Wat je even kwijt wil #45

Twitter gaat ook los er op zo te zien, alles aan haar komt ook zo nep/ongeloofwaardig over. Ik denk ook dat ze deelneemt ten behoeve van dr eigen influencer bestaan, bij alles krijg ik het gevoel dat ze het maar vies en vreemd vindt.

4 likes

Wat is een huis leegruimen en daarna door de papieren heen moeten hartverscheurend kut. Om Miley Cyrus te citeren: ā€˜Nothing breaks like a heart.’
En ik kwam tot de ontdekking dat 1 broer van mijn moeder ook maar 67 is geworden. Blijkbaar worden er weinig mensen oud in de familie, behalve mijn oma.

Al heb ik ook foto’s gevonden met de wanstalige inrichting die mijn moeder 20 jaar geleden had: mintgroen en donkergeel behang en een foeilelijke bank. :rofl:

4 likes

Dit!!! Hier is het helaas meestal de kat :sweat_smile:

@xMillieeee Wow ik ken haar en we hebben het net terug gekeken. Hoe heftig ook: not surprised. 🄸

Gvd natuurlijk spon van kutsie kutsie. Toen ik daar nog werkte moest ik ook altijd hele pakketten aan die kut meegeven

8 likes

Heb bijna twee jaar geleden het huis van mijn moeder leeg gehaald en inderdaad, het is verschrikkelijk. En vooral allemaal papieren doorkijken. Echt een achtbaan van emoties ook omdat je ook opeens allemaal briefjes vind met een bepaald handschrift of oude fotos inderdaad of knutselwerkjes tegenkomt en het allemaal verschillende emoties op kan roepen. Van jankend naar boos naar schaterlachend. Je mag me altijd een berichtje sturen trouwens!

5 likes

Hahaha die opmerking over dat hardlopen, wat een kut zeg
ā€œJa waar ik normaal loop is wel andursss, en dan bedoel ik qua huizen. Maar verder wel prima!ā€

Nou gelukkig meid :tipping_hand_woman:t2:

3 likes

ā€˜De biologische producten zijn echt duurrrderrr’

Meids

1 like

En wat toevalliiiiig dat ze naar de nagelsalon van haar zus gaan!

1 like

Ja :frowning: Precies dit inderdaad. Ik heb overigens ook veel foto’s van mijn (al lang) overleden oma en een dagboekje van dezelfde oma gevonden.

Ooh dat moet ook echt bijzonder zijn om ineens te vinden, zo onverwacht.

Ja, zeker! Op zich vind ik dat best mooi, maar ook toch wel confronterend. Net als al die rouwkaarten die ze van familieleden bewaard heeft.

Las op Twitter dat mensen dachten dat het fake was. Dat het actrices waren. Maar hoe heftig dat dit dus echt is.

Ohh wow, ja mega bizar he!

@xMillieeee Nee, dit was helemaal echt, geloof mij maar.

Ik jank echt van het lachen om de combi Stefaan Degand en Wim Opbrouck bij de slimste :rofl: :heart:

Best erg eigenlijk dat jij haar toch kan herkennen ondanks de blur. Hopelijk krijgt ze goede hulp.

Fijn dat je nog een beetje kon lachen om die inrichting van toen. Mijn moeder had vroeger ervoor gekozen om allemaal landelijke grenen meubels aan te schaffen, echt zo’n complete set en verder alles in het roze (denk aan roze kussentjes, gordijnen etc). Het is maar goed dat ik het als baby mij niet kon herinneren dan was dat al een trauma op zich zo’n suikerspinnenboereninrichting. :stuck_out_tongue:

2 likes

Wel typisch, m’n kerstpakket is vertraagd. Laat dat nou net van hetzelfde bedrijf afkomstig zijn als die het gaat leveren :stuck_out_tongue_winking_eye:
(ja zijn verschillende afdelingen natuurlijk, snap ik ook wel. Vind het allang leuk dat ik iets krijg!)

4 likes

Haha zij had ook zo’n set. Alleen de buffetkast was nog goed, dus die heb ik nu

1 like