Het alles matchy matchy probleem had zich vanzelf dus opgelost. Al is het wel leuk om wat meubels van ouders of grootouders te hebben. Vooral als ze van goede kwaliteit zijn en origineler dan wat nu te koop is.
Sfeervolle kast die de ruimte direct een stuk warmer doet aanvoelen.
Ik weet niet of ik haar herkend had, vriend hoorde via via dat zij erin zat. Dorp was wel mega duidelijk herkenbaar en kan nu ook zo het huis van die moeder aanwijzen. Ze hadden haar wel wat meer mogen anonimiseren, zeker gezien de uitkomsten.
Het neushoorntje had net ruzie met een tak
Ik kan nooit slapen bij m’n ouders. Alsof m’n hersenen gewoon op standje actief blijven staan. En elke keer trap ik er weer in omdat ik het zo gezellig bij ze vind. Nu lig ik gefrustreerd in bed mezelf te beloven dat ik nooit meer bij ze ga slapen, wetende dat ik het toch wel weer ga doen. En dat terwijl ik m’n slaap zo goed kan gebruiken na hectische weken, zuchtttt
Ik vind nachtdiensten zoooo onderbetaald voor de ellende die het oplevert. Gisteren uit de nacht gekomen na 4 nachtdiensten, heel m’n ritme weer aan gort, lig al vanaf 3.00 wakker .
Ik werd om 5.25u wakker omdat ik dacht dat de wekker was gegaan, maar had al snel door dat het niet zo was. Vijf seconden later zegt mn vriend: ik denk dat het 7u is en de wekker is gegaan. We dachten allebei dat zijn wekker (met geluid) was gegaan terwijl ik normaal altijd mijn wekker zet op mn fitbit. Die wordt serieus echt nooooit wakker 's nachts. Wat was dit joh.
Mijn vriend heeft gisteravond toen ik al in bed lag slingers voor mij opgehangen. Dat is echt sinds mijn 10e ofzo niet meer voor mij gedaan.
Leuk, gefeliciteerd!
Wat lief van je vriend! Gefeliciteerd met je verjaardag
Wat leuk! Gefeliciteerd
zit ik met mijn handschoenen aan te typen omdat ik wederom paarse nagels heb van de kou? Ojazeker.
Ik lig online les te volgen vanuit bed, lekker lui
Maar zo ziet niemand jouw gratis nagellak.
DAAR HEK LAK OAN!
niemand die me zieeeeet
Het is van mijn moeder/oma/een beetje van een buurvrouw (die deed het weg), maar ik vind het zelf ook wel tof
Gefeliciteerd!
Jaren geleden keek ik Grey’s Anatomy, toen het net op tv was. Sindsdien nooit meer gekeken, echt lang geleden dus.
Nu heb ik Prime Video en ben ik het weer gaan kijken. Ben nu bij s1e8. Maar omg die dr. Shepherd . En dr. Burke.
In mijn herinnering waren ze lang zo knap niet haha.
@TantePollewop gefeliciteerd
Gister interne audit gehad op het werk, en kreeg net een appje van mijn manager dat ik het echt super heb gedaan. Waren zeer tevreden over de ochtend die ze met mij meeliepen. YES