ik zie het probleem niet?

34 likes

Hahaha nee ik ook niet :joy:

1 like

Ben je al bij de Makro of Sligro geweest? Anders wil ik wel even kijken van de week hier

1 like

Ik lig in bed en heb het zó koud! Heb maar een klein fleecedeken op bed gelegd waar ik nu op lig en nog een groot deken boven op mijn dekbed gepleurd.

3 likes

9 uur!

1 like

Ah shit wel heel erg balen maar ik denk dat ze het wel zullen begrijpen! Misschien kun je direct even kijken naar een test? Ik kon paar weken geleden een dag later al terecht. Dan weet je zeker dat je het niet hebt

1 like

Ik heb morgen mijn laatste werkdag en vervolgens 5 (!) weken vrij voordat ik bij mijn nieuwe werkgever begin. Ik ben nu al bang voor verveling want ik voel me al snel nutteloos.

4 likes

Waarom zal je gezeur krijgen als je thuis blijft bij klachten?
Gewoon nu direct een testafspraak maken en heb je waarschijnlijk morgen de uitslag al.

En loopneus kan zeker ook wel corona zijn. Ken mensen die met die klacht positief zijn getest

1 like

Sligro heeft alleen een 10 liter emmer!

@Spaarlamp Heb je al eens geprobeerd om Zaanse te mailen? Misschien willen zij wel wat naar je opsturen!

1 like

Jep, alleen maar grote emmers! Mijn moeder is wat dat betreft hopeloos alle winkels al af gegaan haha, een paar jaar geleden werd het nog verkocht bij volgens mij Hoogvliet en een paar kleine supermarkten in het noorden, maar dat kan ik nu ook niet meer vinden.

Nee nooit aan gedacht, wel echt super slim haha. Ga ik meteen doen!

1 like

Ik hou van Vinted, heb er zulke leuke dingen gekocht, maar als verkoper vind ik het zo kut.

Ik had een winterjas te koop staan die ik nooit gedragen heb voor 7.50, biedt iemand 5 euro. En een rok voor 3 euro, gaat iemand 1.80 bieden pfff.

3 likes

Ik heb het idee dat je bij Vinted altijd het dubbele moet vragen omdat mensen toch de meest achterlijke bedragen gaan sturen. Wat is 1,80 ook voor een bedrag :joy:

1 like