Wat je even kwijt wil #45

Ik wou het net komen posten! Was ook al druk aan het googlen. ‘Gelukkig’ maar

Ja precies! Hopelijk kunnen ze snel de precieze oorzaak vinden

1 like

Hahaha ik ga echt stuk om deze foto’s, wat grappig

1 like

Ik ben echt blij dat ik besloten heb niet meer op woensdag te werken. Nu de tweede week en heb weer zo’n heerlijke dag gehad. 3,5 uur aan scriptie, gesport, 10.000 stappen en nu een kerstfilm. Zo komt een vriendinnetje pasta eten en ajaxxx. Ben weer helemaal opgeladen voor de terrortweeling morgen.

22 likes

En, vanaf de 15e worden de middagen weer langer :partying_face: Nog minder dan een week is dat

7 likes

Wow m’n vriend ging sushi halen, kreeg ie een kerstpakket mee, gaven ze elke dag aan één klant! Haha, super leuk, zitten kei veel lekkere dingen in!

50 likes

ik ben echt zenuwahctig aaaaaah

3 likes

anders ik wel, nog een uurtje!! :grin:

1 like

Zo stom dat je bij skribbl.io alleen punten krijgt als je de tekeningen aan 't raden bent? Een vriendin wint steeds omdat ik me zit uit te sloven terwijl zij echt van die graftekeningen maakt. :thumbsdown: Oh vgm krijg je wel wat punten als diegene het snel raadt, maar niet veel.

Echt zo fijn om niet meer hele dag op internet te ‘hangen’/‘niksen’. :grinning:

4 likes

2 pennen deden het niet door de kou van de zaal hahah maar het ging goed.
Het voelde echt als -5 ofzo en alle ramen moeten open blijven. Iedereen snotteren ook

3 likes

Haha omg soms heb je toch dat je iemand kent van vroeger maar gewoon er niet op kan komen waarvan, wanneer? Etc. Ik had dit dus net en het antwoord was van een vriend van me, ja pfff eeehm, het is,

Een mens.

:cry: :rofl:

Hahaha we weten nog steeds de naam niet.

2 likes

Precies de reden waarom ik nu toch risotto aan het maken ipv de curry die ik gepland had, wijn!

1 like

Ja heb een bacterie in mijn maag die stom doet.

1 like

Nope, alleen naar vressen.

1 like

Oke ik heb een stomme vraag, maar stel ik heb 50 verlof uren staan dan betekent dit toch gewoon dat je 6,25 dagen vrij kan nemen waarop je normaal gesproken zou werken? :sweat_smile:

1 like

Als je 8 uur per dag werkt klopt dat volgens mij

Yes op basis van 8 uur per dag idd!

Ja klopt hoor, aantal verlofuren gedeeld door het aantal uren die je werkt per dag!

1 like

I’m confused haha, wat zou het volgens jou nog meer kunnen betekenen?