Gefeliciteerd met je 11e verjaardag
Ik vraag me echt af wat er van binnen gebeurt als je je āniet lekkerā voelt. Alles doet pijn, buik is van slag, heb geen trek en wil alleen maar slapen, maar ik heb geen verhoging en ben ook niet verkouden. Ik had dit vorige maand ook al een dag.
Ik vind het zo irritant dat ik in de winter zoveel minder energie heb dan in de zomer. In de zomer kan ik na werk nog prima het terras op, stukje racefietsen, zwemmen, borrelen tot laat, name it. In de winter ben ik blij als ik gekookt heb en ga vervolgens op de bank liggen vegeteren, soms is een serie aanzetten al teveel moeite.
Ben net op de fiets boodschappen gaan doen. Normaal doe ik dat met de auto omdat ik lui ben, is echt maar een paar minuten fietsen, maar niet gedaan want anders moest ik nog gaan krabben. En eigenlijk is het best wel lekker, ondanks dat het koud is. Voel me ook energieker dan ik me in dagen heb gevoeld. Blij dat ik in januari weer een ritme heb en uit huis moet ipv dagen op de bank door te brengen.
Gefeliciteerd
Slik je extra vitamine D? Dit kan soms echt veel verschil uitmaken.
Jep, elke dag⦠En ik sport sinds een tijdje weer braaf, eet semi gezond, alcohol kan geminderd worden, maar dat is ook niet meer dan in de zomer, slaap best prima. Lijk gewoon altijd moe te zijn.
Als mn vriend vraagt hoe Dansen in de gracht in mijn Spotify lijst terecht is gekomen weten jullie van niks ok doei
Oh wacht moet aan de gracht zijn niet erin
Ik heb er een van retulp, simpel rvs met bamboe dop.
Oh sorry, daar staat het merkje wel op! En ik zie dat er ook 500ml inpast. Heb je dus niets aan
Ik moest net een presentatie geven (over Zoom), normaal ben ik daar wel goed in en ik vind het nooit erg om te doen. Maar het ging zo ontzettend slecht, ik kwam er totaal niet lekker in, alles wat ik zei kwam er raar uit en ik snapte zelf amper wat ik aan het zeggen was, laat staan dat het bij het publiek overkwam. Het was ook een presentatie namens een heel projectteam, het voelt echt alsof ik ze in de steek heb gelaten met deze actie. Ben er helemaal teneergeslagen van, bah.
Als ik ooit mijn forumnaam moet veranderen dan heet ik Manny, echt mijn favo karakter van Modern Family
En ik heb echt ziek veel cravings in MacDo ineens whyyy
Haha ja het is echt een kneusje eigenlijk maar daarom moet ik altijd zo om hem lachen
Ik wil eigenlijk alleen een relatie zodat ik een hondje kan nemen
huh nee ik wil gewoon een hond
Ik heb een nieuwe blush die ik net liet vallen. In een reflex ving ik hem, maar stootte met mijn vinger tegen de stoel aan. Nagel dubbel en allemaal bloed blush is nog wel heel
De grond wordt weer even onder mn voeten vandaan geslagen⦠Gister mijn beste vriendin met een noodgang naar huis moeten rijden omdat haar opa Ć©n oma op de IC liggen met corona, vandaag belt mān moeder dat haar bloedwaarden heel slecht zijn, de kanker is basically wƩƩr terug en ze krijgt nu scans en daarna naar Rotterdam voor een behandeling⦠wat een drama, ellende en verdriet allemaal
Zodat je relatie de hond kan uitlaten er jij met de hond kan knuffelen?
Wat ontzettend kut allemaal, heel veel sterkte
dit heb ik ook, voelt alsof ik veel meer slaap nodig heb in de zomer. En na mān werk ben ik gewoon kapot, zelfs muziek luisteren of iets kijken is me teveel.
Ah nee, wat klote. Heel veel sterkte. Probeer een beetje lief te zijn voor jezelf.