Wat je even kwijt wil #45

Ja, serieus… Zou me echt schamen om zo’n bod te doen:") Ik kijk dan altijd op het profiel van de bieder en deze meid had een vest van de Primark voor 4 euro erop en een jas van de H&M voor 50. Dan denk ik al helemaal dikke doei met je 1.80.

4 likes

Heb vannacht gedroomd dat ik ontslag had genomen bij mijn huidige werk en dat ik ergens anders ging werken. bij een vacature waar ik laatst naar had gekeken. en het was zo raar, wilde niet weg en zat te janken dat ik wilde blijven en alles. Zag eruit als Rory Gilmore qua kleding en haar. echt wtf is going on? Heb vanochtend ook echt drie keer moeten nadenken van; huh heb ik nou echt mijn contract opgezegd, ga ik nou echt ergens anders werken?

2 likes

Ik dacht altijd dat ik die wel bij de AH zag liggen, in tubevorm iig. Maar mss beeld ik me in, vreet zelf altijd de mayo XD

1 like

Nou gaatjes laten schieten is maar een tientje bij Lucardi dus had gewoon gekund hoor :woman_shrugging:t4:

15 likes

Mn dag begint al goed, want ik ben zojuist van de trap gevallen. Classic :upside_down_face::upside_down_face:

Ik had een nieuwe smaak sojayoghurt gekocht, dacht dat ik het wel zou lusten. Nou ik zit met lange tanden mijn ontbijt weg te werken de komende 4 dagen.

Heb net een studieontbijtje gedaan met twee jongens uit mijn dispuut die ik echt al heel lang niet gesproken had, en het was zo gezellig. Fijn om even buiten mijn bubbel weer mensen te spreken en een reminder dat ik echt hele leuke dispuutsgenoten heb.

1 like

Gewoon bij de appie koop ik die! Maar wel in de randstad, miss in t noorden niet :face_with_monocle:

1 like

Ik weet niet wie dat tegen je gezegd heeft, maar neusverkouden is juist een veelvoorkomende klacht. Ik werk als bron- en contactonderzoeker en zie het ook veel langskomen bij positief geteste mensen.

Maar wel balen dat je niet naar stage kunt! Hopelijk kun je snel terecht voor een test en heb je gauw een negatieve uitslag

1 like

De fritessaus??? Hier hebben ze alleen de mayo en in de ah app zie ik ook alleen de mayo.

Hier mss?

Oh meh het leek alsof het in de webshop staat maar ik zie geen koopknop

Edit: hier ook, maar wel beetje vage site misschien

1 like

Oh sorry te snel gereageerd en niet goed gelezen, wij hebben denk ik gewoon de mayo ja.

Wat is eigenlijk überhaupt het verschil tussen mayo en fritessaus?

1 like

Welke? Ik heb dat ook weleens gehad, echt zo’n slechte start van de dag :joy:

Mayonaise is lekkerder. Nee, het echte verschil is dat mayonaise aan bepaalde richtlijnen moet voldoen. Bepaald (hoog) vetpercentage en volgens mij ook x procent eigeel. Fritessaus heeft die richtlijnen niet, bevat echt veel minder vet (en dus meer water en minder romig). Vaak zit er in fritessaus ook veel meer suiker om de smaak te compenseren en is het lager in calorieën.

4 likes

Blauwe bosbes van alpro, was vergeten hoe gek bosbes smaakt.

1 like

Wat ik echt het grote verschil vond toen ik in Scandinavië woonde, was dat het daar best wel vaak zonnig was. Ik woonde vrij zuidelijk moet ik zeggen, maar het was wel donkerder dan hier, alleen daar had ik vaak in m’n lunchpauze wel even de zon gezien en ging ik dan vaak ook even naar buiten. Hier is het gewoon al drie dagen donker of grijs, echt ellendig.

2 likes

Geen idee, volgens mij is de fritessaus qua smaak anders want er zit mosterd in? Ze heeft al veel geprobeerd maar telkens zegt ze toch dat die Zaanse het lekkerste is dus nu probeer ik die ergens te kopen haha.

@Lort op beide sites niet beschikbaar helaas! Lief dat je meezoekt.

Ik heb nu een site gevonden voor kantoorartikelen en die verkopen ze in kleine zakjes, dus denk dat ik daar maar bestel.

Ik zat een lijst met instrumentale kerstmuziek te luisteren en hoorde ineens allemaal melodieën van sinterklaasliedjes. Blijkbaar zijn ongeveer alle bekende Sinterklaasliedjes gebaseerd op Duitse kerstmuziek? Dat wist ik helemaal niet, ik dacht gewoon dat het originele nummers waren haha. Zoals deze, en nog een paar anderen die ik zo gauw niet kan terugvinden

2 likes

Volgens mij ligt dit bij ons gewoon in de supermarkt? Ik koop altijd de Zaanse Mayo (tube, pot en fles hebben ze hiervan), maar frietsaus moeten ze denk ik ook wel hebben. Zal ik voor je kijken als ik er weer ben? Dan kan ik het evt opsturen, al zullen de verzendkosten hoger zijn dan je product zelf.

Als je wil, heel graag! Verzendkosten maakt niet uit haha

1 like