Ohhh yeahhh veters gewonnen haha🥳
Wij hebben hier eens een soort vriendenboekje gemaakt, met vragen als ‘we leerden elkaar kennen op …’, ‘de leukste herinnering aan jou …’, ‘dit ga ik aan je missen …’
Iemand op Vinted stelt 1000 vragen over een jas waar ik al genoeg info en foto’s in de advertentie zelf van heb. En nu wil ze dat ik ook nog aanfoto’s van alle kanten maak. Koop het gewoon graag of niet hoor! Heb hier echt geen zin in en heb dus maar gezegd dat de jas van mn zus is en ik niet erin kom omdat de mouwen te strak voor mij zijn hahaha.
Het gaat trouwens om een leren jasje die ik voor €15 verkoop dus zo heel duur is het niet.
Huh ik zie allemaal borsteltjes?? Ik had drie weken geleden een uitstrijkje en zou zweren dat dat ding wat ze bij mij gebruikte van hout was, ik vraag me nu echt af of ik me dingen inbeeld
Kan ook nog, ligt aan het lab waar het naar toe gaat, welk materiaal ze willen dat er gebruikt wordt.
Ahhh ik zag bij alle termen die je noemde alleen maar borsteltjes, ik had inderdaad die onderste.
Nou ik had PAP1 en blijkbaar dus ook geen waanbeelden, alleen maar winnen zo’n uitstrijkje!
Sorry ff random gedachte waar ik opeens aan moest denken, maar als je als huisarts zelf een uitstrijkje moet laten maken laat je dat dan doen door 1 van je collega’s of is dat awkward en ga je naar iemand anders?
Haha ja dat is altijd interessant… Ik heb het de vorige keer door een collega-assistente laten doen (eerst gevraagd of ze daar oké mee was), was prima, maar zij is weg en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen als de brief weer komt, haha. Mijn eigen huisarts ken ik ook als collega uit dezelfde regio, je ziet elkaar bij diensten, vergaderingen en nascholingen; de assistente die daar de uitstrijkjes doet ken ik ook, haha, dus ik denk dat ik toch een leuke collega vraag of ze er oké mee is.
Ik kreeg de uitslag van het uitstrijkje echt meteen na 1 week ook al. Vriendinnen ook dus bevolkingsonderzoek Zuid zit goed in de doorlooptijden .
Geen zelftest anders? Is de 3e keer dat ik dit noem in 2 dagen hahaha lijkt wel alsof ik een aandeel heb in de productie van die crap…
Hoe erg is het als ik niet wil bellen over stage op mijn vrije dag omdat ik gewoon andere dingen aan het doen ben (studiegerelateerd) maar vooral omdat ik niet te veel bezig wil zijn met dat werk op dagen dat ik het niet ben. Op maandag en dinsdag sta ik geheel tot iedereens beschikking maar niet op andere dagen. Of kan ik dat niet maken. Het gaat over kerstontbijt en heb gewoon geen energie en ruimte om daar nu al over na te denken (namelijk ook al weer iets dat ik extra doe want dat valt ook op m’n vrije dag )
Wow ik heb er dus echt nooit bij stil gestaan dat een huisarts ook een huisarts nodig heeft.
Ja heb ik ook aan zitten denken, maar ik heb toch liever the real deal denk ik. Daarbij zat er de vorige keer die HPV-bepaling nog niet bij en dat zal ik wel hebben en dan moet je toch een echt uitstrijkje doen.
Respect dat je het dan nog gewoon gaat eten. Dat doorzettingsvermogen zou ik niet hebben
Nou, ik heb nog steeds de smaak in mijn mond dus ben aan het twijfelen. Vind het zo zonde om het weg te gooien, maar het is echt niet te nassen.
Vanochtend naar mn nieuwe tandarts geweest (ben verhuist) en die bleek helemaal prima. Mooi
Je bent vrij en je hoeft dus niet op te nemen. als het over het kerstontbijt gaat lijkt mij ook dat ze daar op je stage dagen voor kunnen benaderen. Probeer er niet al te veel over in te zitten en te focussen op je studie!
Zal het dan eindelijk? Cyberpunk is verzonden
Oh ik zit een serie te kijken en ben zo jaloers op die mensen in restaurants, kan wel janken haha ik wil zo graag weer gezellig met vriendinnen uit eten en drankjes drinken
Thanks for the reminder haha. Even ieder uur ijskrabben totdat ik ook veters win
Degene die dat gedaan heeft mag blij zijn dat hij/zij niet hier in de straat woont. Hier staan enkele containers vaak na 6 dagen nog aan de weg. (Waar ik me eerlijk gezegd ook aan erger. En ik begrijp het ook niet, hebben die mensen die container 6 dagen helemaal niet nodig?)