Wat je even kwijt wil #45

Nog steeds niet gebeld, willen ze me dood hebben ofzo. Dan moet je niet met zeer grote overtuiging beloven dat je gister al de knoop doorhakt en vandaag belt met de uitkomst. Zo irritant dat ik nu de hele dag op dat kuttelefoontje heb zitten wachten, zeg gewoon ja of nee, wil door met m’n leven.

3 likes

Ik ben beinvloed door de groep vrouwen van mijn zwangerschapscursus en eet nu zes dadels en drink twee kopjes raspberry leaf thee per dag. Kom maar op met die rijpe baarmoedermond ( :nauseated_face: )

6 likes

Bedoel je dat je HPV niet met een zelftest kan testen?
Mijn HA had een uitstrijkje gemaakt (buiten het bvo), dat werd niet geaccepteerd door het lab dus toen kreeg ik zelf zo’n ding mee naar huis, was dat dan niet hetzelfde?
Het is me trouwens niet gelukt dus ik heb dat ding nooit opgestuurd :upside_down_face: echt belachelijk dat zij het niet wilde doen meer. Nouja, krijg binnenkort toch een brief (en klachten namen af hoor)

Bij de Action werd iemand zonder mondkapje toch echt geweigerd.

God, ik heb een hekel aan mensen die alleen alles gratis op marktplaats willen, dan laat komen en nog bijdehand doen ook.

Wat je onder je jas had verstopt? Wat een rare, creepy vraag en situatie :slightly_frowning_face:

Eerste tentamen van het jaar en heb al tig keer gecontroleerd of alle 5 balpennen het wel doen en of mijn pas wel echt in mn portemonnee zit, jezus ik moet leren te relaxen

6 likes

Jawel, de zelftest test juist HPV, maar als je HPV-positief bent, dan moet je alsnog voor het echte uitstrijkje om de cellen te laten onderzoeken. En ik denk dat ik HPV-positief ben, omdat ik zie dat bijna alle jonge vrouwen met (een voorgeschiedenis van) wisselende contacten HPV-positief zijn, haha. :grimacing:

Gelukkig gaat het meestal vanzelf weer over en heeft het meestal geen impact!

Ahh zo. En nu ben ik er ook bang voor :sweat_smile:

Zou me ook weinig boeien, maar ging me meer om de logistiek.

Ah, probeerde hij grappig te zijn? :woman_facepalming:

Ik zag ze net bij Coop!

1 like

Dit is zulk goed nieuws :grin::partying_face::partying_face:

1 like

Dokter heb ik wormen? Nee je hebt wel iets anders waardoor je nu 2x per dag 2 soorten antibiotica moet slikken en maagbeschermer. Die zag ik niet aankomen. :weary: Gaf junkfood de schuld van mijn buikpijn af en toe hehe. Voel me trouwens gewoon hartstikke prima verder dus voelt wel gek om zoveel pillen te moeten slikken terwijl ik mij niet ziek voel.

rare wereld…

2 likes

Not again please :sob:

8 likes

Ah fijn, alvast op de planning gezet voor 2021.

9 likes

Ik heb mn planning van 2021 maar weer gewist.

13 likes

:sob:

Doe t land nu ajb helemaal op slot dan.

Gaat waarschijnlijk om loodvergiftiging, geen virus/bacterie

1 like