Wat je even kwijt wil #45

Zo naar, met een scheermes over mijn nagel gegaan vanochtend. Dan blijft het mesje in je nagel hangen, gelijk kippenvel overal.

2 likes

Chocomelk

1 like

Ooo dit ga ik zo halen denk ik

1 like

Wow, de NS Is echt niet vergeeflijk zeg
 Er was een afschrijving bij mij mis gegaan en ik krijg nu gelijk twee mails dat ik het voor de 14e moet overmaken omdat er anders aan incassobureau achteraangaat. Ff rustig vrienden ik ben al bezig

2 likes

Ik denk eerder dat diegene z’n eerdere posts verwijderd heeft, volgens mij kun je iemand niet blokkeren en dat diegene jouw posts dan niet ziet

1 like

Alle likes voor herkenning. :sweat_smile: Erg he.
Heb het soms ook als ik er alleen al aan denk. Ugh hoe kon ik.

2 likes

Ik heb net The holiday gekeken op netflix en kijk nu holidate, heerlijk kerstgevoel al :santa:

4 likes

Ja ik vind na 1 dag die container voor je deur zetten wel zuur hoor. Haal m zelf ook niet altijd meteen diezelfde dag op. Toen we ooit nog zonder corona leefden kwam ik wel eens laat thuis op container dag. Dan laat ik m liever een dag langer aan de weg staan dan 's avonds om 12u of nog later met dat ding gaan lopen, want dat maakt enorm lawaai natuurlijk.

1 like

Ik krijg nog 2 cent van de NS

10 likes

Ik kan zo genieten van mooiste posts hier, vooral als ik dan zie dat als ik m’n like ga geven het een mooi rond getal wordt. Dus dat ik de 50e of 100e mag geven. Dan voelt dat echt als een eer en een soort teken van the universe, zoveel voldoening :heart::sweat_smile:

9 likes

Ik zou ze een tikkie sturen.

4 likes

Mensen kunnen je wel blokken maar dan zien ze alleen jouw posts niet, jij wel die van hen. Maar dat is hier dus niet aan de orde. Je kan als geblokte persoon niet zien dat iemand je geblokt heeft.

2 likes

Ik haakte eigenlijk al af bij het woord ‘Knabbel’, waar wat moet ik me nou weer voorstellen bij ‘Stoer’ breekbrood? :woozy_face:

20 likes

Brood waarmee jij niet hoeft te proberen te spotten :raised_back_of_hand:

Zou meteen al geen honger meer hebben als dit op m’n menu staat

5 likes

Oh mijn god hoe fucking fragiel is je mannelijkheid als je zelfs bang bent dat je brood voor watjes is lol

23 likes

Iemand (een medewerkster) in de Jumbo wist mij net te vertellen dat ze niemand kunnen dwingen om mondkapje op te doen en dus ook niemand mogen weigeren. Dat is nieuw voor mij.

Kreeg al bijna ruzie met een man in de winkel omdat ik deze vraag stelde aan iemand (want zag iemand lopen zonder maar ik wees niet naar die persoon) en omdat ik vind dat je niet je karretje in de rij kan zetten en dan weglopen en rustig bij de kaas gaan staan kijken want je komt wel weer. Die man gaf mij maar zijn plek nadat ik dat zei want ik ben toch een snitch zei die.

Oke. :ok_hand:t2:

Doet me denken aan die achterlijke rtl 7 (?) slogan: “meer voor mannen”

Hee maar wel goede marketing. Want dit maaltje wordt toch even besproken :joy:

1 like

Maak er een leermoment van met een coassistent. Oefent die ook eens een uitstrijkje én wat professionaliteit :upside_down_face:

2 likes

Ik moet voor het eerst sinds tijden weer naar een coffeeshop en dat is echt even een flinke tegenvaller. Kutcoronaaaaaa

Ik heb een online congres maar m’n concentratie is echt totaal verdwenen en ik moet nog anderhalve dag ugh