Wat je even kwijt wil #45

Ahh, ja het is ook echt een petty gedachte. Ik denk dat ik, net als jij, eerst tijd ga nodig hebben om te ontladen. Wel heel fijn om zo’n grote pauze te hebben voor een nieuwe start!

Ik wou hier weg omdat er meerdere bedrijfsprocessen niet werken en met ‘trial and error’ aangepast worden. Dit resulteert in heel veel frustratie. Daarnaast is er een grote reorganisatie aangekondigd (waarbij mijn functie ook boventallig wordt) dus ik heb er goed aan gedaan om voor die nieuwe baan te gaan! Ik heb zelfs deze laatste dagen stress want mensen blijven me bestoken met vragen (gezien niemand mijn taken zal gaan overnemen komende tijd).

1 like

Ik zit te wachten op een telefoontje over een sollicitatie en ik wil er nu gewoon vanaf zijn. Mij wel belleeee. Als ik de baan krijg koop ik meteen een cadeau voor mezelf

10 likes

Ik heb mijn eindbeoordeling gehad en het was echt heel goed, werd gewoon verlegen. En mijn werkbegeleider was zooo lief, ze zei zelfs “als ik er een cijfer aan moest hangen kreeg je meteen een 10”
:smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

Mijn wenkbrauwpoeder is op, dus heb het gedaan met mijn contour palette. Was niet mijn beste idee ooit.

1 like

Whoehoeee ik heb net echt mijn demo over de groeistrategie voor een bepaalde afdeling echt kei hard gerockt voor allemaal belangrijke stakeholders binnen de organisatie. Zo veel positieve reacties, bizar gewoon. Kom maar door met die 10 procent salaris verhoging hoor :partying_face:

23 likes

Ik ga kerstavond met een vriendin vieren en heb eigenlijk geen zin om zelf te koken, we moeten ook beide tot 17u werken. Ik wil gewoon bij een restaurant uit de buurt een 3/4 gangen diner bestellen, maar bij alles wat ik naar haar doorstuur zit er wel 1 gerecht bij met iets wat ze nog nooit gegeten heeft en dus niet lust dus dan wil ze het niet. Zij is altijd al zo geweest van wat de boer niet kent, dat vreet ie niet, maar het is soms zooooo irritant want ze komt zelf ook niet met iets om wél te eten. Denk dat we maar gewoon tosti’s maken. :roll_eyes:

1 like

Ik zei gister tegen mijn moeder dat ik zwarte pieten foto’s op Facebook meld zodat ze verwijderd worden en ze werd echt best wel boos. Want “iK reSpeCteEr De tRadiDiEs niEt”. Heb haar toen gezegd dat kinderen ook geen probleem hadden dat amerigo nu ineens ozosnel is en toen was ze stil. Waarom zijn mijn ouders zo?

8 likes

dat mensen te lui zijn om hun :face_vomiting: tissues op te ruimen. Er staan prullenbak bij de ingang/ uitgang van het bos .

2 likes

Ah gadver. Hebben wij ook een keer gehad toen we in een stad liepen. Stukje natuur langs het kanaal, ligt het daar helemaal vol met papiertjes en condooms. Dat je het in de natuur/openbaar wil doen moet je helemaal zelf weten, maar ruim je ranzige zooi op.

1 like

Dan vervangt zij die ene gang met een tosti en heb jij er 2. You’re welcome.

13 likes

Pff ja iedereen mening is opeens ook relevant. Boeiend wat de makelaar van corona vindt. LAAT ME MET RUST

4 likes

Lief dat je het vraagt!
Test was gelukkig negatief maar ik ben nog steeds ziek, flinke koorts. Dus ik lig op de bank slechte kerstfilms te kijken.

2 likes

Nou ja je krijgt dus licht neurotische kinderen. Die het liever zelf uitzoeken en niet op jou vertrouwen :joy:

2 likes

In een online vacature die me aanvankelijk best leuk leek:

Als je het vorige stukje niet alleen heb gelezen, maar ook heb gevoeld, dan weet je dat je hier past.

Ok laat maar

41 likes

Waarom houden bouwvakkers altijd van smartlappen, echt waaaaarom. Zit nu naar een of andere neppe André Hazes te luisteren die zich dramatisch af zit te vragen waarom zijn vrouw hem verliet.

Edit: OH NEE GUUS MEEUWIS NU. Send help pls.

5 likes

Stuur Guus maar naar mij :smirk:

2 likes

Dit is echt het fijnste nieuws van deze dag, ik haat deze korte dagen echt!

2 likes

Nog steeds niet gebeld, willen ze me dood hebben ofzo. Dan moet je niet met zeer grote overtuiging beloven dat je gister al de knoop doorhakt en vandaag belt met de uitkomst. Zo irritant dat ik nu de hele dag op dat kuttelefoontje heb zitten wachten, zeg gewoon ja of nee, wil door met m’n leven.

3 likes

Ik ben beinvloed door de groep vrouwen van mijn zwangerschapscursus en eet nu zes dadels en drink twee kopjes raspberry leaf thee per dag. Kom maar op met die rijpe baarmoedermond ( :nauseated_face: )

6 likes

Bedoel je dat je HPV niet met een zelftest kan testen?
Mijn HA had een uitstrijkje gemaakt (buiten het bvo), dat werd niet geaccepteerd door het lab dus toen kreeg ik zelf zo’n ding mee naar huis, was dat dan niet hetzelfde?
Het is me trouwens niet gelukt dus ik heb dat ding nooit opgestuurd :upside_down_face: echt belachelijk dat zij het niet wilde doen meer. Nouja, krijg binnenkort toch een brief (en klachten namen af hoor)