Wat je even kwijt wil #45

Mijn arm doet pijn :slightly_frowning_face: Gister Dktp prik gehad voor zwangerschap. Ik begrijp babytjes ineens veel beter, zo’n vaccinatie is niet echt fijn

Zit weer 5 minuten in een serie en weer tranen met tuiten.

Wie heeft dé tip voor jeukende benen na het douchen in de koudere maanden? Ik word er helemaal gestoord van.

Haha ja het leek me ook best evident, maar ik werk parttime en ik wilde er even zeker van zijn dat het niet betekende dat ook de uren op de dagen dat je normaal niet werkt daarvoor worden meegeteld :grimacing::grimacing:

1 like

Misschien een douche-olie (zonder parfum dan)?

1 like

Douche je niet te warm? Ik krijg het daar van.

1 like

Ik hou inderdaad wel van heel heet douchen. Maar ik douchte nu bij mijn ouders en die douche was gewoon koud en het was nu erger dan anders haha.

Ja om half 6 uiteindelijk @Falkor. Afwijzing helaas, helemaal kut eigenlijk want het gesprek was goed, mijn cv was goed en brief was goed en ik was een uitstekende kandidaat en 2e geworden maar ze waren te bang dat ik er te snel al uitgegroeid zou zijn en ze wilden liever iemand voor langere termijn. ‘Overgekwalificeerd’. Was bij een bedrijf waar ik 3 jaar geleden stage heb gelopen en heel graag naar terug zou willen en wel toekomst voor me zie en mijn begeleiders van toen ook en iedereen was helemaal lovend maar er zijn bijna nooit vacatures daar. Dus ik heb dan natuurlijk niks aan dat iedereen zo enthousiast over me is als ik dan alsnog niks krijg. Ik koop geen vreten van lovende woorden. Hij was wel sympathiek aan de telefoon en zei dat ie er zelf ook erg van baalde omdat ie me er graag bij wilde. Maarja daar heb ik allemaal weinig aan. Ik baal wel. Maar goed iedereen houdt me ‘in het achterhoofd’. Ik heb ff gejankt, gebokst en nu ga ik douchen en netflixen in bed.

5 likes

Nou huilen met de pet op hallo Europa League

4 likes

Ah ik keek helemaal uit naar steenrijk straatarm, zit die Lotte van Love Island erin. ZO’N irritante stem heeft zij

4 likes

Die onderste lijkt net zo’n stokje van een kipknots

16 likes

Mmmm lekker mee in je baarmoeder roeren

9 likes

Ze kwam mij al zo bekend voor, daarom dus :joy:

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en mijn vriend vindt het nu zooo erg stinken door die haarproducten. Wordt nog wat in bed vanavond.

Zo’n vervelend mens, in dat introductie filmpje alleen doet ze al uitspraken dat ik denk ???

2 likes

Op de bank slaapt hij vast ook lekker

8 likes

Haha ja mee eens

DEZE MIS IK ZO!

1 like

Echt zoveel humble brags in 1 zin :joy: valt me op dat haar moeder ook al zo irritant praat haha

2 likes

:sob::sob::sob:

Beter herpakken ze zichzelf en komen ze ver in de EL, hebben we iig nog Ă­ets leuks om de tijd tot vaccin te overbruggen

3 likes